CV Financieel administratief medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 58

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: LOOPBAANOVERZICHT
Periode April 2009 – April 2010
Branche Microbais Holding BV
Functie Senior Administratief medewerker
Werkzaamheden Het inboeken van crediteurfacturen het verwerken van het facturenonderhoud met crediteuren mbt openstaande facturen het voorbereiden van het maand/kwartaal/halfjaar en jaar sluitingen,BTW aangiftes, het betalen van crediteurfacturen het maken van diverse memo’s mbt verschillende tussenrekeningen, dagelijks contact met de inkoper van artikelen mbt inkooporders, het schonen en onderhouden van diverse tussenrekeningen en diverse balans rekeningen, het ondersteunen van hoofd finance met het opmaken van het halfjaar en jaarrekening,verder het gehele Debiteuren beheer, het aanmanen en verwerken van de debiteuren posten, het aanmaken van betalingsregelingen en het incasseren van de posten, afspraken met de debiteuren over diverse posten en creditering van de posten.

Periode februari 2008 – feb 2009
Branche Mastervolt BV
Functie Senior Administratief medewerker
Werkzaamheden Het inboeken van crediteurfacturen het verwerken van de facturen onderhoud met crediteuren mbt openstaande facturen het voorbereiden van het maand/kwartaal/halfjaar en jaar sluitingen,BTW aangiftes, het betalen van crediteurfacturen het maken van diverse memo’s mbt verschillende tussenrekeningen, dagelijks contact met de inkoper van artikelen mbt inkooporders, het schonen en onderhouden van diverse tussenrekeningen en diverse balans rekeningen, het ondersteunen van hoofd finance met het opmaken van het halfjaar en jaarrekening

Periode september 2007 – februari 2008
Branche W+ R
Functie Administratief Medewerker
Werkzaamheden De complete administratie wat inhoud debiteuren, crediteuren,grootboek .


Periode februari 2007 – augustus 2007
Branche PC Snel
Functie Administratief Medewerker
Werkzaamheden De complete administratie wat inhoud debiteuren, crediteuren,salarisadministratie,voorraad en management.
Het opstellen van maand,kwartaal en halfjaarrapportages voor de eigenaren en de Holding, het voorbereiden en sluiten van de maand, kwartaal en halfjaarsluitingen,contacten met zowel debiteuren als crediteuren, overleg met de accountant ivm met diverse werkzaamheden

Periode december 2002 – februari 2007
Branche PricewaterhouseCoopers
Functie administratief Medewerker
Werkzaamheden Het boeken en schonen van diverse tussenrekeningen, het ophalen van de banken en verder verwerken van de betalingen, het maken van retourbetaling en verwerken van deze betalingen, het schonen van debiteuren,het maken van diverse memo’s mbt verschillende tussenrekeningen, contacten zowel schriftelijk als mondeling met diverse debiteuren mbt betalingen, het uitzoeken van diverse onbekende betalingen, het aanmanen van debiteuren, onderhoud hebben met diverse partners ivm debiteuren ( o.a. openstaande facturen), verder assisteren GL met o.a. grootboekrekeningen het helpen opstellen van maandrapportages van de afdeling finance

Periode november 2000 – december 2002
Branche detachering Falanx Finance
Functie Als administratief medewerker gewerkt voor onderstaande opdrachtgevers

Periode december 2001 - december 2002 ( Falanx)
Branche Overheid RWS
Functie administrateur/ bedrijfskundig medewerker
Werkzaamheden Beoordelen en corrigeren van inleencontracten
Facturatiecontrole
Adviseren van projectleider

Periode februari 2001 - november 2001 ( Falanx)
Branche Overheid DSO (Dienst Stads Ontwikkeling)
Functie administrateur
Werkzaamheden crediteurenadministratie Rappelleren tekenbevoegdheden om openstaande facturen te
Autoriseren
Autoriseren van medewerkers in het PAS systeem ten behoeve van
Projecten

Periode november 2000 – februari 2001 ( Falanx)
Branche Post Mailprofs
Functie administrateur
Werkzaamheden Debiteurenadministratie Maken c.q. verzenden van verkoopfacturen Ondersteunen van collegae met betrekking tot diverse werkzaamheden

VVE
In de VVE ben ik penningmeester, ik hou mij bezig met alle financiële handelingen, woon diverse vergaderingen bij met betrekking tot onderhoud en verdere zaken, heb tevens gesprekken met de stadsdeelraad over diverse zaken.

MCDV
Zit in het algemeen bestuur ( voorheen was ik penningmeester) hou contacten met diverse Zorgkantoren met betrekking tot Indicaties en zorg voor de afwikkeling van de PGB cliënten.
Aanmaak van de facturen en over het incasso procedure het maken van aanmaningsbrieven, zorg voor het salaris berekeningen afdracht van diverse premies ( alsnog accorderen van diverse facturen) Verder heb ik de complete controle over de huidige administratie, het maken van de jaarrekening, bijstaan bij de jaarlijkse accountantscontrole.


Opleidingen en cursussen: MBA: 2001 diploma
PD Boekhouden 1997 diploma
Basiskennis Boekhouden 1991 diploma

Cursussen

Vakdiploma Cafébedrijf 1989 diploma

Algemeen

MAVO 1979-1984 diploma
VWO 1984-1986 geen diploma

Overige informatie:

Rijbewijs: B,C

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen:

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV