CV Facilitair medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 59

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: LBO/ LTS

Stages en werkervaring: feb 2014-mei 2015 Beheerder
Gemeentecentrum Protestantse Gemeentecentrum Oegstgeest
• Openen en sluiten van het gemeentecentrum.
• Ontvangen van gasten en begeleiden naar zalen.
• Inrichten vergaderzalen.
• Bezoekers van de zalen voorzien van koffie en thee.
• Opmaken bonnen genuttigde consumpties.
• Bijhouden groenvoorziening.
• Uitvoeren van licht technische werkzaamheden.
• Aansluiten audiovisuele apparatuur.
• Uitvoeren van alle voorkomende repro werkzaamheden.
• Behandelen van binnenkomende post.

dec 2013 Postsorteerder
Post NL via Randstad Den Haag

aug 2013 Medewerker Magazijn
Randstad Den Haag

• Ondersteuning van de receptioniste bij het opruimen en opnieuw inrichten van het magazijn na een verbouwing.

apr-juli 2013 Beheerder
Gemeentecentrum Protestantse Gemeentecentrum Oegstgeest

2012 Medewerker Documentaire Informatievoorziening
Hoogheemraadschap van Delfland via Randstad Uitzendbureau

• Opschonen van dossiers; controleren op inhoud, volgorde en relevantie.
• Digitaliseren dossiers.

2010-2012 Medewerker Secretariaat
Human Resource Management van het Ministerie van Infrastructuur en Milieu

• Agendabeheer voor afdelingshoofden;
• Telefoonbeheer voor afdelingshoofden;
• Organiseren van overleggen en vergaderingen;
• Organiseren van bijeenkomsten, inclusief locatie en catering;
• Kantoor automatiserings. coördinator taken voor de afdelingen aanvragen: rijkspassen, accounts voor diverse programma’s;
• Het verzorgen van tekenpost en postverzending;
• Bestellen van kantoorartikelen bij Lyreco;
• Diverse administratieve taken o.a. Bonnenadministratie controleren reis- en verblijfskosten.

2010 Medewerker Digitalisering Personeelsdossiers/ Kantoorautomatisering
Ministerie van Infrastructuur en Milieu

• Scannen documenten;
• Registreren inkomende documenten;
• Invoeren documenten in personeelssysteem;
• Digitaal documenten op juiste plek zetten.
• Aanvragen rijkspassen;
• Aanvragen accounts en programma’s zoals Planon en TRIM (via ICT);
• Registratie in IDM en Excel.

1997-2009 Medewerker reprografie
Facilitair bedrijf van het Ministerie van Infrastructuur en Milieu

• Het verwerken van hardcopy en digitale repro opdrachten;
• Het uitvoeren van scantaken;
• Het bijdragen aan onderhoud van de kwaliteit van apparatuur en systemen;
• Het rapporteren van storingen die zelf niet opgelost kunnen worden aan de leverancier van de apparatuur;
• Het bijhouden van de voorraad (repro)hulpmiddelen en rapporteren hierover;
• Het gevraagd en ongevraagd adviseren van de klant v.w.b. de toelevering van de gegevens en het te leveren eindproduct;
• Het voeren van de administratie van de reprografie;
• Het voeren van afstemmingsoverleg ten aanzien van planning/productie en inzet van medewerkers en middelen met de Facilitair coördinator repro, post en logistiek en het begeleiden van complexe opdrachten/producties.


1989-1997 1e medewerker logistiek technische documentatie
Verebus Engineering

1988-1989 Medewerker beveiliging
GOM

1985-1988 1e medewerker logistiek technische documentatie
Koninklijke Marine afdeling Scheepsbouw Ministerie van Defensie

1982-1985 Plaatwerker
De Haagse smederij en constructiewerkplaatsen bv


Opleidingen en cursussen: Opleiding LBO B Mechanische Techniek 1982 / diploma behaald
Booglasser 1985 / diploma behaald


Cursussen Persoonlijke Effectiviteit
MS Excel XP Basis
MS PowerPoint XP Basis
MS Word XP Basis

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik omschrijf mijzelf als een evenwichtig, praktisch en leergierig persoon
en pak graag nieuwe dingen aan. Verder ben ik flexibel, dienstverlenend,
klantgericht en houd van samenwerking maar kan ook zelfstandig werken
binnen een team.

Hobby's en interesses: fitness

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV