CV Administratief medewerkster Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 45

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 2013 – 2015 Back- en Frontoffice medeweker
Koninklijke Kentalis
Als office medewerker ben ik verantwoordelijk voor het verzorgen van front- en backoffice activiteiten. Dit houdt in: Plannen van onderzoeken, correspondentie en administratie, cliëntenregistratie en bijhouden/inrichten digitaal cliëntdossier, telefoon, mail en post verwerken.

2011 - 2013 Klassenassistente basisonderwijs
Oecumenische basisschool Elout
Als klassenassistente ben je de rechterhand van de leerkracht. Je zorgt dat de voorraad van materialen voldoende is en bestelt dit bij als het nodig is. Tevens zorg je ervoor dat de juiste werkboeken op het juiste moment aanwezig zijn in de klas en dat de werkboeken die afgerond zijn weer netjes opgeborgen worden. Hierbij waarborg je de kwaliteit en hoeveelheid van het werkmateriaal. Tijdens de lessen assisteer je de leerkracht en help je de kinderen waar nodig is. Het laatste jaar heb ik veel één op één begeleiding gegeven aan een leerling met het Syndroom van Down. Je werkt dan met een afwijkende leerlijn, waardoor de leerling toch zoveel mogelijk bij blijft met de rest van de klas.

2008 – 2011 Servers Activatie en Deactivatie Coördinator
IBM
Als SA&D coördinator ben ik verantwoordelijk voor het activatie en deactivatie proces van servers voor de ABN AMRO bank. Ik verwerk verzoeken voor checklists en zorg ervoor dat deze op tijd opgeleverd worden. Na oplevering review ik de checklists en geef hier mijn goedkeuring of afkeuring voor. Tevens houd ik mij bezig met het bestellen van software en hardware voor onze afdeling. Ik krijg de verzoeken voor bestellingen binnen via email en delegeer dit naar de desbetreffende personen. Na hun actie kan ik de software of hardware gaan bestellen. Hiernaast ben ik het aanspreekpunt als het aankomt op installaties van cardreaders. En de benodigde aanvragen hiervoor. Nieuwe medewerkers worden door mij aangemeld en authorisaties voor benodigde programma´s worden door mij aangevraagd. Hier komt ook bij dat ik voor ons interne telefoonboek de aanpassingen doe m.b.t. nieuwe medewerkers toevoegen en oude medewerkers afvoeren.

2006 - 2009 Evenementen Organisatrice
Stichting Het Dwarslaesie Fonds
Als evenemante manager houd ik mij bezig met het organiseren van evenementen voor het Dwarslaesiefonds. Tevens houd ik mij bezig met het werven van sponsors, donateurs en ambassadeurs.

2002 - 2008 Medisch Medewerker Administratie
VU medisch centrum
Als medisch medewerkster administratie (m.m.a.) bereid ik de statussen voor de artsen voor voor hun spreekuur. Ik sta patienten telefonisch te woord en maak telefonisch afspraken. Ook heb ik persoonlijk contact met de patienten aan de balie, waar ook afspraken voor patienten gemaakt worden. Tijdelijk heb ik taken overgenomen van mijn senior ivm haar zwangerschapsverlof. Deze taken bevatten meer verantwoordelijkheid en meer overleg met verschillende artsen en specialismen.

Stages:
1995 - 1999 Diverse stages gelopen in de kraamzorg, bejaardenzorg en psychiatrie

1999 - 2002 Verpleegkundige stage gelopen in Slotervaart ziekenhuis

Referenties op aanvraag

Opleidingen en cursussen: 1991 - 1995 MAVO (diploma: ja)
Gerrit van der Veen
Amsterdam

1991 - 1992 Blind typen (afgerond: ja)

1995 - 1999 MBO Verzorging (diploma: ja)
MDGO-VZ
Amsterdam

1999 - 2002 MBO Verpleging (diploma: nee)
ROC
Amsterdam

2006 - 2008 HBO (diploma: nee)
IPABO
Amsterdam

2012 - 2013 Kaleidoscoop (Certificaat: nee)

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Sociaal, gezellig, betrouwbaar, eerlijk, flexibel en harde werker. Ik ben leergierig en sta open voor nieuwe uitdagingen en cursussen.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV