CV werkbegeleider/coordinator GGZ Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 57

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Mei 2014- juli 2014 Inloophuizen De Kloof en Makom, De Regenbooggroep.
Functie: vervangend dagcoördinator
Taken: aansturen en begeleiden van de vrijwilligers, verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken, aanspreekpunt voor bezoekers (dak- en thuislozen), sfeer waarborgen;zo nodig conflicten tussen bezoekers oplossen.

Na 3 tijdelijke contacten geen vast contract

Augustus 2012-mei 2014 Homeservice Amsterdam, De Regenbooggroep
Functie: Coördinator / meewerkend voorman
Taken: begeleiden, aansturen en inplannen van vrijwilligers met een psychische aandoening. Intake- en evaluatiegesprekken met vrijwilligers. Bezoeken van (nieuwe) klanten en klanten te woord staan. Technisch beoordelen van klussen. Beheer van de gereedschappen. Zo nodig inspringen op de werkvloer.
Verantwoordelijk voor uitvoering van de klussenservice die Homeservice biedt aan mensen met een psychische aandoening. Zowel gericht op eigen medewerkers als klanten.

Oktober 2009 –dec 2011 Roads B.V. (onderdeel van Arkin), werkzaam bij 2 projecten
1: Restaurant Freud, Amsterdam
Functie: Werkbegeleider
Taken: begeleiden van vrijwilligers met (o.a.) een psychische aandoening .
Dit bestaat o.m. uit het ondersteunen, aansturen en inwerken van vrijwilligers. Verantwoordelijk de dagelijkse gang van zaken in het restaurant en de bijbehorende lunchroom. Ook klusjesman.
2: Loenatix Drukkerij, Amsterdam
Functie: Werkbegeleider.
Taken: als boven, maar dan in een zeefdrukkerij. Bij dit project lag iets meer nadruk op administratieve taken die met de zorg te maken hebben. Ook (evaluatie) gesprekken met deelnemers. Realiseren van verbouwing bedrijfsruimte.

Na 3 tijdelijke contacten geen vast contract
Januari 2005 – jan 2009 Science center NEMO, Amsterdam
Functie: Medewerker Horeca
Taken: Binnen de Horeca verantwoordelijk voor het voorraad- en magazijnbeheer, de inkoop, (vanaf eerste contact met leveranciers tot en met factuurcontrole), het onderhoud van de apparatuur en de ruimtes.
Inspringen bij drukte en/of problemen op de werkvloer.
Medeverantwoordelijk voor opzetten en bijhouden van HACCP systeem.

Na 5 tijdelijke contacten geen vast contract

Maart 2002 – aug. 2003 WMF Nederland BV, Amsterdam
Functie: Medewerker verkoop binnendienst Hotel.
In deze functie was ik verantwoordelijk voor een groot aantal zeer diverse taken. Voornaamste taken: coördinatie vertaling- en drukken van brochures, uitwerken correspondentie/offertes, klanten telefonisch te woord staan, ingeven van orders, ondersteuning en aansturing buitendienst, archiveren.

Tijdelijk contract niet verlengd

Feb. 2001 – dec.2001: Dorpsweg Apotheek Rotterdam.
Functie: Het opzetten van een kwaliteitshandboek ten behoeve van een ISO-certificering.
Aan dit project werkte ik 10 dagen per maand. Het werk bestaat uit het vastleggen van de werkwijze in protocollen en deze vervolgens in een intranet toegankelijk maken voor de organisatie.

Project afgerond

Mei 1994 – dec.2000: Eigenaar café ‘De Prins van Monaco’, Groningen.
Functie: Als eigenaar van een klein café was ik verantwoordelijk voor veel uiteenlopende zaken. Grofweg valt het te splitsen in enerzijds de zakelijke kant: inkoop, het voeren van een administratie, contacten onderhouden met diverse instanties en leveranciers, personeelsbeleid en anderzijds de sociale, creatieve en commerciële kant: het omgaan met klanten, het organiseren van activiteiten etc..

1991 - april 1994 Café Restaurant ‘Het Binnenhof’, Groningen.
Functie: Barman / bediening.

Opleidingen en cursussen: 1986 : Diploma Gemeentelijk Gymnasium Hilversum

1986/1992 : Bedrijfskunde Rijksuniversiteit Groningen
1988 : Propedeuse Bedrijfskunde

1994 : Diploma vakbekwaamheid cafébedrijf


Basiscursus meubelmaken

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik werk graag met mijn handen, maar niet zonder mijn hoofd te gebruiken. Ik heb een scherp oog voor detail en een groot improvisatievermogen. Ook ben ik iemand die kan en wil aanpakken. Diversiteit binnen een functie vind ik belangrijk en door mijn flexibele aard ben ik goed in staat mezelf snel nieuwe vaardigheden aan te meten. Met mij kiest u voor een sociale, betrouwbare, loyale en breed inzetbare professional die kwaliteit leveren vanzelfsprekend vindt.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV