CV secretaresse Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 48

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: Universitair

Stages en werkervaring: Werkervaring:

Oktober 2007- 31 december 2010: juridisch secretaresse bij Madern c.s. Advocaten te Amsterdam

Werkzaamheden: Reguliere secretariële werkzaamheden zoals telefoon, post, agendabeheer, correspondentie, officemanagement. Bij niet al te ingewikkelde zaken cliënten adviseren. Brieven schrijven naar cliënten en/of instellingen. Telefoneren naar instellingen en cliënten. Declareren (invoeren van nota’s, bankboekingen, crediteren, nota’s opstellen), declareren van toevoegingen en aanvragen hiervan. Beroepsschriften invullen en indienen. Opstellen van bezwaarschriften en verzoekschriften. Archiveren van dossiers en ordenen van lopende zaken en het aanvragen van dossiers bij de Rechtbank (parket)en/of politiebureau. Bewaken van termijnen. Stukken uitwerken met behulp van een dictafoon.

Mei 2007- september 2007: tijdelijke secretaresse bij Stek Advocaten te Amsterdam.
Werkzaamheden: telefoon, postbehandeling, agendabeheer, reizen boeken, huishoudelijke taken zoals lunch verzorgen, gasten ontvangen, correspondentie en stukken uittypen, powerpoint presentaties maken etc.

Oktober 2006-februari 2007: Assistent Personeelszaken bij DTZ Zadelhoff te Amsterdam. Werkzaamheden: bieden van dagelijkse ondersteuning aan de personeelsadviseurs op secretarieel en administratief gebied zoals telefoonbehandeling, agendabeheer, sollicitanten uitnodigen/afwijzen, archiveren, arbeidscontracten opstellen, correspondentie, ziek- en herstelmeldingen verzorgen etc.

September 2005 – oktober 2005 : studentstage bij advocatenkantoor Nauta Dutilh NV te Amsterdam. Werkzaamheden: opstellen van notities waarin rechtsvragen werden beantwoord, mede verantwoordelijk voor het opstellen van brieven en processtukken, meegegaan naar rechtszittingen.

Juli 2005: twee weken als juridisch assistent gewerkt bij advocatenkantoor Nauta Dutilh NV te Amsterdam. Mijn taak was om de databases met juridische uitspraken te actualiseren.

Juni 2004-augustus 2004: medewerker aktenbeheer bij het Ontwikkelingsbedrijf Gemeente Amsterdam (OGA).
Werkzaamheden: het muteren van juridische gegevens uit notariële erfpachtakten in een databestand, het scannen van akten, telefonische informatieverstrekking aan o.a. notarissen, makelaars, erfpachters en stadsdelen.

Juni 2003-februari 2004: stage arbeidsrecht op de afdeling arbeidszaken bij Aigis Adviesgroep BV
Werkzaamheden: afhandelen van ontslagzaken/arbeidsconflicten, opstellen van arbeidscontracten en reglementen, adviseren over civielrechtelijke vraagstukken, bijhouden juridische literatuur en (mede) opstellen nieuwsbulletins.


Januari 2002- december 2002 : administratief medewerker notariaat bij Boekel de Nerée advocaten-, notarissen- en belastingadviseurs.
Werkzaamheden: akten controleren op volmachten, handtekeningen etc, verwerken en registreren van akten ten behoeve van het kadaster, Belastingdienst en CTR, correspondentie, telefoon, afschriften verzenden naar derden, afschriften naar banken verzenden, invoeren van gegevens in de computer en andere voorkomende werkzaamheden.

Augustus 1998- november 2001: Avondsecretaresse bij Accenture (voorheen: Andersen Consulting)
Accenture is een internationaal bedrijf. Vanwege het tijdsverschil komen er opdrachten pas laat in de middag die dan niet tot de volgende dag kunnen blijven liggen.
Werkzaamheden: telefoonbehandeling, faxen, vertalingen N-E en E-N, Powerpoint presentaties voorbereiden, coördineren uitbesteed werk aan drukservices, expresse stukken begeleiden, kopiëren, correspondentie verzorgen etc.

Oktober 2000: Accenture (voorheen: Andersen Consulting, administratief inval werk op de afdeling Human Resources: o.a. cv’s controleren, vragen beantwoorden van medewerkers.

Mei – Augustus 1998: Secretaresse bij Accenture ( voorheen: Andersen Consulting)
Werkzaamheden: telefoonbehandeling,agendabeheer, correspondentie, organiseren vergaderingen, presentaties maken, Excel spreadsheets maken, notuleren, boeken van zakenreizen, hotelkamers boeken, mailings verzorgen, conference calls organiseren etc.

Juni- augustus 1997: Administratief medewerker
Werkzaamheden: o.a. mutaties verwerken, acceptgiro’s invoeren, balansen uitprinten
Naam bedrijf: Kasassociatie

Januari - februari 1997: Telemarketing werkzaamheden
Naam bedrijf: Tesselaar Marketing Services

November - december 1996: Telefonisch enquêteren en onderzoekgegevens verwerken in de computer
Naam bedrijf: Food and Market BV













Opleidingen en cursussen:
Opleiding:


2000-heden:
Universiteit van Amsterdam (deeltijd)
Nederlands recht met o.a. de vakken privaatrecht, bestuursrecht, strafrecht en als specialisatie: arbeidsrecht, ondernemingsrecht en informatierecht


1997-1998:
Schoevers, Amsterdam
Studierichting: Management Assistente
Vakken: Marketing (NIMA-A), Bedrijfseconomie, Economie,
Management en Organisatie, Recht, Public Relations, Zakelijke
correspondentie Nederlands, Zakelijke correspondentie Engels,
Notuleren, Typen, Office management, Computervakken (WP 5.1,
Word, Excel, Access)
Diploma behaald

1993-1996:
VWO
Amsterdam College, diploma behaald

1988-1993:
HAVO
Sweelinck College Amsterdam, diploma behaald




Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Persoonlijke vaardigheden:

Accuraat, flexibel, stressbestendig, collegiaal en goede communicatieve vaardigheden.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV