CV Teammanager Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 9
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: MBO/ MTS
Stages en werkervaring: Bedrijf:Syntrus Achmea
Functie:Teammanager klantcontact center (middenmanagement)
Branche: Financiële Dienstverlening
Periode: 1 maart 2009 tot 31 december 2014
Verantwoordelijk voor het leiding geven aan 20-25 callcenter medewerkers van een inhouse-afdeling klantcontactcenter.
● Dagelijkse operatie serviceverlening klanten, kwaliteitsbewaking en -verbetering en klanttevredenheid.
● Medewerkerstevredenheid, training, coaching, functionerings- en beoordelingsgesprekken, loopbaanplanning.
● Procesmanagement, verzuimmanagement, budgetmanagement, probleemmanagement, verandermanagement, cultuurmanagement, work force-management, verbetermanagement.
● Communicatie van resultaten en successen naar de keten toe en participeren binnen ketenoverleggen.
● Rapporteren kwartaal- en jaarcijfers, resultaatbewaking.
● Projectmanagement: Verhuizingen, onderzoek en optimalisering e-mail, FTE-reducering binnen niet verminderde call- en emailaanbod, herinrichting websites, reducering call- en emailaanbod, inzet socialmedia, integratie werkzaamheden klantcontact binnen de bestaande administratieve teams, van een beperkte medewerker een allround-medewerker maken, loopbaanbegeleiding werknemers die door reorganisatie boventallig worden verklaard.
Binnen de jaren dat ik bij Achmea werkte vond meerdere malen reorganisatie plaats. Dit in de vorm van herorganiseren van afdeling, werkstijl (Leanmethode), werkzaamheden, werkvoorraden en werkprocessen. Daarnaast was ik verantwoordelijk voor het opzetten van een nieuwe afdeling en het formeren van een nieuw team medewerkers. Tegelijkertijd moesten de werkzaamheden van een opgeheven afdeling geïmplementeerd worden binnen blijvende afdelingen. Ik heb beide taken zelfstandig en met succes uitgevoerd.
Ook vonden er meerdere malen verschuivingen plaats binnen het personeelsbestand. Voor mij was een belangrijke rol weggelegd in de heropbouw van de teams (motiveren en stimuleren) en loopbaanplanning van uit dienst tredende medewerkers.
Bedrijf:Nederhoek en Flevocall (CFP Group)
Functie:Teammanager (middenmanagement)
Branche: Verzekeringen (sales)
Periode:5 mei 2008 tot 1 februari 2009
Verantwoordelijk voor het leiding geven aan 30-35 callcentermedewerkers van afdeling klantcontactcenter (outbound)
Bedrijf:Blackmagic Design B.V. en Mediamachine B.V.
Functie:Office-manager
Branche: Video- & software-editing
Periode:1 maart 2006 tot 1 mei 2008
Spin-in-het-web met secretariële en administratieve werkzaamheden.
Eerste aanspreekpunt klantbeheer.
Verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering.
Bedrijf:A.C.N Europe B.V.
Functie:Teamleider Klanten- & Vertegenwoordigerservice
Branche: Telecom
Periode:1 maart 2004 tot 1 januari 2006
Verantwoordelijk voor het operationeel leiding geven aan 20-25 callcentermedewerkers van afdeling klantcontactcenter (inbound).
Bedrijf:A.C.N. Europe B.V.
Functie:Klantcontactmedewerker
Branche: Telecom
Periode:1 februari 2003 tot 1 maart 2004
Het (eerstelijns) telefonisch beantwoorden van klantvragen en zorg dragen voor het oplossen van klantproblemen.
Bedrijf:Plancius
Functie:Koerier
Periode:1 februari 2002 tot 31 december 2002
Het per auto bezorgen van Boomerang-kaarten binnen heel Nederland.
Bedrijf:Jongeren Crisisopvang Hoorn
Functie:Maatschappelijk werkster Jeugdzorg
Periode:1997 tot 1 november 2001
Binnen een verblijfperiode van maximaal 3 maanden, samen met het uit huis geplaatste jongere en de ouders of voogd op zoek gaan naar een passende oplossing voor de verdere toekomst van de jongere.
Bedrijf:Blijf van mn Lijf Huis, Den Helder
Functie:Agogisch medewerkster
Periode:1992 tot 1996
Het signaleren van en begeleiden in de ontwikkelingsbehoefte van de inwonende kinderen in de leeftijd van 0 t/m 16 jaar
Opleidingen en cursussen: OPLEIDING & CURSUSSEN
1984 1989 MAVO
1992 1995 MBO Pedagogie deeltijd
1996 1997 HBO Sociaal Pedagogische Hulpverlening
2002 European Computer Certificate
2009 MBTI: Myers-Briggs Type Indicator (ENTP)
2010 SENS Golf (Samen Effectief naar Succes) volgens de LEAN methode (McKinsey)
2010 Programma Achmea Lead SENS Workshop (Syntrus Achmea)
2011 Workshop Juridische Kant van Leidinggeven (Syntrus Achmea)
2011 Workshop Omgaan met Veranderingen (Syntrus Achmea)
2012 Cursus Workforce management (Hanson)
2013 Sens ster (diploma)
2014Herhaling MBTI: Myers-Briggs Type Indicator (ENTJ)
Overige informatie:
Rijbewijs: B
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: PROFIEL
Ik ben invoelend, pragmatisch, daadkrachtig en heb meer dan voldoende organisatietalent. Ik ben een teamspeler die zelfstandig kan functioneren, ik ben innovatief en beschik over een gezonde dosis ambitie.
Mijn sterkste kwaliteiten betreffen het leggen van contacten, het verbinden van mensen, het plannen van activiteiten en het verzorgen van een vlekkeloze bedrijfsvoering.
Ik ben fulltime inzetbaar, ook voor avond- en/of weekenddiensten.
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV