CV Account Manager, Relatie Manager, Hoofd Klantenservice Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 52

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Januari 2009 – juni 2014
Functie: Account Manager
Bedrijf: Worldmeetings is een zakelijke intermediair met als speerpunt: strategisch meeting management. Van inkoop, tot aan reserveringsaanvraag, financiële afhandeling en management rapportages.
Verantwoordelijkheden: Verantwoordelijk voor een aantal bestaande opdrachtgevers en acquisitie van nieuwe opdrachtgevers.
Werkzaamheden: In contact komen met opdrachtgevers, presentaties geven, reageren op aanbestedingen, verkoopgesprekken, behoeftebepaling, account plannen maken en uitvoeren, strategisch/tactisch meedenken met opdrachtgevers over processen en verbeteringen, evaluaties, klachtenafhandeling, site-inspections en overige relatiebeheer en acquisitie activiteiten.
Contacten: Inkopers, directie, opleidingsafdelingen, facilitair managers en secretariaten.
Opdrachtgevers: Bedrijven/overheidsinstanties met een spend aan externe locaties van
€ 80.000,- tot € 1.5 miljoen.
Acquisitie resultaten: Bedrijven met een spend aan externe locaties van € 20.000 tot
€ 1.5 miljoen. Namen en voorbeelden zijn op te vragen.

November 2007 - januari 2009
Functie: Hoofd Service Center
Bedrijf: Worldmeetings
Verantwoordelijkheden: Leiding geven aan +/- 15 medewerkers, inclusief 2 teamcoaches. Werkzaamheden: Alles wat komt kijken bij het reserveren van vergaderruimtes en hotel overnachtingen. Leiding geven, aanpassing procedures, kwaliteitsbewaking (werkzaamheden en medewerkers), klachtenafhandeling, relatiebeheer activiteiten.
Contacten: Eventmanagers, secretaresses, opleidingsafdelingen, facilitaire afdelingen, projectmanagers, reserveringsafdelingen van externe locaties.

September 2005 - oktober 2007
Functie: Commercieel binnendienst medewerker
Bedrijf: LTO Noord Verzekeringen is een dienstverlener voor verzekeringen en overige financiële diensten. Bemiddeling in alle soorten zakelijke en consumenten verzekeringen.
Werkzaamheden: alle voorkomende werkzaamheden bij een verzekeringstussenpersoon, ondersteuning buitendienst m.b.t. offerte trajecten. Verzorgen van mailingen m.b.t. verzekeringen en vastgoed, projectbeheer i.v.m. aanpassing WFT wetgeving en aangepaste procedures geïmplementeerd.

Februari 2000 juli 2005
Functie: Bookings office manager
Bedrijf: NH Schiphol Airport Hotel
Verantwoordelijkheden: Leiding geven aan een team van 4 tot 7 medewerkers, revenu management, prijsbeleid hotel en budget.
Werkzaamheden: Meewerkend afdelingshoofd, verwerken van reserveringen (kamers, zalen, groepsreserveringen, partijen, conferenties) in het hotel systeem. Beantwoorden van telefoon. Het reageren op klachten/opmerkingen. Klantencontact, Rapportages voor Management en hoofdkantoor. Forecasting en revenu management. Calamiteiten oplossen.

Augustus 1998 - januari 2000
Functie: Reservations Manager
Bedrijf: Hotels van Oranje
Verantwoordelijkheden en werkzaamheden: Gelijk als bij NH Schiphol Airport, maar alleen voor kamerreserveringen.

Juli 1996 - augustus 1998
Functie: Deskmanager
Bedrijf: Golden Tulip Barbizon Centre Hotel (nu onderdeel van de NH Keten).
Verantwoordelijkheden en werkzaamheden: Verantwoordelijk voor een shift. Op dat moment zijn er 2 3 mensen aanwezig aan de receptie. Alle voorkomende werkzaamheden aan een hotel receptie.

September 1995 – maart 1996
Functie: Front Desk Supervisor en medewerker
Bedrijf: The Jefferson Hotel te Richmond, Virginia, USA.

Opleidingen en cursussen: 1990 - 1995: Hotel Management School Leeuwarden (HBO, afgestudeerd).
Afgestudeerd in 1995. Extra gekozen vakken: Non profit organisaties, Training in het bedrijf, Engelse presentatie technieken

1984 - 1990: VWO: Herman Jordan Lyceum te Zeist (geslaagd)
Examenonderwerpen: Nederlands, Duits, Engels, Wiskunde A, Wiskunde B, Economie 1 en Geschiedenis.

Januari 2006: Assurantiebemiddeling B Particulieren (geslaagd)
Juni 2007: Assurantiebemiddeling B Midden- en kleinbedrijf (geslaagd)

Veel cursussen van de NH Business School
• One step ahead
• Yield Management
• Effictive Appraisels and Feedback
• Time Management
• Situational Leadership
• Bachelor of Reservations (sales training)
• Bedrijfs Hulp Verlening

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Proactief meedenken met klanten
Analytisch sterk
Goed in trainen/inwerken/begeleiden van medewerkers
Geduldig
Relatiebeheerder en een netwerker (bestaande relaties en prospects)
Stressbestendig
Communicatief vaardig
Resultaatgericht
Betrokken

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV