CV HR assistent, medewerker PZ, financieel assistent Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 41

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Nb. Deze werkervaring is circa een jaar geleden, daar ik deze periode (semi) professioneel de sport Latin dansen beoefend heb.

April 2014 – juni 2014 Office assistent CompuGroup Medical

 Verwerken, berekenen en doorvoeren maandelijkse salarismutaties;
 Alle voorkomende receptioniste taken (waaronder beheer telefooncentrale, post, voorraden, ontvangst gasten etc.)
 Wagenparkbeheer;
 HR-assistent:
 Werkgeversverklaringen opstellen;
 Voorbereiden indiensttredingen;
 Actualiseren personeelsfiles;
 Beheer tijdsregistratie- en verlofsystemen;
 Maken van afspraken spreekuur Bedrijfsarts;
 Mededelingen naar werknemers;
 Registratie ziekmeldingen;
 Archivering.

November 2013 – januari 2014 Projectassistent College voor Zorgverzekeringen
(tijdelijke detachering via Adecco, eveneens succesvol)
 PA functie projectmanager: agendabeheer, contactpersoon, telefonisch aanspreekpunt;
 Projectondersteunende zaken: notuleren, actielijst beheren en coördineren, powerpointpresentaties, projectmatige gegevens verwerken, facilitaire benodigheden, etc.

Februari – juni 2013 Backoffice coördinator Viisi consultants

 Telefoon-, postbehandeling, (e-mail) correspondentie;
 Ontvangst klanten en zakenrelaties;
 Het CRM programma (Elements) optimaliseren qua functionaliteit en updaten/aanvullen/invoeren klantengegevens;
 Personeels/ HR- zaken: werkgeversverklaringen, indiensttredingen, personeelsregister, verlofregistratie, monitoring
 Financiële administratie:
 Debiteuren- en crediteurenbeheer;
 Facturen inboeken;
 Facturen opstellen;
 Debiteuren nabellen;
 Brieven opstellen debiteuren;
 Tijdige en correcte ontvangst en verwerking salarismutaties, beschikbaar stellen salarissen;
 Verstrekking van informatie aan medewerkers over de salarisverwerking
 Voorraadbeheer; o.a. kantoorartikelen, drank-/voedselvoorzieningen;
 Diverse voorkomende managementondersteunende werkzaamheden;
 Digitale archivering.

Mei 2008 – oktober 2012 Office Manager Valstar Simonis raadgevende ingenieurs

 Telefoon-, postbehandeling, correspondentie;
 Ontvangst bezoekers;
 Opstellen, redigeren en uitsturen diverse zakelijke documenten (o.a. rapporten, offertes, presentaties )
 Notuleren & voorbereiden & coördineren van vergaderingen;
 PA vestigingsmanagers (o.a. agendabeheer, inplannen afspraken, contactpersoon)
 Voorbereiden en opstellen inschrijvingen Europese aabestedingen & meervoudig onderhandse aanbestedingen;
 Acquisitie & beheer adressen/relatiebestand;
 Bedrijfs Hulp Verlener (BHV’er);
 Kwaliteitsmanagement ISO 9001;
 Bestuurslid personeelsvereniging;
 Personeels/ HR- zaken (o.a. opstellen werkgeversverklaringen, beheer tijdsregistratie- en verlofsysteem, voorbereiden indiensttredingen, bijhouden personeelsregister, mededelingen personeel
 Beheer Kas;
 Verwerken en up-to-date houden planning projectmedewerkers alsmede invoeren daadwerkelijk gewerkte uren op de veschillende projecten;
 Kantoorartikelen en keukenbenodigdheden.

Opleidingen en cursussen: HBO Officemanagement
en diploma VWO

Overige informatie:

Rijbewijs: A

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik kan mezelf omschrijven als een goed opgeleide en gemotiveerde management ondersteunster. Ik ben integer, pro actief en verantwoordelijk. Flexibel ben ik verder zeker te noemen; een 9 tot 5 mentaliteit is mij vreemd en voor multitasking schuw ik mij niet.

Mijn organisatievermogen is een mijn krachten. Zo heb ik ervaring in het organiseren van diverse meetings/vergaderingen , agendamanagement en wist dit altijd met een goed resultaat af te ronden. Als echte ‘spin in het web’ weet ik goed met diverse taken om te gaan en mijn prioriteiten te stellen en zorg dan ook voor een goed draaiend secretariaat. Dit heb ik bijvoorbeeld laten zien in mijn functie als Secretaresse bij Valstar Simonis waar zij substantieel positief over me zijn. Door mijn vorige collega’s werd gezegd dat mijn vriendelijke en optimistische instelling mij een prettig persoon maakt om mee samen te werken.
Naast secretariële vaardigheden en hr vaardigheden heb ik ook kennis van en ervaring met financiële werkzaamheden zoals het verwerken van facturen en debiteuren- en crediteuren beheer en timemanagement.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV