CV Secretaresse Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 53
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: MBO/ MTS
Stages en werkervaring: APRIL 2011 JULI 2012
ACE Associated Computer Experts B.V., Amsterdam
Taken en verantwoordelijkheden:
agendabeheer, inplannen en afstemmen van diverse afspraken
beheren en registreren van inkomende en uitgaande correspondentie en uitwerken correspondentie
vergaderingen: voorbereiden, vergaderstukken verzamelen, standaardiseren en verspreiden, boeken in- en externe vergaderruimten, bijwonen en notuleren, uitwerken notulen
bieden van ondersteuning bij werving- en selectieprocedures
opmaken van inkooporders en andere formulieren
onderhouden van contacten met leveranciers
beheren en bestellen voorraad kantoorartikelen
archiveren van correspondentie en contracten
ontvangst van cliënten, leveranciers en overige bezoekers
boeken van reizen via internet en tussenpersoon reisorganisatie
beheren en actualiseren van gegevens op het intranet
bijhouden en actualiseren van diverse lijsten voor intern gebruik, zoals telefoonlijst, lijst verjaardagen en deurpassenlijst
alle overige veel voorkomende secretariële werkzaamheden
OKTOBER 2010 APRIL 2011
SECRETARESSE
Unique Uitzendbureau, Amsterdam
In deze periode werd ik door Unique Uitzendbureau als Secretaresse uitgezonden naar ACE Associated Computer Experts B.V. waar ik alle hierboven genoemde werkzaamheden heb uitgevoerd. Vervolgens kreeg ik een contract bij ACE Asscociated Computer Experts bv.
FEBRUARI 2010 JUNI 2010
DIRECTIESECRETARESSE
Projob Uitzendbureau B.V., Amsterdam
In deze periode werd ik door Projob Uitzendbureau als Directiesecretaresse uitgezonden naar de Vrije Universiteit Amsterdam, Dienst Studentenzaken.
Taken en verantwoordelijkheden:
ondersteunen van de directeur, het managementteam en het algemeen bureau
agendaplanning van de directeur en incidenteel van de medewerkers AB
voorbereiden en organiseren van bijeenkomsten en/of vergaderingen
notuleren van vergaderingen
onderhouden van in- en externe contacten
zelfstandig coördineren en verzorgen van diverse vormen van correspondentie
bieden van ondersteuning bij werving- en selectieprocedures
uitvoeren van activiteiten als Contactpersoon Automatisering
uitvoeren van taken op het gebied van VIP (vind personen register) administratie
voeren van verzuimadministratie (in SAP)
verzorgen van managementinformatie, bijhouden van een sleutelplan en andere informatiebestanden
nauw samenwerken met de secretaresse van de afdeling Bureau Internationalisering
bestellen van kantoorspullen en kantoorapparatuur in de webwinkel
MAART 2007 AUG. 2009
SECRETARESSE
MKB Nederland Regiokantoor Noord-Holland, Amsterdam
Taken en verantwoordelijkheden:
agenda- en informatiemanagement waaronder: inplannen en op elkaar afstemmen van afspraken, prioriteiten in agenda bewaken, knelpunten signaleren en oplossen, maken (groeps)afspraken
bestuursvergaderingen: voorbereiden, vergaderstukken verzamelen, standaardiseren en verspreiden. Vergadering bijwonen, notuleren en uitwerken van de notulen
beheer inkomende- en uitgaande correspondentie via post, fax en e-mail: bewaken beantwoording, verzorgen correspondentie inclusief controle/correctie taalgebruik en lay-out, bewaken huisstijl
vraagbaak voor leden en anderen die vragen hebben met betrekking tot de regio
ondersteunen bij diverse organisatorische regiozaken waaronder: actueel houden relatiebestand, ondersteunen bij organisatie van evenementen en netwerkborrels, optreden als gastvrouw, onderhouden van contacten met drukker, locaties etc.
alle overige veel voorkomende secretariële werkzaamheden
JULI 2005 MAART 2007
TEAMSECRETARESSE FINANCE & CONTROL
Holland Casino Hoofdkantoor, Hoofddorp
Taken en verantwoordelijkheden:
uitvoeren van werkzaamheden t.b.v. de Concern Controller en de afdeling F&C
agendabeheer, inplannen van afspraken
bijhouden aanwezigheidsregistratie
beheren inkomende en uitgaande correspondentie en uitwerken correspondentie
vergaderingen: voorbereiden, vergaderstukken verzamelen, standaardiseren en verspreiden, boeken in- en externe vergaderruimten, bijwonen en notuleren, uitwerken notulen
beheer contractenregister, invoeren contractgegevens in Peoplesoft, filen contracten en verstrekken van kopieën aan de desbetreffende afdeling
vervangen van de directiesecretaresse
alle overige veel voorkomende secretariële werkzaamheden
JULI 2000 JUNI 2005
SECRETARESSE
Michael Page International, Amsterdam
Werving en selectie organisatie voor midden-, hoger en topkader zowel op permanente als interimbasis. De organisatie richt zich op de disciplines Finance, Banking & Financial Services, Sales & Marketing, Information Technology, Legal & Tax, Engineering & Supply Chain en Human Rescources.
Taken en verantwoordelijkheden:
secretarieel ondersteunen van de teams Finance, Finance Interim en Not for Profit
opmaken personeelsadvertenties en zorgen voor plaatsing in de media en op internet
uitwerken van CVs, functieomschrijvingen en opdrachtbevestigingen
invoeren van sollicitaties in de database
onderhouden van telefonische contacten met cliënten, kandidaten en (mede) onderhouden van contacten met het reclamebureau
beheer inkomende en uitgaande correspondentie
agendabeheer, plannen afspraken met cliënten en kandidaten
invallen bij receptie met daaruit voortvloeiende werkzaamheden
alle overige veel voorkomende secretariële werkzaamheden
APRIL 2000 JUNI 2000
UITZENDKRACHT/SECRETARESSE
Carrière Uitzendbureau, Amsterdam
In deze periode werd ik door Carrière Uitzendbureau uitgezonden naar Michael Page International, vervolgens kreeg ik een contract voor Michael Page waar ik alle hierboven genoemde werkzaamheden heb uitgevoerd.
MEI 1997 MAART 2000
SECRETARESSE/JUNIOR SECRETARESSE
Hartgring & Partners Accountants, Naarden
Accountantskantoor C. Hartgring B.V., Bilthoven
In 1997 als Junior Secretaresse in dienst gekomen van Accountantskantoor C. Hartgring B.V. Dit kantoor verhuisde in 1998 naar Naarden, waarna het verder ging onder de naam Hartgring en Partners Accountants. Mijn takenpakket werd uitgebreid en ik werd gepromoveerd tot secretaresse. Sindsdien is Hartgring & Partners Accountants onderdeel van de Maatschap PHBV & Partners. De Maatschap bestaat uit: Hartgring & Partners Accountants en Pauw en Partners Belastingadviseurs.
Taken en verantwoordelijkheden:
secretariële ondersteuning van de vennoten
onderhouden van telefonische contacten met cliënten
beheer en registratie van inkomende en uitgaande correspondentie
uitwerken van correspondentie m.b.v. dictafoon
Taken en verantwoordelijkheden (Vervolg):
uitwerken van jaarrekeningen en rapporten
agendabeheer, plannen van afspraken
ontvangst van cliënten
alle overige veel voorkomende secretariële werkzaamheden
JULI 1989 MEI 1997
DATATYPISTE/CAISSIÈRE
UPC Centrum voor gegevensverwerking, Nieuwegein
Dirkson Supermarkt, De Bilt
Na de MAVO ben ik ter overbrugging gaan werken bij Dirkson Supermarkt, daar heb ik besloten het secretaressevak in te gaan. In 1990 ben ik als datatypiste gaan werken voor UPC Centrum voor gegevensverwerking. UPC houdt zich bezig met snel en vakkundig verwerken van gegevens van derden. UPC zond mij vaak uit op projectbasis, daardoor heb ik met veel verschillende computersystemen te maken gehad. Als detacheringsmedewerkster voerde ik bij de opdrachtgevers diverse activiteiten uit, deze beperkten zich niet uitsluitend tot data-entry. In de avonduren heb ik een secretaresseopleiding gevolgd en met succes afgerond.
Enkele taken en verantwoordelijkheden als datatypiste:
verwerken respons marketingacties en formulieren ter ondersteuning van operationele bedrijfsprocessen (antwoordcoupons/enquêtes/bestelformulieren, etc.), klant- en prospectgegevens, order- en aanvraagformulieren en adresmutaties en beantwoorden van telefoon
Opleidingen en cursussen: Opleidingen/Cursussen
Mavo D (Diploma)
vakkenpakket: Nederlands, Engels,Duits,Wiskunde, Handelskennis/Economie en geschiedenis
Basiskennis Notuleren Secretary Management Instituut (Certificaat 2005)
Algemene Correspondentie Nederlands Schoevers (Certificaat 2000)
Avondopleiding Secretaresse Instituut Scheidegger (Diploma 1994)
Avondopleiding WP 5.1 UPC Centrum voor Gegevensverwerking (Certificaat 1992)
Typen volgens het 10 vinger systeem blind Instituut Scheidegger (Diploma 1987)
Overige informatie:
Rijbewijs: B
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: Kort persoonlijkheidsprofiel
vindt samenwerken even prettig als alleen werken
aanpasser; accepteert autoriteit, vriendelijk, behulpzaam, teamspeler, oog voor behoeften van anderen
in focus; richt zich vol discipline op een doel, prestatiegericht, harde werker, komt beloftes na
veerkrachtig; reageert kalm op stresssituaties, benaderd zaken nuchter, ontspannen, niet implulsief
behoudend; houdt ervan om praktisch, efficiënt en routinematig bezig te zijn, voelt zich prettig in stabiele werksituatie
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Parttime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV