CV Klinisch ontwikkelingspsycholoog, klinisch psycholoog bachelor Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 41

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: Universitair

Stages en werkervaring: 2000, gedurende 6 maanden:
SUSA-uitzendburea:

Max Bogel
Functie: Hulp-medewerkster
Taken:
Boodschappen, gasten ontvangen, schoonmaken

Fabriek
Taken:
Orderen van goederen, ophalen van goederen, opruimen van goederen

2002, 6 maanden
Bijenkorf B.V.
Functie: Medewerkster in Modecafe
Taken:
Bediening, eten voorbereiden, schoonmaken

2002, 6 maanden:
Nederlandse Bank:
Functie: Administratief medewerkster
Taken:
Organisatorische en administratieve ondersteuning bij diverse projecten. Het verzorgen van de interne publicatie van vacatures, data-entry, het controleren van vacatureteksten, het aanleggen van dossiers, andere voorkomende administratieve werkzaamheden.

2003- Heden:
'Mantelzorg' Bijdragen in de zorg van mijn nichtje. Zus is alleenstaand. Zorg varieert van basis zorg als fles geven, luiers verschonen tot pedagogische zorg.

Frankrijk:
Zomer 2004: 7 weken
Camping
Functie: Animatrice
Taken:
Verzorgen en bedenken van dagactiviteiten voor kinderen van 4-15 jaar, avond- activiteiten plannen en voorbereiden en uitvoeren voor jong en oud. Vertalen van Frans en Engels in Nederlands en Nederlands en Engels in Frans.

AzurLingua zomer 2005
Functie: Studente
Taken:
Gedurende 5-6 weken Franse taal leren beheersen.

AzurLingua zomer 2006
Functie: Animatrice
Taken:
Verzorgen en bedenken van dagactiviteiten voor kinderen van 8-18 jaar, avond-activiteiten plannen en construeren en uitvoeren voor jong. Vertalen van Frans en Engels in Nederlands en Nederlands en Engels in Frans.

Gedurende januari-februari-maart 2006
Meelopen van sessies
Assistent Seksuologe Moniek Haak
Meelopen van sessies

2007 April tot en met oktober:
Masterstage: zie bijlage A.
Bureau Leer en Gedragsproblemen
Te Gorichem

2008 tot juni 2009:
Masterthese:Culturele tolerantie bij adolescenten

September 2008- Heden:
Telefonische gesprekken voeren met
Vrijwilliger bij Sensoor/ volwassenen waarbij zowel menselijke

Per oktober 2010
113- online eigenschappen als de eigen

Per april 2010 lid van het bestuur persoonlijkheid als psychologische
Van de Vrijwilligersraad eigenschappen een bijdrage leveren aan het voeren van gesprekken.

113- online: Telefonische gesprekken voeren met volwassenen die suïcidaal zijn dan wel kampen met suïcidale gedachten.
Bestuur vrijwilligersraad: Deelname in vergaderingen betreffende de organisatorische sector van Sensoor ter behoeve van de vrijwilligers. Alsmede bijdrage leveren aan organisatorische vaardigheden.


Oktober 2008- Februari 2010:
Begeleiden van jonge kinderen `Okido bij wieachterstanden, dan wel ontwikkelingsachterstanden alsmede de mogelijke aanwezigheid van stoornissen worden vermoed.

November 2008- Februari 2010
AKROS Welzijn
Voorschoolleidster
Observeren en begeleiden van peuters middels spel, ontspanning, contacten en ontplooiingsmogelijkheden en het begeleiden van ouders middels opvoedingsondersteuning.
Kinderen begeleiden zowel in groepsverband als in individueel opzicht.
Stimuleren van de cognitieve, sociale, emotionele, zintuiglijk motorische, creatieve taalontwikkeling.
Toetsen van de ontwikkeling van de kinderen en signaleren ontwikkelingsachterstand
Zorg dragen voor de inhoudelijke invulling van een kind- volgsysteem en monitoren.

Februari 2010- Juni 2010
Afnemen van diagnostische
Onderzoeksassistente instrumenten bij kinderen en volwassenen gericht op de signalering
bij onderzoek naar de van gedragsproblemen.
onderliggende mechanismen van Het inplannen van
ADHD testafspraken, inschrijven van onderzoeksafspraken, telefonisch onderhouden van contacten met ouders en instellingen, overige administratieve werkzaamheden.


Bijlage A
Globaal overzicht van de verrichte werkzaamheden tijdens masterstage:

1.
Diagnostiek:
•Voeren van intakegesprekken met ouders, kind en jeugdige
•Klachtenanalyse, probleemanalyse, diagnosestelling
•Keuze onderzoeksinstrumenten
•Verrichten van orthodidactisch onderzoek
•Verrichten van intelligentie, en persoonlijkheidsonderzoek en delen van neuropsychologisch onderzoek
•Clientbesprekingen
•Verslaglegging gedragsobservaties, diagnostiek en conclusies
•Voeren van adviesgesprekken n.a.v. diagnostische fase over evt. behandeltraject

2.
Indicatiestelling:
•Op grond van integratief veel komen tot een indicatiestelling
•Indicatie van uit diagnostisch en behandeltechnisch oogpunt
•Schrijven behandelvoorstel

3.
Behandeling en interventies:
•Steunende en structurerende gesprekken met o.a. kinderen en jeugdigen en hun ouders
•Deelname cognitieve gedragstherapie bij kinderen en jeugdigen
•Multidisciplinair behandeloverleg bijwonen (Rmpi)

4.
Overig:
•eenvoudige taken m.b.t. een eerste lijnspraktijk (o.a. telefoon opnemen)
•nalezen literatuur over diagnostiek en behandeling
•deelname multidisciplinair overleg RMPI

Opleidingen en cursussen: 1995 – 2000
Montessori Lyceum Amsterdam
Havo
Profiel Cultuur en Maatschappij
Diploma behaald

2000-2001
Educatieve Hogeschool van Amsterdam
Pedagogiek
propedeuse diploma behaald

2001-2002
Universiteit van Amsterdam
Psychologie
Propedeuse diploma behaald

2002-2006
Universiteit van Amsterdam
Klinische Ontwikkelingspychologie
Bachelor diploma gehaald

2007-juni 2009
Universiteit van Amsterdam
Klinische Ontwikkelingspsychologie
Master

September 2009- Juli 2010
Universiteit van Amsterdam
Klinische Psychologie
Basiscurriculum bachelor

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: - Humoristisch
- Relativeringsvermogen
- Zelf- kennis
- Veel ervaring met kinderen door werk en dagelijks leven
- Aanpassingsvermogen
- Flexibiliteit
- Zelfstandigheid
- Assertiviteit
- Leergierig
- Initiatiefnemer
- Doorzettingsvermogen

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV