CV jr P&O-adviseur Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 52

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Februari 2006 – heden
Rechtbank afdeling P&O
Functie: (Junior) P&O adviseur/Opleidingsorganisator
Werkzaamheden:
• Adviseren leidinggevenden en informeren medewerkers over rechtspositionele regelgeving en arbeidsvoorwaarden.
• Verantwoordelijk voor het realiseren en initiëren van management- en sturingsinformatie.
• Het volgen van nieuwe ontwikkelingen, wet- en regelgeving en vertalen naar P&O-beleid.
• Ondersteuning leidinggevenden en uitvoering geven aan werving en selectie, aanstellingstrajecten en wet Poortwachter.
• Verantwoordelijk voor de realisatie, organisatie en inkoop van alle incompany cursussen binnen de rechtbank (ongeveer 150 cursussen/trainingen op jaarbasis).
• Het beheren en onderhouden van de contacten met opleidingsinstituten, docenten en cursisten.
• Verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken binnen bureau Opleidingen.

Maart 2004 – januari 2006 UWV, divisie Werkgevers, afdeling Service Organisatie te Amsterdam
Functie: Projectsecretaris: binnen diverse projecten: SUB
Belastingdienst, Gegevens Diensten UWV en Boventalligheid
Werkzaamheden:
• Faciliteren en ondersteunen van 2 projectleiders en 12 projectleden. Doel project: herplaatsing van 3500 fte.
• Bewaken van en rapporteren over de voortgang van het project.
• Organiseren en voorbereiden van projectbrede bijeenkomsten.
• Opstellen beslisinformatie voor projectbrede bijeenkomsten.
• Voorbereiden vergaderingen en beheren actielijst van projectteam.

Januari 2003 – maart 2004 UWV, divisie Werkgevers, afdeling Service Organisatie te Amsterdam
Functie: Cöordinator Servicedesk/Medewerker P&O
Werkzaamheden:

Februari 2001 – januari 2003 UWV, divisie Werkgevers, afdeling Service Organisatie te Amsterdam
Functie: Management Assistente/Medewerker P&O

Februari 1998 – februari 2001 MeesPierson/Fortis Bank Nederland,
afdeling Finance & Control te Amsterdam
Functie: Management Assistente/Officemanager

Januari 1994 – februari 1998 Gak Nederland bv te Amsterdam
Functie: Directiesecretaresse voor 2 directieleden

Oktober – december 1993 Nedeximpo te Amsterdam
Functie: Vertaler Duits – Nederlands

Opleidingen en cursussen: 2015 Basiscursus Wet Werk en Bijstand/Participatiewet (MariënburgGroep)
2014 - 2015 HBO Kernopleiding Sociale Zekerheid (NCOI)
2012 Excel voor gevorderden (Explain IT)
2010 Omgaan met morele dilemma’s
2008 Praktijkdiploma Loonadministratie (IPD – gevolgd)
2007 Training Feedback (Stempels en Groenewegen)
2006 Rechtspositie & Ambtenarenrecht (ROI Den Haag)
2005 Cursus “Lef, omgaan met veranderingen” (Bureau Vis-trainingen)
2003 - 2005 ISBW – HBO Personeelsmanagement (HBO-diploma)
2000 “Professioneel leidinggeven voor Supervisors” (Van Dalsum & Schouten)
2000 Frans voor gevorderden (Foreign Affairs)
1998 - 1999 Algemene opleiding voor het bankbedrijf (NIBE)
1996 - 1997 Officemanagement (Schoevers Opleidingen)
1992 - 1993 Marketing (HEAO – gevolgd)
1987 - 1992 Hoger Secundair Technisch Onderwijs (VWO-niveau, Belgische
opleiding) – Secretariaat Talen met eindscriptie over het zelfstandig
secretariaat

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Nauwgezet, gemotiveerd, gestructureerd en georganiseerd, harde werker, ethousiast, gedreven, betrokken, groot inlevingsvermogen, focus op dienstverlening, pragmatisch, plannen, organiseren, secuur, loyaal, collegiaal

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV