CV Kunstenaar/Zeepmaker/administratief medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 53

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: mei-juli 2015: Axxicom
Thuis hulp

februari 2014-2015: Transvision
Reisassistent (Schiphol)
· Reisbegeleider voor mensen met een beperking

december 2013: Tommy Hilfiger Europe
Dataverwerking
· Review en correctie van data in SAP

januari 2008-januari 2013: Multi M/IT
Dataverwerking
Met een team van 6 collega’s was ik verantwoordelijk voor het reviewen en de kwaliteit van de data van de klanten van Multi M/IT - Zuid Europa en Groot Brittanie.
· Review en correctie van data
· Raporteren van issues, bugs, loading issues en data kwaliteit
· Testen van nieuwe MR Software
· Assisteren in MR improvement process
· Opstellen van MR documentatie

december 2007: Tommy Hilfiger Europe
Spring Season Showroom
· Ondersteunende werkzaamheden bij de inrichting showroom (Mövenpick
Hotel Amsterdam) en TH Permanent showroom (Rokin)

juli-november 2007: Griekse Restaurant 'To Ouzeri', Amsterdam
· Bediening

januari -juli 2007: Tommy Hilfiger Europe
Central Sourcing & Production Administrator
· Ondersteuning bij het maken van End of Season Reports
· Document distributie & Administratie voor het Open Account
· Invoice administratie voor Freight kosten
· Het maken van PO’s en wijziging van ETD data in Tommy PO software - DTS
· Verantwoordelijk voor Post en FedEx/DHL zendingen binnen en buiten de
afdeling
· Kantoor benodigdheden
· Monster zendingen traceren van Bulk via FedEx/DHL
· Vervanging monster fotograaf tijdens vakanties bij het SDC

december 2006: TNT
· Post sorteren

augustus-november 2006: Euphemia Hotel, Amsterdam
Receptie medewerker
· Receptie & Lounge
· Breakfast

november 2004: Internationale Bloemen Expo, RAI Amsterdam
Hostess (6 weken)

april 2004-juni 2006: Skynet World Wide Express, Amsterdam
Magazijnmedewerker
· Post sorteren
· Administratie van vrachtdocumenten, verwerken van orders en het assisteren
van de processen in het magazijn.
· Controleren en toepassing van Europese export regelgeving
· Controleren en maken van invoices en Duane documenten
· Bijwerken van de bedrijf’s data base
· Administratief werk: bedrijfscorrespondentie, opstellen van invoice, airwaybills, magazijn taken, etc.

maart 2004-november 2006: Griekse Restaurant 'To Ouzeri', Amsterdam
· Bediening

maart 1999-februari 2004: Ordino, Showbizz artiesten Data Base, Athene
Office & Data Management
· Ontvangen van gasten, plannen agenda baas, kantoor benodigdheden, etc
· Advies geven bij het opstellen van CV’s voor de data base (Access)
· Opmaken van foto’s voor het archief (Photoshop)
· Klantenservice: advies en info
· Assisteren in casting proces
· Assisteren van verzoeken gerelateerd aan casting en productie
· Update van de website www.ordino.gr en interne bedrijfsgegevens
(Dreamweaver)
· Enige medewerker

1994-99: Cantine medewerker, Athene
· Alle werkzaamheden (enige medewerker)

1991-94: Megaron, The Athens Concert Hall
· Gastvrouw – Assistent toezicht en veiligheid – Winkelmedewerker

Opleidingen en cursussen: Gerrit Rietveld Academie, Amsterdam
‘Decor en Kostuum in het Theater’ Workshop – ‘The Rehearsal’ Mary Razi Drama School, Athens
Superior Fine Art School of Athens, externe student
Private Art Schools, Athens
Filippos Nakkas Conservatory

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Gedreven, accuraat, gast- en servicegericht, leergierig, goede communicatieve eigenschappen.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV