CV junior marketeer Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 38

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: Universitair

Stages en werkervaring: 06-2013 – heden: Client Manager Channel Marketing Operations
Verantwoordelijk voor de aansturing, implementatie en ontwikkeling van het Channel Marketing
Program bij de klant EMC.
Voorbeelden van activiteiten zijn:
- Project management (planning & ontwikelling)
- Communicatie en relatiebeheer tussen partners en klant met de focus op EMEA.
- Monitoren en aansturen van een internationaal team vanuit Nederland.
- Verantwoordelijk voor de rapportage van de bedrijfsresultaten voor zowel de klant en partners.
- Verantwoordelijk voor de distributie van ROI resultaten.
- Werkzaam met content marketing tools zoals Marketo en Drupal.
- Ontwikkeling van content marketing – o.a. Whitepaper om Channel Marketing als product in de
markt te zetten.
- Budget bewaking en account management.

02-2008 – 07-2008: Stage Marketing & Branding, Marc Huppelschoten Textile Consultancy.
Afstudeerstage gericht op de marketing & positionering van denim merken binnen Europa. Het
onderzoek richtte zich op de manier waarop relevante denim merken gebruik maken van labellng en
branding. Om inzicht in deze markt te krijgen is er onderzoek verricht naar de marketing strategie:
merk beleving, segmentatie & prijs differentiatie. Ook zijn er verschillende leveranciers bezocht (o.a. inItalië).

08-2007 – 01-2008: Stage Marketing, Gallery Alma Blou Curaçao.
Tijdens deze stage was ik verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het project die zich richtte op
bijstandsvrouwen van het eiland Curaçao. Door middel van het maken van verschillende kunst konden
deze vrouwen in eigen onderhoud voorzien. Mijn taken binnen dit project richtte zich onder andere op
het ontwikkelen van een marketing strategie, een afzetmarkt bepalen, prijsbepaling van de product &
communicatie naar de klant.
09-2006 – 01-2007: Stage Retail Marketing & PR, Vanilia
Vanilia is een Nederlands dameskledingmerk in het midden en hoog segment. Tijdens deze stage was
ik verantwoordelijk voor de ondersteuning en ontwikkeling van de Marketing & PR afdeling.
Gedurende deze periode heb ik ervaring opgedaan op het gebied van:
- Ondersteunen & aansturen van de retail winkels op het gebied van marketing & visual merchandise
- Event management - organiseren & uitvoering van verschillende marketing activiteiten (events,
samples sales) voor vergroting van merkwaarden en bekendheid.
- Ondersteunend en uitvoerend voor verschillende promoties voor merkactivatie door middel vancontent marketing.

Opleidingen en cursussen: 2011 - 2012
MSc Business Studies, track Marketing, University of Amsterdam
In this study, I focused on marketing strategy, consumer behaviour, branding and retail marketing.

2009 - 2011
Premaster Business Studies, University of Amsterdam

2004 - 2008:
BSc Technical and Commercial Textiles Management, Saxion Hogeschool, Enschede
- Minor International Management Economics and Organization, Curacao

1999 – 2004:
HAVO, Bonhoeffer College Bruggertstraat, Enschede
Specialisation: Economics and Society (E&M)

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Sociaal, sportief, ambitieus, commercieel, nieuws- & leergierig, analytisch, strategisch,
klantgericht en punctueel. Ik beschik over een nuchtere en gedreven persoonlijkheid, hecht grote waarde aan kwaliteit en visie. Ik ben resultaatgericht en streef altijd naar optimalisatie van processen en resultaten. Daarbij beschik ik over een sterke 'hands on' mentaliteit en houd ik ervan om in teamverband successen te behalen en obstakels te lijf te gaan.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV