CV Secretarieel administratief callcenter parttime Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 46

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Ggewerkt 12 jaar in tour operator (inbound & purchasing dept).
2 jaar secretarieel in Oil & Gas industry consultant buro en
2 jaar in een financieel call center

Opleidingen en cursussen: Gestudeerd communicatie commerciele in Frankrijk, werkt over 15 jaar al in nederlands

Overige informatie:

Rijbewijs: A,B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Kan omgaan met druk en werken onder stress.
Snelle leerling, kan snel aangepast aan de nieuwe omstandigheden, bijvoorbeeld nieuwe computer systeem, werkwijze, nieuwe omgeving ... niet bang voor uitdagingen.
Zeer nauwkeurig, beleefd en vrolijk, ik hou van het werken in een team zo veel als alleen werken.

Hobby's en interesses: Mijn kinderen, fietsen, wandelen en knustselen

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV