CV Acceptant Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 37

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Servicedesk Account & Customers Bewindvoering &Nabestaandendesk dec 2016- heden
ABN AMRO, Amsterdam
Kerntaak: Als servicedeskmedewerkster heb je voornamelijk contact met particulieren over de afwikkeling van de nalatenschap van een overledene. Verder heb je ook telefonisch contact met bewindvoerders over statusnavragen ,aanvragen van een nieuwe betaalpas en overige vragen.
Werkzaamheden :
• Contact met particulieren als zij vragen hebben over de status van de afwikkeling van een nalatenschap.
• Als er nota`s binnen zijn gekomen die betaald moet worden van een rekening van een overledene.
• Als een nalatenschap niet goed is afgewikkeld
• Contact met bewindvoerders als zij vragen hebben over de status van een aanvraag voor het openen van een nieuwe rekening of een betaalpas.
• Als er een betaalpas aangevraagd moet worden
• Als een aanvraag niet correct is behandeld


Medewerker Debiteurenbeheer Hypotheken nov 2015- sept 2016
ABN AMRO, Amsterdam
Kerntaak: Als medewerker heb je voornamelijk telefonisch contact met klanten van de bank om passende betaalafspraken te maken over achterstanden,overstanden en ongeoorloofde debet-standen.
Werkzaamheden:
• gesprekken aangaan met particuliere klanten,notarissen of bewindvoerders
• openstaande vorderingen incasseren en betalingsregelingen treffen
• Daarnaast bestaan de werkzaamheden onder andere uit het achterhalen van de oorzaak van een achterstand,debetstand of een ongeoorloofde debetstand, compenseren van de prive of spaarrekening, en doorverwijzingen naar bijzonder beheer en is de telefonie zowel inbound als outbound
• Achterhalen door middel van funda als het huis te koop staat.

Medewerkster Klantcontact apr. 2015 – okt. 2015
Van Mossel Peugeot, Amsterdam
Kerntaak: plannen APK en servicebeurten.
Werkzaamheden:
• Klanten telefonisch te woord staan.
• Beheren van de onderhouds agenda.

Helpdesk Medewerkster jan. 2013 – nov. 2013
ING, Amsterdam
Kerntaak: ondersteunen medewerkers van ING en oplossen van problemen.
Werkzaamheden:
• beantwoorden telefoon en e-mail
• aannemen en registreren incidenten
• oplossen van systeemproblemen of doorzetten naar 2e lijn
• terugkoppelen oplossing.

Medewerkster Financiële Dienstverlening / Consumenten Service
CreditAgricole Consumer Finance, Amsterdam feb. 2011 – juli 2012
SNS Bank, Utrecht okt. 2008 – nov. 2008
ING ( destijds Postbank ), Amsterdam okt. 2007 – juli 2008
Werkzaamheden, waaronder
• telefonisch benaderen consumenten
• verzorgen registraties BKR
• afhandelen leningen
• geven van informatie over financiële aangelegenheden
• omzetten bank- en spaarrekeningen.

Medewerkster Reserveringen
Kuoni, Amsterdam juli 2008 – sep. 2008
Gomundi.nl, Amsterdam aug. 2006 – mei 2007
Vakantie Experts, Purmerend okt. 2005 – mrt. 2006
Werkzaamheden zoals:
• beantwoorden telefoon
• boeken, omboeken en annuleren reizen
• geven van reisinformatie
• aanprijzen en verkopen verzekeringen
• opstellen en verzenden facturen.



Catering Medewerkster / Gastvrouw
Randstad, Amsterdam aug. 2012 – jan. 2013
Rai Congrescentrum, Amsterdam via Adecco okt. 2004 – dec. 2004
Werkzaamheden onder andere:
• voorbereiden hapjes en drankjes
• inrichten buffetten
• serveren hapjes en drankjes
• opruimen en schoonmaken

Opleidingen en cursussen: WFT Consumptief Krediet opleiding

WFT (basis ) certficaat 2015
NIBE-SVV, Hilversum

Ondernemersvaardigheden certificaat 2014– 2015
Jong en Baas, Amsterdam


Administratie Zakelijke Dienstverlening certificaat 2010

Overige informatie:

Rijbewijs: A,B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Servicegericht, communicatief, klantvriendelijk,stressbestendig en oplossingsgerichtheid

Hobby's en interesses: In mijn vrije tijd naar de sportschool gaan. En ik hou er van om naar de bioscoop te gaan of lekker uit eten te gaan met mijn gezin.

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV