CV Administratief, financieel medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 63

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 02/2015 t/m 03/2015 Gemeente Amsterdam – Callcenter Agent

05/2011 t/m 02/2015 Sara Thuiszorg – hulp in de huishouding

02/2011 t/m 06/2012 Walker Language Vertaalbureau
Facturering / boekhouding, kwartaalafsluitingen in orde maken voor accountant/ bellen openstaande betalingen en betaalafspraken maken.

08/2010 t/m 12/2010 Interswitch Callcenter
Telefonische aanname voor diverse bedrijven, geven van korte informatie en verwerken van afspraken/storingen. Via korte berichten bevindingen en gemaakte afspraken invoeren.

04/2010 t/m 07/2010 Themelion B.V. Bouwbedrijf en Adviesbureau monumentale panden
Werkzaam als office manager
Facturering / Agendabeheer / telefoonaanname / opvragen offertes / alle voorkomende administratieve werkzaamheden / inkoop kantoorartikelen /ontvangst bezoek / inboeken van uitgaven

08/1988 t/m 03/2010 Wijnbeek Sanitair B.V. Agenturenbedrijf in sanitaire artikelen
Werkzaam als commercieel /administratief -en servicemedewerker:
Orderverwerking en Facturering
Debiteurensysteem opgezet in samenwerking met de boekhouding en buitendienst.
Debiteurenbeheer: na bellen openstaande posten, betaalafspraken maken.
Telefonische verkoop: klanten adviseren naar aanleiding van technische vragen over de producten
Serviceaanvragen behandelen: binnenkomende klachten verwerken in samenspraak met de fabrikant.
Baliewerkzaamheden op beurzen, ontvangst toonzaal bezoek.
Verzenden brochures.
Verkoopafspraken maken en inplannen voor de buitendienst.
Adressenbestand updaten, archiveren en andere administratieve werkzaamheden
Het verwerken van orders en doorzenden naar de fabrieken / uitwerken van offertes
Magazijnlogistiek / voorraadplanningen / aanname en verzenden artikelen via expediteur

09/1981 t/m 12/1987 KPN Telefoonwinkel Amsterdam
Werkzaam als baliemedewerkster Telefoonwinkel t/m 1985
Werkzaam als administratief medewerker verkoopondersteuning bijzondere zaken t/m 1987
Technische ondersteuning storingsbalie en verkoopbalie
Administratieve afhandelingen binnenkomende aanvragen
Persoonlijk klantencontact en adviserende functie

08/1979 t/m 09/1981 NCR Nederland Amsterdam Kasregisters en Computers
Werkzaam als medewerkster afdeling storingsdienst
Aanname binnenkomende storingen en doorgeven aan de buitendienst.
Afhandelen telefonische aanvragen over klantencontracten en storingsafhandeling.
Diverse administratieve taken.


Verklaring (korte) dienstverbanden en reden vertrek:
Gemeente Amsterdam; callcenter te onpersoonlijk
Sara Thuiszorg; Tijdelijke oplossing (inmiddels langer)
Walker Language: te weinig uur
Interswitch Callcenter: te onpersoonlijk en te veel avonddiensten tot 11 uur
Themelion: tijdelijk contract
Wijnbeek Sanitair: Reorganisatie en inkrimping vanwege bijna faillissement. Ook mijn functie is komen te vervallen.

Opleidingen en cursussen: Opleidingen / cursussen:
2015 Gemeente Amsterdam Call Agent training 2 weken
2010 Interswitch BV interne opleiding telefonisch klantencontact
2001 LOI Duits Schriftelijk
1999 Bedrijfstrainingen Wijnbeek Excel / Afas /Archie klantenbestand
1996 Skip Opleidingen BV MS-Word 7.0 / Windows 95 / Basiskennis
1997 Wage training en Advies Telefonisch klantencontact
1987 Interne opleiding KPN (PTT) Klantencontact en technische verkoop ondersteuning
1979 Receptionistenopleiding Pont Spreekvaardigheid Frans, Duits en Engels
1979 Receptionistenopleiding Pont Bedrijfscorrespondentie Nederlands
1978 MAVO 4 Diploma
1977- Atheneum t/m 3e klas
1973 Atheneum

Overige informatie:

Rijbewijs: A,B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Mijn competenties zijn: sterk verantwoordelijkheidsgevoel, service -en klantgerichte instelling, discipline en doelgerichtheid. Duplicatievermogen, inlevend vermogen, gericht op doelrealisaties. Sterk in het signaleren van knelpunten en in overleg op te lossen. Werk graag in een wat kleiner teamverband.
Mijn klantgerichte instelling, ervaring en inzet zorgt voor een goede interactie in een gesprek, ik heb een goed luisterend vermogen ontwikkeld.
Uit 2 onlangs afgenomen IQ/persoonlijkheidstesten zijn een aantal van bovenstaande competenties sterk naar voren gekomen.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV