CV Teammanager Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 46

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 03/2007
Commercieel Adviseur
Centrum voor Werk en Inkomen, Amsterdam

Verantwoordelijk voor het opbouwen, uitbreiden en beheren van werkgeverscontacten.
Het vertalen van vacatures in competenties
Het voeren van de werving en selectie van personeel.
Het creatief opzetten van wervingscampagnes.
Relatiemanagement
Het op verzoek verzorgen van bemiddeling van werk naar werk (zowel vanuit werkzoekenden als werkgevers);
Het verzorgen van zakelijke correspondentie.
Verwerken van e-mail, post- en telefoonbehandeling.
Het signaleren van eventuele knelpunten in de kwaliteit van het dienstverleningsproces en hieruit verbetervoorstellen doen.
Marktbewerkingplan 2008 opgezet in samenwerking met het Middle Management.
Het organiseren en uitvoeren van workshops, netwerkbijeenkomsten en banenmarkten.

01/2006 – 10/2006
Vestigingsmanager Uitzendbureau
Werkflex Project- en Uitzendbureau, Haarlem

Verantwoordelijk voor het realiseren van de vestigingsdoelstellingen met betrekking tot omzet, marge, marktaandeel, commerciële activiteiten, organisatorische taken en vestigingsadministratie.
Verantwoordelijk voor het werven en selecteren van kandidaten, het voeren van intakegesprekken en het voorstellen van kandidaten bij opdrachtgevers.
Leiding geven aan het team en het bewaken en controleren van de productieactiviteiten van het team.
Het begeleiden en coachen van het personeel (teamwerkplan, prestatie-indicatoren, etc.)
Het voeren van voortgang-, functionerings- en beoordelingsgesprekken en verantwoordelijk voor de personele bezetting van de vestiging.
Het plannen en organiseren van alle activiteiten die nodig zijn voor succesvolle dienstverlening aan klanten.
Het voeren van salesgesprekken met nieuwe klanten, opstellen van offertes, tariefafspraken maken, e.d.
Relatiemanagement
Het signaleren van knelpunten en hierop vervolgacties doorborduren.
Het ontwerpen van een nieuwe logo en een nieuwe huisstijl.
Het ontwerpen van reclamemateriaal (brochures, dossiermappen, visitekaartjes, briefpapier, etc.)

04/2004 – 12/2005
Adviseur Werving & Selectie
Centrum voor Werk en Inkomen, Haarlem
Het bemiddelen in salarisonderhandelingen en arbeidscontracten
Het op- en uitbouwen van mijn Haarlems netwerk, relatiebeheer.
Het plegen van acquisitie, "Vraag en aanbod bij elkaar brengen".
Begeleiding van werkzoekenden, onder ander d.m.v. individuele sollicitatietrainingen, coachingsgesprekken voeren en het geven van arbeidsgerelateerde adviezen.
Het informeren, beoordelen en selecteren van kandidaten op basis van kennis, vaardigheden, gedragscompetenties en persoonlijkheid.
Functieprofielen bestuderen, aanpassen en opstellen.
Het verzorgen van zakelijke correspondentie, verwerken van e-mail, post- en telefoonbehandeling.

08/2002 – 08/2003 Floormanager
07/2001 – 07/2002 Serveerster
Restaurant Estoril, Amsterdam

Het meewerkend toezien op de voortgang en uitvoeringskwaliteit van de werkzaamheden.
Het opstellen van werkroosters en het bewaken van correcte urenregistratie.
Voorraadbeheer, inkoopbestellingen en inkoopontvangst.
Medeverantwoordelijk voor de aanname van nieuwe medewerkers.
Het voeren van functioneringsgesprekken en beoordelingsgesprekken.
Het voeren van de interne administratie, kasbeheer.
Inwerken, aansturen en coachen van medewerkers bar en bediening.
Het toezien op de naleving van de voorschriften op het gebied van veiligheid en HACCP.
Het ontwerpen van een nieuwe menukaart (lay-out).

•Fulltime dienstverband, 40+ uur per week / 5 á 6 avonden per week.
•Na een parttime jaarcontract werd ik gepromoveerd van serveerster tot floormanager.
•Het restaurant heeft in augustus 2003 zijn deuren moeten sluiten i.v.m. privéomstandigheden van de eigenaar.

09/2002 – 05/2003
Support medewerkster
Onderwijsinstituut Pro Education, Amsterdam
een zelfsturend opleidingsteam ondersteunen
lay-out en spelling van het lesmateriaal controleren op fouten
mailings verzorgen ten behoeve van de werving van nieuwe deelnemers
opleidingsaanvragen verwerken in een geautomatiseerd systeem
het verzorgen van zowel in- als uitgaande post
archiveren, dossiervorming
verwerken van cursusevaluaties

•Parttime dienstverband, 16 uur per week naast mijn werk als floormanager bij
Restaurant Estoril.

06/2001 – 06/2002
Intercedente
Tènce! Uitzendbureau, Amsterdam
Het voeren van intakegesprekken met de werkzoekenden.
Het voeren van begeleidings-, opleidings-, functionerings- en beoordelinggesprekken met als doel een langdurige werkrelatie op te bouwen.
Het zelfstandig op zoek gaan naar nieuwe werkgevers voor vacatures en daartoe nieuwe initiatieven bedenken.
Het ontwikkelen van een commercieel plan om het klantenbestand uit te breiden (dit in samenwerking de vestigingsmanager).
Het bedenken van nieuwe commerciële acties.
Het functioneren beoordelen van flexkrachten en contractanten en controleerde of alle partijen zich aan de gestelde regels hielden.
Het afhandelen van de administratie (opstellen contracten, verwerken van urendeclaraties, ziekmeldingen, klantenarchief, bestandsbeheer, tarievenberekeningen).

Opleidingen en cursussen: HBO Marketing Management, Hogeschool Nederland te Diemen, diploma
MBO Bedrijfseconomie, Economisch College Amstelland te Amsterdam, diploma
MAVO, Amsterdams College te Amsterdam, diploma
Portugees Avondonderwijs, Marcanti College te Amsterdam, diploma

Aanvullende cursussen
Groepsgewijze Klantenondersteuning, certificaat behaald in 2008
Sociale Zekerheid, certificaat behaald in 2008
Coachen van 45 plussers naar werk, certificaat behaald in 2007
Coachen “PaVEM”, certificaat behaald in 2004
Cursus Excel, certificaat behaald in 2001
Cursus PowerPoint, certificaat behaald in 2000
Sociale Hygiëne, certificaat behaald in 2003
Politie Fraude-erkenning training, certificaat behaald in 1999
Diverse Verkooptrainingen, certificaten behaald in 1998 en 1999
Algemene ondernemersvaardigheden (AOV),Middenstandsdiploma behaald in 1997

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Competenties
Mensgericht leiderschap
Zelfreflectief en ambitieus
Klant- en resultaatgericht
Positieve ingesteld, vechtersmentaliteit
“Hands-on” mentaliteit, pro-actief
Teamspeler met inlevingsvermogen
Probleemoplossend denkvermogen
Organisatorische kwaliteiten
Besluitvaardig met overtuigingskracht

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV