CV billing analist Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 35

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Januari 2010 t/m Januari 2011: Billing Analist

• Zakelijk contracten afsluiten en beheren
• Aanmaken en controleren van facturen voor grootzakelijke klanten
• Credit- en debetnota’s berekenen, vaststellen en fiatteren
• Telecommunicatie dienstenbeheer grootzakelijke klanten
• Contacten onderhouden met grootzakelijke klanten
• Verantwoordelijk voor de juiste technische verzoeken aan de IT afdeling
• Contacten onderhouden met alle grootzakelijke klanten.
• Zorg dragen voor debet- en creditportefeuille



Unica Installatietechniek B.V
November 2007 t/m 2010: Backoffice & Frontoffice medewerker

• Facturen maken en verwerken in het boekhoudsysteem
• Telefoon aannemen en zonnodig als gastvrouw optreden
• Post- en pakkettenbeheer waaronder prioriteitsstukken
• Het beheren van wagenpark en bedrijfsvervoer
• Het beheren en onderhouden van vergaderruimtes
• Vergaderingen voorbereiden en inplannen
• Notuleren en presenteren tijdens vergaderingen
• Personeel administratie bijhouden waaronder gehele ziekmeldingsprocedure
• Personeel registratie waaronder aanvragen en aanmaken van badges
• Medeverantwoordelijk voor het verzorgen van personeelsactiviteiten
• Ook werkzaam geweest als invaller bij Wolters Kluwer, Xs4all & Siennax


Nippérus & Partners Makelaardij te Amsterdam
Februari 2010 t/m juli 2010: Assistent – makelaar (stagiaire)

• Verantwoordelijk voor gedeeltelijke vastgoedportefeuille
• Het bijwonen van verkoopgesprekken en ondersteunen van de makelaars
• Geven van verkoopadviezen en maken van verkoopopdrachten en koopaktes
• Het opstellen en beheren van huurcontracten voor afdeling verhuurwoningen
• Juridische relevante zaken onderzoeken voor de verkoop van woningen
• Gehele woningopname verzorgen zoals opmeten en fotograferen
• Opmaken van brochures met inbreng van eigen creativiteit
• Woningen aanmelden en presenteren volgens de visie van het bedrijf
• Het verzorgen van bezichtigingen en organiseren van een open-huis dag.
• Taxaties bijwonen en uitwerken volgens nieuwe wetgeving WEW-besluit.
• Volledige agendabeheer en verzorgen van incidentele activiteiten
• Verzorgen van de dagelijkse debiteuren en crediteurenadministratie
• Archiveren van woningdossiers en taxatierapporten.


Helicopter Services Europe B.V. te Haarlem
Januari 2009 t/m 2010: Financieel secretaresse

Heidams bouw- en aannemersbedrijf B.V. te Amsterdam
januari 2008 t/m Oktober 2009: Financieel administratief medewerker



Opleidingen en cursussen: 2008-Heden HBO Management, Finance en Recht aan de Hogeschool Inholland te Haarlem (deeltijdopleiding). Differentiatieminor: Onroerende zaak & makelaardij / Marketing
Propedeuse behaald op 20 april 2008

2005-2007 HAVO, aan het Calandlyceum te Amsterdam,
HAVO diploma behaald op 14 juni 2007

2001-2005 VMBO-Theoretisch (MAVO) aan het Calandlyceum te Amsterdam.
MAVO diploma behaald op 15 juni 2005

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Competenties:
• Kwaliteit & kwantiteitgedreven
• Klantgericht & dienstverlenend
• Goede contactuele eigenschappen
• Teamplayer
• Initiatiefnemend
• Stressbestendig
• Accuraat
• Cijfermatig inzicht

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV