CV HR assistent, medewerker PZ, financieel assistent Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 41
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: HBO/ HTS
Stages en werkervaring: Nb. Deze werkervaring is circa een jaar geleden, daar ik deze periode (semi) professioneel de sport Latin dansen beoefend heb.
April 2014 juni 2014 Office assistent CompuGroup Medical
Verwerken, berekenen en doorvoeren maandelijkse salarismutaties;
Alle voorkomende receptioniste taken (waaronder beheer telefooncentrale, post, voorraden, ontvangst gasten etc.)
Wagenparkbeheer;
HR-assistent:
Werkgeversverklaringen opstellen;
Voorbereiden indiensttredingen;
Actualiseren personeelsfiles;
Beheer tijdsregistratie- en verlofsystemen;
Maken van afspraken spreekuur Bedrijfsarts;
Mededelingen naar werknemers;
Registratie ziekmeldingen;
Archivering.
November 2013 januari 2014 Projectassistent College voor Zorgverzekeringen
(tijdelijke detachering via Adecco, eveneens succesvol)
PA functie projectmanager: agendabeheer, contactpersoon, telefonisch aanspreekpunt;
Projectondersteunende zaken: notuleren, actielijst beheren en coördineren, powerpointpresentaties, projectmatige gegevens verwerken, facilitaire benodigheden, etc.
Februari juni 2013 Backoffice coördinator Viisi consultants
Telefoon-, postbehandeling, (e-mail) correspondentie;
Ontvangst klanten en zakenrelaties;
Het CRM programma (Elements) optimaliseren qua functionaliteit en updaten/aanvullen/invoeren klantengegevens;
Personeels/ HR- zaken: werkgeversverklaringen, indiensttredingen, personeelsregister, verlofregistratie, monitoring
Financiële administratie:
Debiteuren- en crediteurenbeheer;
Facturen inboeken;
Facturen opstellen;
Debiteuren nabellen;
Brieven opstellen debiteuren;
Tijdige en correcte ontvangst en verwerking salarismutaties, beschikbaar stellen salarissen;
Verstrekking van informatie aan medewerkers over de salarisverwerking
Voorraadbeheer; o.a. kantoorartikelen, drank-/voedselvoorzieningen;
Diverse voorkomende managementondersteunende werkzaamheden;
Digitale archivering.
Mei 2008 oktober 2012 Office Manager Valstar Simonis raadgevende ingenieurs
Telefoon-, postbehandeling, correspondentie;
Ontvangst bezoekers;
Opstellen, redigeren en uitsturen diverse zakelijke documenten (o.a. rapporten, offertes, presentaties )
Notuleren & voorbereiden & coördineren van vergaderingen;
PA vestigingsmanagers (o.a. agendabeheer, inplannen afspraken, contactpersoon)
Voorbereiden en opstellen inschrijvingen Europese aabestedingen & meervoudig onderhandse aanbestedingen;
Acquisitie & beheer adressen/relatiebestand;
Bedrijfs Hulp Verlener (BHVer);
Kwaliteitsmanagement ISO 9001;
Bestuurslid personeelsvereniging;
Personeels/ HR- zaken (o.a. opstellen werkgeversverklaringen, beheer tijdsregistratie- en verlofsysteem, voorbereiden indiensttredingen, bijhouden personeelsregister, mededelingen personeel
Beheer Kas;
Verwerken en up-to-date houden planning projectmedewerkers alsmede invoeren daadwerkelijk gewerkte uren op de veschillende projecten;
Kantoorartikelen en keukenbenodigdheden.
Opleidingen en cursussen: HBO Officemanagement
en diploma VWO
Overige informatie:
Rijbewijs: A
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: Ik kan mezelf omschrijven als een goed opgeleide en gemotiveerde management ondersteunster. Ik ben integer, pro actief en verantwoordelijk. Flexibel ben ik verder zeker te noemen; een 9 tot 5 mentaliteit is mij vreemd en voor multitasking schuw ik mij niet.
Mijn organisatievermogen is een mijn krachten. Zo heb ik ervaring in het organiseren van diverse meetings/vergaderingen , agendamanagement en wist dit altijd met een goed resultaat af te ronden. Als echte spin in het web weet ik goed met diverse taken om te gaan en mijn prioriteiten te stellen en zorg dan ook voor een goed draaiend secretariaat. Dit heb ik bijvoorbeeld laten zien in mijn functie als Secretaresse bij Valstar Simonis waar zij substantieel positief over me zijn. Door mijn vorige collegas werd gezegd dat mijn vriendelijke en optimistische instelling mij een prettig persoon maakt om mee samen te werken.
Naast secretariële vaardigheden en hr vaardigheden heb ik ook kennis van en ervaring met financiële werkzaamheden zoals het verwerken van facturen en debiteuren- en crediteuren beheer en timemanagement.
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV