CV Medewerker secretariaat Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 64

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 2012 - 2015-04-03
Secretariaatsmedewerker Homeservice Amsterdam Vrijwillig
De Derde Schinkel ( De Regenbooggroep Amsterdam).
Dit is een project dat mensen met een psychische beperking helpt rondom en in het huis.
In deze functie ben ik o.a. verantwoordelijk voor het plannen van huisbezoeken bij klanten van de coördinatoren aan klanten, het invoeren van werkbriefjes in cliëntregistratiesysteem, evenementen organiseren en contacten onderhouden met de vrijwilligers.

2003 – 2012
Secretariaatsmedewerker stichting IJsterk Amsterdam
Welzijnsorganisatie
Tijdens deze functie was ik verantwoordelijk voor het agendabeheer van het management. Ook organiseerde ik vergaderingen, notuleerde vergaderingen en droeg ik zorg voor vele verschillende administratieve en organisatorische werkzaamheden.

Taken en verantwoordelijkheden:
contact onderhouden met en informatie verstrekken aan collega’s en klanten
verwerken en archiveren post reserveren van vergaderruimte bij externe verhuurders
verzorgen van lunches

Resultaten: Schrijven van een secretariaat handboek, het beheren van zowel intern- als externe adresgegevens, nieuw digitaal archief opgezet, foto’s gemaakt van de locaties voor folder. Ook heb ik diverse optredens verzorgd en uitgevoerd bij feesten en afscheidsrecepties.

2001 – 2003
Administratief medewerker Personeel & Organisatie
Stichting Welzijn Westerpark Amsterdam
Taken en verantwoordelijkheden:
uitvoering van de diverse mutaties me in -, door- en uitstroom van personeel
het functioneren als eerste aanspreekpunt tijdens het spreekuur P&O
het maken van contracten
het archiveren, aanmaken, bijhouden en afleggen van het personeelsdossier
het opstellen en plaatsen van advertenties in- en externe kranten

Resultaten: personeel archiefsysteem opgeschoond, de uitvoering van de mutaties met betrekkin tot ziek- en hersteld meldingen.

2000 – 2001
Medewerker Plaatsing & Planning kinderopvang
Stichting Welzijn Westerpark Amsterdam
Taken en verantwoordelijkheden:
contracten opstellen voor plaatsing kinderen op een kinderdagverblijf
onderhouden van contacten met externe bemiddelingsbureaus in de kinderopvang
informatie verstrekken zowel aan ouders als aan de leidinggevenden van de dagverblijven

Resultaten: ouders helpen om hun kind op het dagverblijf naar keuze te plaatsen, duidelijke uitleg over de procedure van plaatsing, informeren over de kinderopvangtoeslag.

1999 – 2000
Ziektevervanging van directie Kinderdagverblijf Juliana
Onderdeel Stichting Welzijn Binnenstad Amsterdam

Taken en verantwoordelijkheden:
opstellen van roosters ten behoeve van de groepsleiding
het onderhouden van contacten met uitzendbureau voor inschakelen van inval
kleine kas bijhouden
ziek- en beter meldingen
het aanschaffen en inkopen van inventaris i.v.m. verbouwing dagverblijf

Resultaten: het ondersteunen van de leidsters, het soepel laten verlopen van inval tijdens ziekte, kleine kas bijhouden.

1999 – 2000
Boeken van maandstaten Stichting Welzijn Oud West Amsterdam

1986 – 1999
Groepsleidster Werkzaam in de Kinderopvang
Referenties Op aanvraag

Opleidingen en cursussen: 2015 Cursus Taalbeheersing - InHolland Diemen
Cursus Mindfullnes in solliciteren - De Broekriem
Cursus Beken kleur in je CV - De Broekriem
2014 Verbindend communiceren - Vrijwilligersacademie Amsterdam
2010 – 2011 BHV diploma's - G4S
2010 Excel basis en gevorderde - CVA Informatica Opleidingen B.V
2001 Secretaresse Personeelszaken - NP Nederlandse vereniging voor
1989 – 1990 Directie Kindercentrum - HVA Hogeschool van Amsterdam

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen:

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV