CV Teammanager Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 9

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Bedrijf:​Syntrus Achmea
Functie:​Teammanager klantcontact center (middenmanagement)
Branche: ​Financiële Dienstverlening
Periode: ​1 maart 2009 tot 31 december 2014

Verantwoordelijk voor het leiding geven aan 20-25 callcenter medewerkers van een inhouse-afdeling klantcontactcenter.

● Dagelijkse operatie serviceverlening klanten, kwaliteitsbewaking en -verbetering en klanttevredenheid.
● Medewerkerstevredenheid, training, coaching, functionerings- en beoordelingsgesprekken, loopbaanplanning.
● Procesmanagement, verzuimmanagement, budgetmanagement, probleemmanagement, verandermanagement, cultuurmanagement, work force-management, verbetermanagement.
● Communicatie van resultaten en successen naar de keten toe en participeren binnen ketenoverleggen.
● Rapporteren kwartaal- en jaarcijfers, resultaatbewaking.
● Projectmanagement: Verhuizingen, onderzoek en optimalisering e-mail, FTE-reducering binnen niet verminderde call- en emailaanbod, herinrichting websites, reducering call- en emailaanbod, inzet socialmedia, integratie werkzaamheden klantcontact binnen de bestaande administratieve teams, van een beperkte medewerker een allround-medewerker maken, loopbaanbegeleiding werknemers die door reorganisatie boventallig worden verklaard.

Binnen de jaren dat ik bij Achmea werkte vond meerdere malen reorganisatie plaats. Dit in de vorm van herorganiseren van afdeling, werkstijl (Leanmethode), werkzaamheden, werkvoorraden en werkprocessen. Daarnaast was ik verantwoordelijk voor het opzetten van een nieuwe afdeling en het formeren van een nieuw team medewerkers. Tegelijkertijd moesten de werkzaamheden van een opgeheven afdeling geïmplementeerd worden binnen blijvende afdelingen. Ik heb beide taken zelfstandig en met succes uitgevoerd.
Ook vonden er meerdere malen verschuivingen plaats binnen het personeelsbestand. Voor mij was een belangrijke rol weggelegd in de heropbouw van de teams (motiveren en stimuleren) en loopbaanplanning van uit dienst tredende medewerkers.
Bedrijf:​Nederhoek en Flevocall (CFP Group)

Functie:​Teammanager (middenmanagement)
Branche: ​Verzekeringen (sales)
Periode:​5 mei 2008 tot 1 februari 2009

Verantwoordelijk voor het leiding geven aan 30-35 callcentermedewerkers van afdeling klantcontactcenter (outbound)

Bedrijf:​Blackmagic Design B.V. en Mediamachine B.V.

Functie:​Office-manager
Branche: ​Video- & software-editing
Periode:​1 maart 2006 tot 1 mei 2008

Spin-in-het-web met secretariële en administratieve werkzaamheden.
Eerste aanspreekpunt klantbeheer.
Verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering.

Bedrijf:​A.C.N Europe B.V.

Functie:​Teamleider Klanten- & Vertegenwoordigerservice
Branche: ​Telecom
Periode:​1 maart 2004 tot 1 januari 2006

Verantwoordelijk voor het operationeel leiding geven aan 20-25 callcentermedewerkers van afdeling klantcontactcenter (inbound).

Bedrijf:​A.C.N. Europe B.V.

Functie:​Klantcontactmedewerker
Branche: ​Telecom
Periode:​1 februari 2003 tot 1 maart 2004

Het (eerstelijns) telefonisch beantwoorden van klantvragen en zorg dragen voor het oplossen van klantproblemen.

Bedrijf:​Plancius

Functie:​Koerier
Periode:​1 februari 2002 tot 31 december 2002

Het per auto bezorgen van ‘Boomerang-kaarten’ binnen heel Nederland.

Bedrijf:​Jongeren Crisisopvang Hoorn

Functie:​Maatschappelijk werkster Jeugdzorg
Periode:​1997 tot 1 november 2001

Binnen een verblijfperiode van maximaal 3 maanden, samen met het uit huis geplaatste jongere en de ouders of voogd op zoek gaan naar een passende oplossing voor de verdere toekomst van de jongere.

Bedrijf:​‘Blijf van m’n Lijf Huis’, Den Helder

Functie:​Agogisch medewerkster
Periode:​1992 tot 1996

Het signaleren van en begeleiden in de ontwikkelingsbehoefte van de inwonende kinderen in de leeftijd van 0 t/m 16 jaar

Opleidingen en cursussen: OPLEIDING & CURSUSSEN

1984 – 1989 ​MAVO
1992 – 1995 ​MBO Pedagogie deeltijd
1996 – 1997 ​HBO Sociaal Pedagogische Hulpverlening
2002 ​​European Computer Certificate
2009 ​ MBTI: Myers-Briggs Type Indicator (ENTP)
2010 ​SENS Golf (Samen Effectief naar Succes) volgens de LEAN methode (McKinsey)
2010 ​Programma Achmea Lead SENS Workshop (Syntrus Achmea)
2011 ​Workshop Juridische Kant van Leidinggeven (Syntrus Achmea)
2011 ​Workshop Omgaan met Veranderingen (Syntrus Achmea)
2012 ​​Cursus Workforce management (Hanson)
2013 ​​Sens ster (diploma)
2014​​Herhaling MBTI: Myers-Briggs Type Indicator (ENTJ)

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: PROFIEL
Ik ben invoelend, pragmatisch, daadkrachtig en heb meer dan voldoende organisatietalent. Ik ben een teamspeler die zelfstandig kan functioneren, ik ben innovatief en beschik over een gezonde dosis ambitie.
Mijn sterkste kwaliteiten betreffen het leggen van contacten, het verbinden van mensen, het plannen van activiteiten en het verzorgen van een vlekkeloze bedrijfsvoering.
Ik ben fulltime inzetbaar, ook voor avond- en/of weekenddiensten.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV