CV Financieel administratief Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 49

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Werkervaring

Functie: Bestuurslid (vrijwilligerswerk)
Bedrijf: Gaura Nitai tempel Amsterdam
Plaats: Amsterdam
Periode: Mei 2017 – heden
Werkzaamheden: Mede organiseren van wekelijkse programma’s en festivals, geld collecteren, automatische incasso’s, verrichten bankbetalingen, de boekhouding, controle administratie en het maken van financial statements.


Functie: Administratief Medewerker
Bedrijf: Manpower B.V.
Plaats: Amsterdam
Periode: December 2018 – Juli 2019
Werkzaamheden: Facturatie; Maandafsluiting; Opmaken dossiers; Archiefwerkzaamheden; Klantencontact; Data Entry.

Functie: Accounting Assistant
Bedrijf: EST Services B.V.
Plaats: Amsterdam
Periode: Mei 2018 – November 2018
Werkzaamheden: Verwerken van post en e-mails; Verwerken inkoopfacturen, kas- en bankboekingen; Facturatie; Controle grootboekrekeningen en afstemmen rekening courant verhoudingen; Maken van memo-/ correctieboekingen; Relaties en projecten aanmaken; Voortgangscontrole werkzaamheden; Debiteuren- en crediteurenbeheer; BTW en ICP aangiftes; Contact met klanten, leveranciers, belastingdienst etc. en het schrijven van brieven/ bezwaarschriften.

Functie: Administratief Medewerker
Bedrijf: Medipoint
Plaats: Purmerend
Periode: Januari 2017 – April 2018
Werkzaamheden: Verwerken van inkomende orders; Inscannen documenten en opslaan; Klanten contacteren ten aanzien van uitgeleende/ verhuurde hulpmiddelen; Tijdelijk de facturatie gedaan.

Functie: Assistent Hoofd Financiële Administratie
Bedrijf: Radhadesh, (International spirituele en yoga community in the Ardennen)
Plaats: Durbuy, België
Periode: Oktober 2015 – Oktober 2016
Werkzaamheden: Inboeken van ingaande en uitgaande facturen, kas- en bankmutaties van het restaurant, guesthouse, boutique, museum, de keuken, evenementen/ festivals en donaties; Controle van de volledige administraties; Maken van journaal-/ memo- en correctieboekingen. Controle inkoop- en verkoopfacturen bij voorbereiding BTW aangiftes; Samenstellen financiële overzichten; Diverse ondersteunende werkzaamheden zoals correspondentie, mail- en telefonische contacten.

Functie: Commissielid (deeltijds vrijwilligerswerk)
Bedrijf: Audarya Dhaam tempel
Plaats: Rotterdam
Periode: Augustus 2009 – September 2015
Werkzaamheden: Opstellen jaarplanning stichting; Vergaderingen bijwonen en notuleren; Ondersteunen bij door EU gefinancierde projectadministraties; Archiveren kas- en bankstukken; Controle op automatische incasso’s en debiteuren contacteren bij betalingsachterstanden; Mede organiseren van programma’s en festivals; Contacteren sprekers en kookteam voor wekelijkse programma’s; Correspondentiewerkzaamheden voor de tempel; Collecteren van geld voor de tempel.

Functie: Medewerker Credit Management
Bedrijf: Syntrus Achmea (Uitzendbaan via Adecco)
Plaats: De Meern, Utrecht
Periode: Juli 2014 – December 2014
Werkzaamheden: Verwerken van de inkomende geldstromen; Het verrichten van de automatische incasso en excasso; Het boeken van de ontvangsten van de externe partijen; De maandafsluiting.
Diverse ondersteunende werkzaamheden (scannen, post en mail).

Functie Administrateur
Bedrijf: Juwelier T. Jansen B.V.
Plaats: Rotterdam
Periode: Augustus 2012 – Juni 2014
Werkzaamheden: Verwerken van inkomende en uitgaande facturen; Verwerken van administratie beleningen sieraden/horloges; Verwerken van kas- en bankmutaties; Maken van journaal-, memo- en correctieboekingen; Controle van facturen, boekingen, grootboekrekeningen en tussenrekeningen; Opmaken van inkoop- en verkoopfacturen; Verrichten betalingen per bank; Crediteuren- en debiteurenbeheer; Ouderdomsanalyse; Contact onderhouden met leveranciers, debiteuren, crediteuren, belastingdienst etc. (bezwaarschriften, incasso’s, betalingsregelingen etc.); Zorgdragen voor maandelijkse BTW aangifte; Controle administraties voorgaande jaren en meehelpen met samenstelling van de jaarrekening; Samenstellen financiële overzichten; Diverse ondersteunende werkzaamheden (telefoon, mail, post en archiveren).

Functie: Administratief Medewerker
Bedrijf: BMS Administratie & Consultancy
Plaats: Rotterdam
Periode: Augustus 2009 – Juli 2012
Werkzaamheden: Verwerken van de administratie; Controleren administratie van cliënten; Maken van journaal-/ memo- en correctieboekingen. Opstellen financiële overzichten; Samenstellen van jaarrekeningen; Verzorgen aangifte BTW, IB en VPB; Contact onderhouden met cliënten en de belastingdienst; Opstellen van publicatiestukken voor Kamer van Koophandel; Diverse ondersteunende werkzaamheden (telefonie, mail, post en archiveren).

Functie Hoofdmedewerker Financiële Administratie
Bedrijf: Stichting Studiefinanciering Bonaire (FINEB)
Plaats: Bonaire
Periode: September 2007 – Juni 2009
Werkzaamheden: Assisteren met het beleid van de stichting; Het verrichten van correspondenties; Verwerken van de administratie; Controle van de financiële administratie, waaronder de studenten-, salaris-, crediteuren-, en debiteurenadministratie; Samenstellen van jaarrekening; Samenstellen van financiële overzichten, prognoses als management informatie; Vergaderingen bijwonen en notuleren; Mede opzetten van de administratieve organisatie van de stichting; Formulering incassobeleid en meehelpen met het aanmanen van studenten; Opstellen (jaar) werkplan en het bestuur verslag; Mede samenstellen van de begroting van de stichting;
Assisteren accountant bij controlewerkzaamheden jaarrekening stichting.
Diverse ondersteunende werkzaamheden (telefonie, mail, post en archiveren).

Functie: Econoom
Bedrijf: Ministerie van Landbouw, Veeteelt en Visserij
Plaats: Paramaribo, Suriname
Periode: April 2003 – Oktober 2006
Werkzaamheden: Mede samenstellen van de Meerjaren Beleidsbegroting; Mede opzetten van de administratieve organisatie van het Agrarische Sector Plan; Mede opstellen van een interne controleplan; Jaarplan schrijven voor het onder directoraat Administratieve Diensten; Mede samenstellen van het jaarverslag; Controle op realisatie van begrotingsuitgaven en - opbrengsten; Ondersteunen bij beleidswerkzaamheden.

Functie: Assistent Accountant
Bedrijf: Deloitte & Touche Suriname
Plaats: Paramaribo, Suriname
Periode: April 2000 – Maart 2003
Werkzaamheden: Verwerken van administraties; Controle van administraties; Samenstellen van jaarrekeningen; Controle van jaarrekeningen; Maken van journaal-/ memo- en correctieboekingen; Bespreken van de administratie met klanten en verstrekken van boekhoudkundige adviezen; Correspondentie met de belastingdienst; Diverse ondersteunende werkzaamheden (telefoon, mail, post en archiveren).

Opleidingen en cursussen: Opleiding: Bedrijfseconomie (WO) Suriname.

Cursussen: Microsoft Word, Excel en Powerpoint, Outlook, Exact Online, Wrike, Numbers, Alladin, Popsy, SAP, King, Snelstart, Elsevier aangifte programma (IB en VPB), Quickbooks Enterprise Solutions 8.0, en Grote Beer.

Overige informatie:

Rijbewijs: B,E

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Uit mijn werkervaring weet ik dat ik zowel individueel als in teamverband, goed functioneer. Verder zijn de begrippen ‘nauwkeurig’ en ‘systematisch’ op mij van toepassing. Ik ben een persoon die een doorzetter en flexibel is en indien nodig pro actief te werk gaat.
Collega’s vinden mij communicatief goed, tactvol, leergierig en enthousiast.

Hobby's en interesses: Lezen, natuur lopen, zwemmen, internetten en vrijwilligerswerk.

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV