CV telefoniste/receptioniste Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 72

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: LBO/ LTS

Stages en werkervaring: 1984 - 2010:
Administratief medewerkster verkooporderdienst
De BussyEllerman Harms BV/Thieme Amsterdam
• Postbehandeling
• Het archiveren van orderzakken
• Het typen van offertes en facturen
• Het behandelen van ongewijzigde herdrukken

Secretaresse van het hoofd verkoop binnendienst
• Telefoonbehandeling en ontvangen van klanten aan de receptie
• Het verrichten van typewerkzaamheden ten behoeve van het hoofd verkoopbinnendienst (offertes en facturen)
• Het archiveren van orderzakken
• Het behandelen van ongewijzigde herdrukken
• Postbehandeling

Telefoniste/receptioniste
• Telefoonbehandeling en ontvangen van klanten aan de receptie
• Het verrichten van administratieve werkzaamheden ten behoeve van de afdeling verkoopbinnendienst
• Factureerwerkzaamheden ten behoeve van de afdeling administratie
• Archiveren van ordners
• Postbehandeling
• Het verzorgen van koeriersdiensten



1975 - 1983:
Administratief medewerkster bedrijfskantoor
Mulder Holland BV
Verantwoordelijk voor voorbereiding van de gewijzigde orders.
• Algemene administratieve werkzaamheden
• Het contoleren van orders
• Het archiveren van orderzakken
• Het behandelen van ongewijzigde herdrukken

Opleidingen en cursussen: 1967 - 1970: ULO-2

Trainingen/cursussen:
• Algemene Maatschappelijke Oriëntatie
• Wordstar
• Wordperfect
• MS-DOS A
• Klantvriendelijk receptie- en telefoonverkeer (telefoon- en receptie-etiquette, representatief overkomen, optimaal telefoonverkeer met het script, effectief woord- en stemgebruik, klachtenbehandeling, luistervaardigheid)
• Wordperfect gevorderd
• Professioneel Klantcontact (telefoon/receptie etiquette, communicatieproces, gespreksstructuur, klachtenbehandeling)
• Ervaring met CXGRAM

Overige informatie:

Rijbewijs: B,E

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben op zoek naar een fulltime functie als receptioniste/telefoniste.
Gedurende 15 jaar heb ik mijn klantgerichtheid sterk ontwikkeld binnen de grafische sector (Thieme Amsterdam). Dit werd onderschreven door een gehouden klanttevredenheidsonderzoek. Als eerste aanspreekpunt van het bedrijf zowel telefonisch als persoonlijk stel ik mij dienstverlenend op en luister goed naar de wensen van de klant. Klanten, die het bedrijf telefonisch benaderen mogen wat mij betreft absoluut niet lang in de wacht worden gehouden, alvorens zij worden doorverbonden met een medewerker. Ik heb een goede uitstraling naar zowel de klanten als naar mijn collega's, zoek de samenwerking op waar nodig en heb een grote mate van zelfstandigheid. Ik sta open voor vernieuwing, voel mij nauw betrokken bij alles wat zich afspeelt binnen het bedrijf en vertoon veel inzet. Verder kan ik klanten in een persoonlijk contact op hun gemak stellen als zij toch even moeten wachten alvorens zij kunnen worden opgehaald door een collega.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV