CV telefoniste/receptioniste/office assistant Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 59

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: LBO/ LTS

Stages en werkervaring:
13 juni 2013 t/m heden Oproepkracht, receptiemedewerker/klantenservice - Expresso Fashion, Luchtvaartstraat 3b Amsterdam

7 februari 2011 t/m 7 augustus 2013 Telefoniste/receptioniste Heren 5 architecten, Mt Ondinaweg 15-17 Amsterdam Taken: Telefoonbeheer, ontvangst bezoek, postverwerking, correspondentie mbt sollicitaties/stagiaires, agendabewaking, organiseren bijeenkomsten en het boeken van vergaderzalen, bureauondersteuning, sleutelbeheer, bestellen van o.a. kantoorartikelen/lunch, reizen boeken, contactpersoon ziekteverzuim, het update houden van het adresbestand/interne telefoonlijst, archivering projecten/bibliotheek digitaal/fysiek, bewaking bulkmailing, beheer van contracten, verzekeringen en abonnementen, verzorgen van attenties, huishoudelijke taken.

26 april 2010 t/m 04 november 2010 Telefoniste/receptioniste Reclamebureau Lemz, Mt. Ondinaweg 15-17 Amsterdam Taken: Telefoonbeheer, ontvangst bezoek, postverwerking, agendabewaking, bureauondersteuning, sleutelbeheer, financiële administratie/factuur overmakingen, aanmelding pensioenen, beheer verzekeringen, ziekteverzuim en vakantiedagen van het personeel bijhouden.

05 januari 2009 t/m 20 april 2010 Telefoniste/receptioniste Modebedrijf Stylefair Int. Easy Comfort, Dynamostraat 44 Amsterdam Taken: Telefoonbeheer, ontvangst bezoek, post verwerking, mail beantwoorden van particuliere klanten, het bestellen van kantoorartikelen/lunch, verantwoordelijk voor de retourafdeling.

15 mei 2007 t/m 01 januari 2009 Telefoniste/receptioniste Basket Builders/ QI Applicaties/Interactieve Communicatiebureau, Kraanspoor 12-14 Amsterdam Taken: Telefoonbeheer, ontvangst van het bezoek, postverwerking, agendabeheer, vergaderzalen boeken, evaluatie gesprekken inplannen, bestellen van o.a. kantoorartikelen/visitekaartjes/lunch, organiseren van feesten/uitjes, het update houden van het adresbestand/interne telefoonlijst.

Uitzendwerk december 2006 t/m mei 2007 Telefoniste/receptioniste/administratief Entertainment Group, Vaartweg 89 Hilversum Gibor-BSR Europe, Oosteinde 7-11 Amsterdam M2Media,’s Gravelandseweg 71 Hilversum ABN AMRO, Foppingadreef 22 Amsterdam ZO EMI Music, Utrechtseweg 38 Hilversum Achmea Arbo, Spaklerweg 14 Amsterdam

2005-2006 Gereisd en geassisteerd bij de herinrichting van Café Westpoort en Cafe The News in Amsterdam.

12 maart 2001 t/m 14 december 2004 Telefoniste/receptioniste Tandartsenpraktijk Zeeburg, C.van Eesterenlaan 303 Amsterdam Taken: Telefoonbeheer, het maken van afspraken, agenda/dossier beheer, licht administratieve werkzaamheden.

Opleidingen en cursussen: Mavo-D
diploma behaald 1985

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Persoonlijke kenmerken:
•vriendelijk, goedlachs
•behulpzaam, zorgzaam, empatisch, open, betrouwbaar
•goed rekening houdend met collega’s, loyaal, plichtbewust
•sterk verantwoordelijkheidsgevoel
•assertief, wanneer het gaat om het werk goed te laten verlopen
•sociaal en communicatief vaardig
•goede mensenkennis
•goed prioriteiten kunnen stellen

Vaardigheden waar ik goed in ben:
- zelfstandig kunnen werken; enige vrijheid binnen mijn bevoegdheden m.b.t. de werkzaamheden is prettig en geeft mij een gevoel van vertrouwen en zelfstandigheid. Maar ik weet graag wat mijn “taken” zijn zodat ik weet wat er van mij wordt verwacht.
- samenwerken met collega’s; belangrijk is sociaal contact met mensen die elkaar steunen en helpen, kennis overdragen onderling om zo de werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren
- ik ben in staat nieuwe werkzaamheden en systemen snel op te pakken en mij eigen te maken eventueel voorafgaand een training/cursus maar ik leer het beste en het snelst van het “doen”
- kunnen omgaan met vertrouwelijke informatie van klanten en ook het bedrijf
- ik kan goed omgaan met “gezonde” stress = dagelijkse werkdruk.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV