CV Servicedesk/helpdesk medewerker, frontoffice ICT ondersteuner Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 35

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: Universitair

Stages en werkervaring: (2014-2015) Afstudeerstage:
Voor mijn masterscriptie heb ik stage gelopen bij TLS, bekend als ontwikkelaar en beheerder van de OV Chipkaart. Ik nam daarvoor geen deel aan de werkzaamheden van TLS. Mijn taak was onderzoek doen voor mijn thesis, waarbij ik voor een case-study gebruik maak van de praktijk bij TLS.

(2011-2014) Medewerker Facility Servicedesk:
Frontoffice medewerker van de Facilitaire Servicedesk van de Universiteit, het meldpunt voor alle storingen en onderhoudsverzoeken op facilitair gebied. Mijn werk was het vertalen van de klantvraag naar concrete uitgezette acties binnen de verschillende afdelingen van de dienst.

(2009-2011) Medewerker library and IT support:
Ondersteuner in een Front-Office functie. Eerst als ICT servicedesk voor studenten en wetenschappelijk personeel van de Universiteit. Later ook als baliemedewerker in de bibliotheek welke ook onder deze dienst viel.

(2004-2008) Verkoper: (2004-2008)
Als eerste bijbaan heb ik vijf jaar gewerkt als verkoper met een zelfstandige rol in een eenmanszaak

Opleidingen en cursussen: law and technology (wo-master)
sep 2013 heden
Een praktische Master op het gebied van de snijvlakken van moderne technologie en het recht, met als onderwerpen: Burgerlijk procesrecht - Cybercrime - E-Commerce - European Intellectual Property law - International and European regulation of Biotechnology - Privacy and Data Protection - Regulation: Etics, Acceptance and Legitimization.

internationaal en europees recht (wo-bachelor)
sep 2007 aug 2013
Een complete Bachelor met alle essentiële vakken in Nederlands recht, aangevuld met Internationaal en Europees publiek en privaatrecht. Gedeeltelijk in het Nederlands en in het Engels.

management, economie en recht (hbo-bachelor)
sep 2006 aug 2007
Propedeuse behaald. Door deze multidisciplinaire bachelor heb ik voor mijzelf definitief de knoop doorgehakt dat het juridische mij het meeste lag. Tevens kon ik door 1 propedeuse jaar op HBO af te ronden direct naar de universiteit, in plaats van daarvoor twee extra jaren VWO te moeten doen.

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Samenwerken en Overleggen:
Gedurende mijn werkzaamheden bij de universiteit heb ik altijd in teamverband samengewerkt. Hierbij was een goede communicatie en overdracht erg belangrijk. In mijn functioneringsgesprekken kwam op dit gebied altijd naar voren dat ik prettig ben om mee samen te werken.

Klantgericht werken:
Als medewerker van de universiteit werkte ik altijd in posities met direct klantencontact. Daarbij werd veel aandacht besteed aan klantgericht werken. Ik heb daar geleerd om op een professionele en klantgerichte manier te werken.

Vernieuwen en vooruit denken:
Ik kijk altijd graag of er verbeteringsmogelijkheden zijn in de werkprocessen. Vernieuwen en vooruitdenken zijn eigenschappen die mij goed liggen. Daarom heb ik bij mijn werk voor de universiteit deelgenomen aan meerdere werkgroepen waarin de werkprocessen en toekomst van de Servicedesk geëvalueerd werden.

Anderen overtuigen en beïnvloeden:
Voor mijn studie als jurist zijn een goede argumentatie en overtuigingskracht erg belangrijk. Daar is logischerwijs ook veel aandacht aan besteed. Zowel in het schrijven van essays als op verbaal gebied in de ‘oefenrechtbank’.

Omgaan met verandering:
Ik zie mezelf als iemand met een groot aanpassingsvermogen. Binnen de universiteit ben ik vaak ingezet op andere functies wanneer daar vraag naar was. Ook in geval van hervormingen en nieuwe werkwijzen pas ik me snel aan. Ik probeer het te zien als een mogelijkheid om weer iets nieuws te leren.

Schrijven en rapporteren:
Als rechtenstudent was schrijven en rapporteren erg belangrijk. Ik heb daarin dan ook veel ervaring opgedaan. Ook voor mijn werk aan de universiteit was schrijven en rapporteren een belangrijk punt. In de communicatie met klanten en collega’s, maar ook bij het opstellen van rapportages voor het management.

Betrouwbaar en eerlijk zijn:
Ik zie mezelf als een betrouwbaar en eerlijk persoon. Als men mij nodig heeft sta ik voor mensen klaar en heb ik geen problemen om te schuiven met mijn eigen prioriteiten. Eerlijkheid en loyaliteit vind ik erg belangrijk.

Leren:
Bij het aanleren van nieuwe vaardigheden merk ik dat ik dingen snel oppik. Zoals toen ik begon aan mijn baan als IT Servicedesk medewerker. Ik had wel affiniteit met IT maar was niet bekend met de systemen waarmee gewerkt werd en de manier waarop deze ondersteund werden. Dit heb ik mezelf snel eigen gemaakt.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV