CV Allround Klantenservice Medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 42

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Dec 2011 tot op heden (ruim 3 jaar) Klantenservice
Functie: Allround Klantenservice en administratief medewerker (telefonie en e-mail)
Werkzaamheden:
• Multi skilled en allround Klantenservice medewerkster (kanalen Telefonie + E-mail)
• Diverse klantvragen (facturatie, aan en afmelden, mutaties, betalingsregelingen, etc)
• Hoge kwaliteit scores & scherpe Afhandeltijden
• Extra taak laatste jaar als aanspreekpunt (Vraagbaakrol op afdeling)
• Veel ervaring met werken vanuit diverse CRM tools en andere applicaties
• Begeleiden en coachen van nieuwe medewerkers
• Uitvoeren van incasso werkzaamheden voor back office afdeling (mutaties verwerken, credit bedragen verrekenen, dossiers beoordelen, betalingsafspraken maken, rekeningoverzichten opstellen)
Resultaten:
• Multi skilled opgeleid binnen een jaar (telefonie en e-mail)
• Kwaliteit altijd on target voor beide skills
• Scherpe afhandeltijden telefonie en e-mail
• Goede kwartaal beoordelingen door Teamleiders en Seniors
• Diploma klantgericht werken behaald
• Laatste jaar mede ingezet voor begeleiden nieuwe medewerkers
(in een coaching en vraagbaak rol)
• Ingezet voor redactie Kennisbank (KANA)

Juni 2011 tot dec 2011 Zorgcentrale
Functie: Customer Representative (inbound)
Werkzaamheden:
• Diverse klantvragen over zorg (afspraken inplannen, wijzigen of afzeggen, hulpmiddelen aanvragen voor klant)
• Service verlenen naar klant
Resultaten:
• Zorg optimaliseren
• Naleving van afspraken tussen klanten en thuisbegeleiding en/of verpleegkundige

Juli 2010 tot Jan 2011 De Persgroep
Functie: Customer Representative (inbound)
Werkzaamheden:
• Diverse klantvragen betreffende bezorging Volkskrant, Trouw en NRC
• Klachtenafhandeling
• Extra service verricht in de vorm van een gratis krant of een waardebon
Resultaten:
• Terugdringen van bezorgklachten
• Scherpe afhandeltijden

Aug 2008 tot Jan 2010 ABN AMRO
Functie: Incasso medewerker (outbound)
Werkzaamheden:
• Persoonlijke situatie van klant beoordelen
• Betalingsafspraken maken met klanten
• Terugdringen van achterstanden op kredieten en privérekeningen
• Blokkades plaatsen
Resultaten:
• Terugdringen van openstaande vorderingen

Sept 2007 tot Juli 2008 Telfort
Functie: Klantenservice medewerker (telefonie en internet)
• Klantenservice medewerkster (kanalen Telefonie + internet)
• Diverse klantvragen (facturatie, aanmelding/opzegging, betalingsregelingen, storingen, technische vragen)
• Hoge kwaliteit scores & scherpe Afhandeltijden
• Veel ervaring met werken vanuit diverse CRM tools en andere applicaties
Resultaten:
• Kwaliteit altijd on target voor beide skills
• Scherpe afhandeltijden telefonie en e-mail

Tevens stage ervaring opgedaan bij :
• Interhome Benelux (inkoop medewerkster)
• Thomas Cook (Product medewerker, Europese markt, brochure samenstellen, contract handling, prijstabellen )
• Tulip Inn (receptioniste frontdesk, reserveringen)

Referentie : Op aanvraag

Opleidingen en cursussen: Opleidingen
2005-2012 HBO HTRO Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs
Hogeschool InHolland te Diemen
Diploma behaald

2002-2003 HBO SRH Stewardess Receptioniste en Hostess
TIO College te Haarlem
Diploma Behaald

1998-2001 MBO Detailhandel (niveau 4)
Europa College te Amsterdam
Diploma Behaald

1994-1998 Mavo (d-niveau)
Calandlyceum te Amsterdam
Diploma behaald

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Competenties
Enthousiast, resultaatgericht, Open voor verandering, Loyaal, Persoonlijk Leiderschap, Klantgericht, Communicatief, Probleemoplossend, Positief, Teamplayer, Leergierig.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV