CV Manager / Projectleider / Teamleider / Supervisor / Trainer Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 47

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 09-2012 – 08-2015: Hoofd Veldwerk / Projectleider, IBT Marktonderzoek te A’dam
• Operationeel verantwoordelijk voor resultaten project binnen budget en deadline
• Voorbereiden, organiseren en coördineren van (onderzoeks)projecten
• Logistieke en operationele organisatie van bezetting
• Aansturen van HV Call Center, HV Locaties, supervisors en interviewers
• Klantcontact
• Kwaliteitsborging en administratie
• Werving en selectie van Call Center medewerkers en face to face interviewers
• Succesvol in verbeteren van processen, efficiency en effectiviteit

01-2012 – 06-2012: Projectmanager / Supervisor, MarktSelect te A’dam
• Verantwoordelijk voor het managen van diverse B-to-B projecten
• Leiding geven aan 10-15 medewerkers en trainen, coachen en stimuleren
• Verantwoordelijk voor toename efficiency, effectiviteit, kwaliteit en omzet
• Medeverantwoordelijk voor tactische, strategische en operationele beslissingen
• Bedreven in meedenken in MT overleg en bijdragen aan verbetering van processen
• Technisch aanspreekpunt voor interne gebruikers; systeem en telecommunicatie
• Succesvol in verbetering van samenwerking met afdeling ICT, Productie en Sales
01-2009 – 01-2012: Senior Supervisor / Trainer, Bell Sell te Almere
• Verantwoordelijk voor trainen, coachen en inspireren van alle medewerkers
• Leiding geven aan 70 medewerkers in nauwe samenwerking met team supervisie
• Verantwoordelijk voor introductie van POP en de invulling daaraan t/m de 3e fase
• Bedreven in verbetering van aansturing medewerkers, werksfeer en resultaten
• Succesvol in structurele verbetering aanbrengen in gespreks- en verkooptechnieken


01-2006 – 01-2009: Call Center Manager / Hoofd Debiteurenbeheer
Channel Manager / Trainer, Pretium DMS te Haarlem
• Commercieel en administratief verantwoordelijk voor opzetten en managen CC
• Leiding geven aan 10 CC medewerkers en trainen van 20 interne medewerkers
• Verantwoordelijk voor inrichten Debiteurenbeheer en opvang overflow Klantenservice
• Ervaren in het verbeteren van interne samenwerking, externe partijen en resultaten
• Bedreven in bewaking van KPI’s bij opdrachtnemers en verbetering van processen
• Doelstellingen bereikt, draaiboek CC opgeleverd en 115% toename in omzet


02-2004 – 01-2006: Senior Supervisor, Quavida/FCO Marketing te Almere
• Verantwoordelijk voor toename van resultaten in zowel kwaliteit als kwantiteit
• Leiding geven aan een team van 3 supervisors, 3 teamleiders en 90 medewerkers
• Begeleiden, sturen, coachen, motiveren, stimuleren en trainen van het hele team
• Medeverantwoordelijk voor forecasting, planning, bezetting, werving en selectie
• Dagelijks deelname aan MT, evalueren van resultaten en samenstellen van teams
• Bedreven in rapporteren, analyseren van resultaten en deze vertalen in strategie
• Doelstellingen behaald en een record van 1002 netto afspraken op 1 zaterdag


03-2003 – 02-2004: Project Manager, Interfoon Call Centers te Houten
• Projectverantwoordelijk voor het managen van diverse in- en outbound trajecten
• Leiding geven aan 15 medewerkers en dagelijks trainen, coachen en stimuleren
• Verantwoordelijk voor werving/selectie en evaluatie- en functioneringsgesprekken
• Wekelijks deelname aan MT, bespreken van behoeften, kansen en resultaten
• Bedreven in evalueren en analyseren van resultaten en opstellen van rapportages


01-1999 – 01-2003: Supervisor en Senior Supervisor, Contactive te Diemen
• Verantwoordelijk voor het managen van diverse gelijktijdig lopende projecten
• Leiding geven aan 70 medewerkers en later aan 1 supervisor en 90 medewerkers
• Adviseren in scripting en het signaleren van kansen voor werkgever en klanten
• Bedreven in trainen, coachen, motiveren en stimuleren en behalen van doelstelling
• Succesvol in het behalen van targets, bewaken van SLA’s en sturen op KPI’s


10-1996 – 12-1998: Telemarketeer, Telepoint en UPC te H’lem en A’dam
• Verantwoordelijk voor hoogwaardig klantcontact op in- en outbound projecten
• Ruim ervaren in ‘koud’ en ‘warm’ bellen op diverse B-B en B-C in- en outbound projecten: sales, upselling, cross-selling, retentie, herwinning, advertentieverkoop, genereren van leads, maken van afspraken, fondsen-, leden- en abonneewerving, incasso, (technische) helpdesk, servicecalls, markt- en tevredenheidsonderzoeken
• Inwerken en begeleiden van startende telemarketeers
• Ondersteuning DM, Data entry, verwerken van bestellingen, insteken van mailings
• Zeer succesvol in presteren boven target en het behalen van KPI’s en SLA’s

Opleidingen en cursussen: Opleidingen:
1996 – 1999 : HEAO, Small Business, Haarlem Business School
Propedeuse behaald Management & Organisatie, Marketing (NIMA-A en B),
Bedrijfsrecht, Boekhouding en (Financiële) Administratie

1991 – 1996 : HAVO, Het Baarnsch Lyceum
Diploma behaald


Cursussen:
06-2002 : Supervisor training, Image Marketing, te Badhoevedorp

02-1997 en 08-1998 : Verkoop- en gesprekstechniek training, Telepoint en UPC

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Energiek, (klant)vriendelijk, toegankelijk, loyaal, nuchter, ruimdenkend, leergierig, resultaatgericht, ondernemend, commercieel, creatief, ambitieus, doortastend

Hobby's en interesses: Ik ben energiek, optimistisch maar nuchter en kritisch van aard, alsook toegankelijk, sociaal, collegiaal en (klant)vriendelijk in omgang.
Ik maak graag 'het verschil' en heb ambitie om het beste uit mijzelf en uit anderen te halen om doelen te realiseren of te overtreffen.
Ik heb plezier in mijn werk en ik vind het prettig om juist in een leidinggevende rol verantwoordelijkheden te dragen en succesvol te zijn.

Ondernemend van geest stuur ik op resultaten en ben ik een mensen manager, met gevoel voor integriteit en empathisch vermogen.
Ik ben resultaatgericht en ervaren in het coachen en sturen van medewerkers, overbrengen van kennis, cre?ren van betrokkenheid en enthousiasmeren van teams.
Parallel hieraan heb ik veel ervaring in het analyseren en verbeteren van processen, bewaren van overzicht en bewaken van kwaliteit.
In uitdagende omstandigheden ben ik in staat de juiste keuzes te maken, goede vragen te stellen en snel te schakelen.
Met een ambitieuze, leergierige instelling en hoog werkethos ben ik ruimdenkend en creatief en denk ik oplossingsgericht mee.
Communiceren gaat me zowel mondeling als schriftelijk goed af; ik houd van taal, waarbij ik waakzaam ben voor lange zinnen.
Ik denk dat mijn kennis, vaardigheden en competenties effectief kunnen bijdragen aan de ontstane behoefte in de organisatie.

Mijn vrije tijd wordt ingevuld door diverse bezigheden zoals theater, koken of uit eten, maar ook gezellig een drankje drinken of afspreken voor een kop koffie.
Samen met vrienden is het ook leuk om gesprekken te hebben over diverse onderwerpen en soms op het scherpst van de snede.
Met regelmaat ben ik in de sportschool voor het lichamelijke en fysieke gestel, maar ook vanwege het sociale karakter.
Aanvullend heb ik interesse voor internet, sport, auto's, films en komedie.

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV