CV administratief medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 62

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: LBO/ LTS

Stages en werkervaring: Maart 2015-heden: Administratieve ondersteuning winkel Kalverstraat (8 uur per week)

1984-heden: Vroom & Dreesmann, Kalverstraat, Amsterdam:
1984-2007: Verkoopster (eerst fulltime, na geboorte dochter parttime) op de respectievelijke afdelingen lederwaren, stoffen/fournituren en damesmode, alsook klantenservice werkzaamheden.
2007-heden: Verkoopster afdeling kantoorboekhandel (1 à 2 dagen per week).
2010-heden: 1 dag per week: Medewerker Backoffice: diverse administratieve werkzaamheden (o.a. receptiewerkzaamheden, interne informatieverspreiding, voorraadbeheer, retourregistratie, prijswijzigingen doorvoeren in diverse computer- en terminalsystemen).
2010-heden: 1 à 2 dagen per week: Medewerker vestigingsadministratie: onder meer wisselgeld voorbereiden en uitkeren, cash dagomzet tellen en registreren, autorisaties invoeren in kassasysteem.

Juni-december 2005: Detacheringsbureau Post & Blankenstijn, Amsterdam:
Hypotheek offertes corrigeren, in de computer invoeren en versturen bij de Postbank.

1978-1984: Dagmarkt supermarkten:
Eerst part-time, later full-time
Kassamedewerker, winkelverzorging, en helpen op de groenteafdeling

Opleidingen en cursussen: Opleidingen

1974-1979: Christelijke Scholengemeenschap Pascal, Amsterdam
MAVO, diploma MAVO B

2003: Scheidegger, Amsterdam
Computerboekhouden MKB, diploma computerboekhouden
Bedrijfsadministratie MKB, diploma bedrijfsadministratie


Trainingen

1982-2014: Diverse Interne Vroom & Dreesmann verkooptrainingen met succes afgerond.

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Secuur, toegewijd, collegiaal, flexibel, integer

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV