CV Receptioniste Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 58

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 26 november 2007-24 september 2008:
Secretaresse Service Team bij het Stadsdeel Amsterdam-Noord.
Taken
In-en uitgaande post verzorgen.
Telefonische informatie doorgeven aan bewoners over het ondergronds inzamelingssysteem.
Meldingen en klachten verwerken/Meldingsysteem bijhouden.
Bewonersbrieven aanmaken en verzenden.
Buurtmanagers op de hoogte houden over afwijkende meldingen die ingepland staan en erop toezien dat de planningdata niet overschreden wordt.
Ziek-en herstelmeldingen e-mailen naar de afdeling ZHM,de Buurtmangers, alles administratief verwerken en opbergen in het ZH-dossier.
Coördineren van de dagelijkse uit te voeren werkzaamheden in de buitendienst.
Notulen uitwerken.

6 augustus 2007-23november 2007:
Receptioniste ABNAMRO Bank.
Taken
Kliënten ontvangen.
Dag-en bezoekerspassen aanmaken en activeren.
Erop toezien dat personeelspassen altijd voorzien zijn van een duidelijke foto.
Afspreken met de facilitaire dienst voor het maken van fotopassen voor nieuwe medewerkers.
Taxi's bestellen voor relaties die opgehaald en teruggebracht worden.
Calamiteiten met de beveiliging oplossen.

2 maart 2007-23 juli 2007:
Receptioniste/Administratief-Archief medewerkster bij de Stadsdelen Oud-Zuid/Zeeburg en Gemeente Amsterdam Monumenten en Archelogie.
Receptietaken
Bezoekers ontvangen en doorverwijzen naar de juiste ambtenaar,loket of afdeling.
Telefonische afspraken maken voor de leerplichtambtenaren en deze bevestigen in hun digitale agenda.
Administratievetaken
Het digitaal verwerken van kleinbeeldfoto materiaal.
Afspraken maken met bezoekers die oude documenten willen inzien.
Zorg voor dragen dat alle documenten in hun geheel teruggezet worden in het archief en aftekenen.

Werkervaring in het verleden
2003-2004:
Gemeente Amsterdam,Administratief medewerkster op de afdelingen Invordering en Debitueren.
2000-2002:ING Bank-Interadvies,
Administratief medewerkster Back Office op de afdeling Contractbeheer-Lenen.
1990-2000:Thuiszorg Amsterdam,Wijkverzorgende.

Opleidingen en cursussen: Opleidingen/Cursussen Jaar
Digitaal archiveren 2008
FAR ING 2002
Junior Secretaresse ondersteunend 2000
Junior Secretaresse 2001
Administratief-assistent 1999
Excel en Outlook 1999
Word voor Windows 1999
Agenda en Archief 1992
Receptioniste B 1991
MBO-Public Relation 1990
Budgetbeheer 1989

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: accurate werkhouding,doorzettingsvermogen,teamplayer,mens,doel en resultaatgericht.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV