CV Secretaresse Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 53

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: APRIL 2011 – JULI 2012
ACE Associated Computer Experts B.V., Amsterdam

Taken en verantwoordelijkheden:
•agendabeheer, inplannen en afstemmen van diverse afspraken
•beheren en registreren van inkomende en uitgaande correspondentie en uitwerken correspondentie
•vergaderingen: voorbereiden, vergaderstukken verzamelen, standaardiseren en verspreiden, boeken in- en externe vergaderruimten, bijwonen en notuleren, uitwerken notulen
•bieden van ondersteuning bij werving- en selectieprocedures
•opmaken van inkooporders en andere formulieren
•onderhouden van contacten met leveranciers
•beheren en bestellen voorraad kantoorartikelen
•archiveren van correspondentie en contracten
•ontvangst van cliënten, leveranciers en overige bezoekers
•boeken van reizen via internet en tussenpersoon reisorganisatie
•beheren en actualiseren van gegevens op het intranet
•bijhouden en actualiseren van diverse lijsten voor intern gebruik, zoals telefoonlijst, lijst verjaardagen en deurpassenlijst
•alle overige veel voorkomende secretariële werkzaamheden


OKTOBER 2010 – APRIL 2011
SECRETARESSE
Unique Uitzendbureau, Amsterdam

In deze periode werd ik door Unique Uitzendbureau als Secretaresse uitgezonden naar ACE Associated Computer Experts B.V. waar ik alle hierboven genoemde werkzaamheden heb uitgevoerd. Vervolgens kreeg ik een contract bij ACE Asscociated Computer Experts bv.


FEBRUARI 2010 – JUNI 2010
DIRECTIESECRETARESSE
Projob Uitzendbureau B.V., Amsterdam
In deze periode werd ik door Projob Uitzendbureau als Directiesecretaresse uitgezonden naar de Vrije Universiteit Amsterdam, Dienst Studentenzaken.

Taken en verantwoordelijkheden:
•ondersteunen van de directeur, het managementteam en het algemeen bureau
•agendaplanning van de directeur en incidenteel van de medewerkers AB
•voorbereiden en organiseren van bijeenkomsten en/of vergaderingen
•notuleren van vergaderingen
•onderhouden van in- en externe contacten
•zelfstandig coördineren en verzorgen van diverse vormen van correspondentie
•bieden van ondersteuning bij werving- en selectieprocedures
•uitvoeren van activiteiten als Contactpersoon Automatisering
•uitvoeren van taken op het gebied van VIP (vind personen register) administratie
•voeren van verzuimadministratie (in SAP)
•verzorgen van managementinformatie, bijhouden van een sleutelplan en andere informatiebestanden
•nauw samenwerken met de secretaresse van de afdeling Bureau Internationalisering
•bestellen van kantoorspullen en kantoorapparatuur in de webwinkel

MAART 2007 – AUG. 2009
SECRETARESSE
MKB Nederland Regiokantoor Noord-Holland, Amsterdam
Taken en verantwoordelijkheden:
•agenda- en informatiemanagement waaronder: inplannen en op elkaar afstemmen van afspraken, prioriteiten in agenda bewaken, knelpunten signaleren en oplossen, maken (groeps)afspraken
•bestuursvergaderingen: voorbereiden, vergaderstukken verzamelen, standaardiseren en verspreiden. Vergadering bijwonen, notuleren en uitwerken van de notulen
•beheer inkomende- en uitgaande correspondentie via post, fax en e-mail: bewaken beantwoording, verzorgen correspondentie inclusief controle/correctie taalgebruik en lay-out, bewaken huisstijl
•vraagbaak voor leden en anderen die vragen hebben met betrekking tot de regio
•ondersteunen bij diverse organisatorische regiozaken waaronder: actueel houden relatiebestand, ondersteunen bij organisatie van evenementen en netwerkborrels, optreden als gastvrouw, onderhouden van contacten met drukker, locaties etc.
•alle overige veel voorkomende secretariële werkzaamheden

JULI 2005 – MAART 2007
TEAMSECRETARESSE FINANCE & CONTROL
Holland Casino Hoofdkantoor, Hoofddorp

Taken en verantwoordelijkheden:
•uitvoeren van werkzaamheden t.b.v. de Concern Controller en de afdeling F&C
•agendabeheer, inplannen van afspraken
•bijhouden aanwezigheidsregistratie
•beheren inkomende en uitgaande correspondentie en uitwerken correspondentie
•vergaderingen: voorbereiden, vergaderstukken verzamelen, standaardiseren en verspreiden, boeken in- en externe vergaderruimten, bijwonen en notuleren, uitwerken notulen
•beheer contractenregister, invoeren contractgegevens in Peoplesoft, filen contracten en verstrekken van kopieën aan de desbetreffende afdeling
•vervangen van de directiesecretaresse
•alle overige veel voorkomende secretariële werkzaamheden

JULI 2000 – JUNI 2005
SECRETARESSE
Michael Page International, Amsterdam
Werving en selectie organisatie voor midden-, hoger en topkader zowel op permanente als interimbasis. De organisatie richt zich op de disciplines Finance, Banking & Financial Services, Sales & Marketing, Information Technology, Legal & Tax, Engineering & Supply Chain en Human Rescources.

Taken en verantwoordelijkheden:
•secretarieel ondersteunen van de teams Finance, Finance Interim en Not for Profit
•opmaken personeelsadvertenties en zorgen voor plaatsing in de media en op internet
•uitwerken van CV’s, functieomschrijvingen en opdrachtbevestigingen
•invoeren van sollicitaties in de database
•onderhouden van telefonische contacten met cliënten, kandidaten en (mede) onderhouden van contacten met het reclamebureau
•beheer inkomende en uitgaande correspondentie
•agendabeheer, plannen afspraken met cliënten en kandidaten
•invallen bij receptie met daaruit voortvloeiende werkzaamheden
•alle overige veel voorkomende secretariële werkzaamheden

APRIL 2000 – JUNI 2000
UITZENDKRACHT/SECRETARESSE
Carrière Uitzendbureau, Amsterdam
In deze periode werd ik door Carrière Uitzendbureau uitgezonden naar Michael Page International, vervolgens kreeg ik een contract voor Michael Page waar ik alle hierboven genoemde werkzaamheden heb uitgevoerd.

MEI 1997 – MAART 2000
SECRETARESSE/JUNIOR SECRETARESSE
Hartgring & Partners Accountants, Naarden
Accountantskantoor C. Hartgring B.V., Bilthoven

In 1997 als Junior Secretaresse in dienst gekomen van Accountantskantoor C. Hartgring B.V. Dit kantoor verhuisde in 1998 naar Naarden, waarna het verder ging onder de naam Hartgring en Partners Accountants. Mijn takenpakket werd uitgebreid en ik werd gepromoveerd tot secretaresse. Sindsdien is Hartgring & Partners Accountants onderdeel van de Maatschap PHBV & Partners. De Maatschap bestaat uit: Hartgring & Partners Accountants en Pauw en Partners Belastingadviseurs.

Taken en verantwoordelijkheden:
•secretariële ondersteuning van de vennoten
•onderhouden van telefonische contacten met cliënten
•beheer en registratie van inkomende en uitgaande correspondentie
•uitwerken van correspondentie m.b.v. dictafoon
Taken en verantwoordelijkheden (Vervolg):
•uitwerken van jaarrekeningen en rapporten
•agendabeheer, plannen van afspraken
•ontvangst van cliënten
•alle overige veel voorkomende secretariële werkzaamheden

JULI 1989 – MEI 1997
DATATYPISTE/CAISSIÈRE
UPC Centrum voor gegevensverwerking, Nieuwegein
Dirkson Supermarkt, De Bilt

Na de MAVO ben ik ter overbrugging gaan werken bij Dirkson Supermarkt, daar heb ik besloten het secretaressevak in te gaan. In 1990 ben ik als datatypiste gaan werken voor UPC Centrum voor gegevensverwerking. UPC houdt zich bezig met snel en vakkundig verwerken van gegevens van derden. UPC zond mij vaak uit op projectbasis, daardoor heb ik met veel verschillende computersystemen te maken gehad. Als detacheringsmedewerkster voerde ik bij de opdrachtgevers diverse activiteiten uit, deze beperkten zich niet uitsluitend tot data-entry. In de avonduren heb ik een secretaresseopleiding gevolgd en met succes afgerond.

Enkele taken en verantwoordelijkheden als datatypiste:
•verwerken respons marketingacties en formulieren ter ondersteuning van operationele bedrijfsprocessen (antwoordcoupons/enquêtes/bestelformulieren, etc.), klant- en prospectgegevens, order- en aanvraagformulieren en adresmutaties en beantwoorden van telefoon

Opleidingen en cursussen: Opleidingen/Cursussen
•Mavo D (Diploma)
vakkenpakket: Nederlands, Engels,Duits,Wiskunde, Handelskennis/Economie en geschiedenis

•Basiskennis Notuleren –Secretary Management Instituut (Certificaat 2005)
•Algemene Correspondentie Nederlands – Schoevers (Certificaat 2000)
•Avondopleiding Secretaresse – Instituut Scheidegger (Diploma 1994)
•Avondopleiding WP 5.1 – UPC Centrum voor Gegevensverwerking (Certificaat 1992)
•Typen volgens het 10 vinger systeem blind – Instituut Scheidegger (Diploma 1987)

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Kort persoonlijkheidsprofiel
•vindt samenwerken even prettig als alleen werken

•aanpasser; accepteert autoriteit, vriendelijk, behulpzaam, teamspeler, oog voor behoeften van anderen

•in focus; richt zich vol discipline op een doel, prestatiegericht, harde werker, komt beloftes na

•veerkrachtig; reageert kalm op stresssituaties, benaderd zaken nuchter, ontspannen, niet implulsief

•behoudend; houdt ervan om praktisch, efficiënt en routinematig bezig te zijn, voelt zich prettig in stabiele werksituatie

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV