CV Passenger Assistant Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 54
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: MBO/ MTS
Stages en werkervaring: 18 juni 2013 tot heden bij Schiphol Floormanagement op Schiphol.
Functie: Passenger Assistant
Taken: passagiers op een nette en correcte manier te verwijzen en informeren, het begeleiden/verdelen en scheiden van passagiers met wegbrengers, instapkaarten lezen/controleren, wachtrijen reguleren, rapporteren aan (Assistant) Floormanager,
flowregulatie, gastheerschap, toezicht houden, incidentenbeheersing, BHV-meldingen
doen
10 april 2007 t/m 14 januari 2013 bij Trigion Aviation Security op Schiphol.
Functie: On The Job Trainer / Ploegleider, van 20 juli 2010 t/m 14 januari 2013.
Supervisor, van 1 februari 2008 t/m 20 juli 2010.
Agent, van 10 april 2007 t/m 31 januari 2010.
Taken: het leiden/borgen van de beveiligingsoperatie, het leiden van 35 beambten per dienst, ziekte-
verzuimbeheer, het direct leidinggeven aan eigen groep beambten, administratieve werkzaamheden, verantwoordelijk voor dagelijkse planning, samenwerking met opdrachtgever Schiphol, Koninklijke Marechaussee en andere partijen, waarschuwen bij calamiteiten, leidinggeven aan een team, veiligheidscontrole van luchthavenpersoneel, ID-controle luchthavenpersoneel, voertuigcontrole, gebiedscontrole, het begeleiden/inwerken/trainen/motiveren van collegas.
25 oktober 2006 t/m 30 maart 2007 bij KLM Catering Services via Timing Uitzendbureau.
Functie: Medewerkster Front Office
Taken: inkomende en uitgaande telefoon, administratieve werkzaamheden met diverse interne administratiesystemen en Codeo, contact met purser betreft catering, last minutebestelling aan boord leveren.
1 oktober t/m 20 oktober 2006 bij RAI Congrescentrum.
Functie: Catering + Banquet medewerkster en Hostess
Taken: barwerkzaamheden, serveren van drank en voedsel, ebrasseren.
6 februari t/m 30 juni 2006 bij Meeús Verzekeringen via UniJob Uitzendbureau en per 1 juli 2006 t/m eind augustus op contract.
Functie: Administratief medewerkster Doel Groep Specialisten
Taken: inkomende en uitgaande telefoongesprekken, werken met diverse computersystemen, marketing- en mailingwerkzaamheden, secretariële werkzaamheden, administratieve werkzaamheden voor Zorg & Inkomen en voor autoverzekeringen.
1 augusutus 2005 t/m eind januari 2006 bij Cygnific NV voor KLM/Air France.
Functie: Customer Care Representative Junior, Helpdesk
Taken: inkomende telefoongesprekken, reserveringen maken, internet, uitgaande correspondentie, telefonisch informatie verstrekken, diverse computerprogrammas, zoals reserveringssysteem Amadeus.
1 april t/m half juli 2005 bij Tea & Lunchroom Amarylles.
Functie: Bar-/bedieningsmedewerkster
Taken: barwerkzaamheden, serveren van drank en voedsel, ebrasseren.
1 juli 2004 t/m half maart 2005 bij Postkantoor NV.
Functie: Kasbaliemedewerkster
Taken: postbehandeling en verwerking, geldtransactie opnemen/storten, notabetalingen, klanten te woord staan/informeren/adviseren, in- en verkoop buitenlands valuta, telefoon- en faxverkeer, verkoop van o.a. kantoorartikelen, wenskaarten en diversen, Western Union, RDS.
Juli 2002 t/m eind juni 2004 bij diverse horeca-onderneming.
Functie: Bar-/bedieningsmedewerkster
Taken: barwerkzaamheden, serveren van drank en voedsel, ebrasseren.
Augustus 2001 t/m juni 2002 bij British Language Training Centre.
Functie: Office Administrator
Taken: behandelen van ingaande en uitgaande post, telefooncentrale, receptiewerkzaamheden, registreren van studenten, boekhouding, archiveren, assisteren van docenten, computer: MS Office, Outlook, Internet, marketing, correspondentie, P & O, administratie, vertalen.
Oktober 2000 t/m juli 2001 bij Winterthur Verzekeringen, afd. Collectieve Pensioenen.
Functie: Assistant Contract Manager
Taken: behandelen van inkomende en uitgaande post, computer: data entry, interne administratiesystemen, MS Office, Outlook, archiveren, correspondentie.
Juli 1998 t/m september 2000 bij Bank Mendes Gans NV, afd. Foreign Currency Netting System.
Functie: admninistratief medewerkster
Taken: behandelen van inkomende en uitgaande post, telefoon en fax nationaal en internationaal, archiveren, secuur invoeren van betalingsopdrachten voor bedrijven, correspondentie, assisteren van account managers, administratie, computer: dat entry, MS Office, interne systemen, Internet.
Maart 1993 t/m mei 1998 bij Seceurop Nederland BV op Schiphol.
Functie: beveiligingsbeambte
Taken: het fouilleren van passagiers en het visiteren van bagage voor alle uitgaande vluchten, paspoort- en ticketcontrole, toezicht houden in vertrek- en aankomsthal, platform, bij de pieren en de gates en tijdens de veiligheidscontrole, autoriteiten waarschuwen bij calamiteiten, servicegerichtheid, samenwerking met Douane en Koninklijke Marechaussee, beveiligen van vliegtuigen, profilen van passagiers bij verhoogd risico-vluchten.
Augustus 1992 t/m februari 1993 bij Renthouse International.
Functie: secretaresse
Taken: behandelen van inkomende en uitgaande post, telefooncentrale, faxverkeer, correspondentie, archiveren, ontvangen van bezoek, agendabeheer, computer: WP 5.2 en interne systemen, inventarisatielijsten opstellen, vertalen.
Juli 1990 t/m juli 1992 bij S.G.S. / I.C.M.
Functie: administratief medewerkster
Taken: dezelfde werkzaamheden als bovengenoemd, receptie/telefooncentrale, boekhoudkundige administratie, directiesecretaresse werkzaamheden.
Opleidingen en cursussen: Van Tot Diploma
S.E.P.R. (Toerisme) 1988 1990 nee
M.E.A.O. 1986 1988 nee, schoolverklaring
L.E.A.O. 1982 1986 ja, behaald in juni 1986
Cursussen/certificaten:
Basisdiploma Beveiliging: voor algemene beveiligingswerkzaamheden
Basiscursus Beveiliging: het fouilleren van passagiers en het visiteren van bagage voor alle vertrekkende vluchten.
Apollo cursus: het beveiligen/bewaken van vliegtuigen
High Risk Flight Cursus: paspoort- en ticketcontrole
Type-diploma, behaald in juni 1987
Computercursus Word Perfect 5.2, behaald in juni 1990
Sociaal Hygiëne Diploma, behaald in juni 2001
Cursus Engels FCE, van sept t/m dec 2001
Diploma First Certificate in English, behaald in december 2001
Cursus Advanced English, van jan t/m apr 2002
Air France/KLM Flying Blue cursus + Level 2 training 1 t/m 31 aug 2005
Cursus Controleur Ruimbagage Burgerluchtvaart, behaald in april 2007
Cursus Beveiliger Beschermde Gebieden Burgerluchtvaart, behaald in april 2007
Cursus Teacher/Operator Security Scan, behaald in februari 2008
Midden Kader training Situationeel Leidinggeven, behaald in september 2008
Opleiding Task Force X-Ray, behaald in mei 2012
Cursus Schiphol Floormanagement Passenger Assistant, behaald in juni 2013
Cursus CPH (Controle Passagiers & Handbagage), behaald in december 2013
Cursus Floormanagement Fast Lane/Short Connection, behaald in december 2013
Overige informatie:
Rijbewijs: Geen
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: gevoel voor humor, mensenkennis, aandacht voor anderen, sociaal, betrouwbaar, eerlijk, flexibel, stressbestendig, verantwoordelijkheidsgevoel, klantgericht,
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Uitzenden
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV