CV Manager/Teamleider Callcenter Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Man
Leeftijd: 44
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: HBO/ HTS
Stages en werkervaring: Werkervaring
Aug 2007- Dec 2009: Manager Customer Services (Somfy Nederland B.V.)
Verantwoordelijkheden o.a.:
Projectmatig werk: overhevelen dochtermaatschappij naar nieuwe Business Unit binnen moederorganisatie, ontwikkeling en implementatie nieuwe marketing instrumenten, ontwikkelen en implementeren nieuwe dienstverleningsconcepten (waaronder: website, e-business), opzetten nieuwe afdeling customer services;
leiding geven aan de afdeling customer services en verkoop buitendienst;
bezoeken van Key Accounts;
commercieel verantwoordelijk voor nieuwe Business Unit.
jun 2005 aug 2007:
Teammanager Klant Contact Center (ING Divisie Intermediair, CZ Bancair, KCC)
Aansturen van twee teams Klant Contact medewerkers en een team Financieel Adviseurs/Relatiebeheerders.
Verantwoordelijkheden o.a.:
-projectmatig werk: ontwikkelen en uitvoeren nieuw concept dienstverlening voor Regio Bank, verhogen klanttevredenheid Regio Bank, toevoegen mid-office (2e lijn) aan afdeling, afbouw afdeling en migratie werkzaamheden naar SNS Bank;
-het aansturen, begeleiden en coachen van Supervisors Klant Contact, Financieel Adviseurs en Relatiebeheerders bij hun werkzaamheden;
-verantwoordelijk voor het klantcontact van Regio Bank;
-commercieel verantwoordelijk voor de producten Sparen, Beleggen en Privérekeningen van Regio Bank en diverse overige ING Lables.
jan 2003 jun 2005:
Medewerker Callcenter (ING Divisie Intermediair, CZ Bancair, Callcenter)
Parttime functie (16 uur).
Verantwoordelijkheden o.a.:
-het waarnemen/ondersteunen van de senior medewerker bij haar afwezigheid;
- het coachen van medewerkers op gesprekstechnieken;
-deelname aan diverse afdelingsoverstijgende projecten m.b.t. procesverbetering en klanttevredenheid.
aug 2001 2006
Freelance Consultant/Projectmanager E-business
Het opzetten, uitwerken, implementeren en beheren van e-business gerelateerde projecten voor diverse opdrachtgevers.
Verantwoordelijkheden o.a.:
-het ontwikkelen van adviezen m.b.t. e-business;
-het zorg dragen voor de ontwikkeling van diverse applicaties voornamelijk gericht op e-business en contentmanagement;
-zorg dragen voor projectplanning en bewaking van deze planning in relatie tot cliënt en andere freelancers.
aug 2001 dec 2002:
Manager Administratie en Klantenservice (H. De Vries Boeken B.V.)
Het leidinggeven aan circa 14 medewerkers en formuleren en implementeren van klantgerichte processen op het gebied van klantenservice en administratief beheer.
Verantwoordelijkheden o.a.:
-het adviseren en coachen van medewerkers bij hun werkzaamheden;
-het formuleren, voorbereiden en realiseren van klantgericht beleid en processen met betrekking tot logistieke activiteiten, telefonisch/schriftelijk klantcontact en databeheer;
-contactpersoon voor grote accounts bij afwezigheid accountmanager.
het optimaliseren van verschillende processen op het gebied van databeheer en dataverwerking.
Aanvullende Activiteiten
2003-2007
Project Manager DICHTERbij de Zaan (vrijwilligerswerk). Dichtersfestival Zaantheater, Zaandam.
Hoofdverantwoordelijke voor sponsorwerving, PR en communicatie.
DICHTERbij de Zaan is een Poëziefestival gericht op jongeren tussen de 12-25 jaar. Doelstelling is het vergroten van de betrokkenheid van jongeren bij Poëzie.
1999-2000
Lid van het Bachelors/Masters Committee, English Department, Vrije Universiteit Amsterdam.
Het ontwikkelen van een advies aan de opleidingscommissie omtrent de implementatie van het Bachelors/Masters stelsel binnen de Faculteit Letteren.
Stages
jan 2005 jun 2005: Docent Engels en Klantcontact (ICT ACADEMY, MBO, Beverwijk)
Zelfstandig opzetten en geven van de cursus Telefonisch klantcontact voor ICT Helpdesk Medewerkers.
Zelfstandig doceren van de Engelse Taal in relatie tot het vakgebied ICT aan verschillende groepen cursisten.
Afnemen van de afrondende examens op niveau 3.
nov 2003 jun 2004: Docent Engels (Amstel Lyceum, Amsterdam)
Zelfstandig doceren van de Engelse Taal aan vijf klassen van de afdeling VMBO. Coachen en begeleiden van leerlingen.
Opleidingen en cursussen: Voltijdse opleidingen
2000-2002 Hogeschool van Amsterdam, Communicatie
1998-2000 Vrije Universiteit Amsterdam, Engelse Taal en Letterkunde
1992-1998 College Hageveld te Heemstede, VWO (diploma: 1998)
Deeltijdse opleidingen
2003-2006 Educatieve Faculteit Amsterdam, Lerarenopleiding Engels (Propedeuse: 2004)
Cursussen
2006 Psychologie voor Managers, Focus Conferences
2006 Persoonlijke Coaching, EQ Coaching
2006 Constructief Samenwerken, EQ Coaching
2006 Constructief Aanspreken, EQ Coaching
2004 NIBE Financiële Producten Particulieren
Overige informatie:
Rijbewijs: B
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: Resultaatgericht, oplossingsgericht, mensgericht, humor, harde werker, intelligent, doortastend.
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV