CV secretarieel/administratief/HR Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 49

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Werkervaring

1-2012 – 1-2013 Medewerker Operationele Ondersteuning
G4S Beveiliging te Amsterdam
Fungeren als aanspreekpunt voor alle vragen
over personeelsadministratie, het beheren van de personeelsdatabase, archiveren, aanvragen/verlengen van ‘grijze passen’ in samenwerking met politie, postbehandeling, organiseren van jubilea, bieden van administratieve ondersteuning aan de managers.

6-2011 – 10-2011 Recruitment Assistent
Cargill te Amsterdam via Randstad Uitzendbureau
Up-to-date houden van de recruitment-database,
het screenen van cv’s en brieven, postbehandeling, agendabeheer, ondersteuning bieden aan de recruiters en fungeren als aanspreekpunt voor de sollicitanten.

10-2010 – 3-2011 HR-assistent
Deloitte Accountants te Amsterdam
Tijdig en zorgvuldig afwikkelen van personeels-
mutaties, het oplossen van administratieve vragen en problemen, leveren van HR-informatie aan adviseurs en medewerkers, ondersteuning bieden aan HR-projecten.

4-2009 – 9-2010 Uitzendwerk
Unique, Olympia
In deze periode heb ik verschillende tijdelijke
administratieve functies bekleed om in het arbeidsproces
te blijven en om in mijn levensonderhoud te kunnen voorzien.




3-2008 – 3-2009 Management Assistent
Nuon te Amsterdam
Organiseren en regelen van traineeweken,
inplannen van sollicitatiegesprekken, agendabeheer,
verzorgen van opleidingsoverzichten, telefonisch contact onderhouden met sollicitanten, trainees aanmelden voor cursussen, boeken van accommodatie en vluchten.

1-2006 – 7-2008 Recruitment Secretaresse
PwC te Amsterdam
Beheren en bewaken van de landelijke recruitment- en vacaturedatabase, fungeren als vast aanspreekpunt, het opstellen van de maandelijkse instroomrapportage, postbehandeling, coördineren van recruitmentactiviteiten.

6-2000 – 6-2006 Teamsecretaresse
Maetis Arbo te Amsterdam
Verwerken personeelsmutaties en ziek- en herstelmeldingen, telefonisch contact met werkgevers, beheren agenda’s. Administratief coördineren teamwerkzaamheden. Vast aanspreekpunt voor team en personeel, contact onderhouden met uitkeringsinstanties.

8-1998 – 3-2000 Administratief medewerkster
Gak Nederland en Sociale Dienst Amsterdam
Administratieve projectondersteuning.


Opleidingen en cursussen

2000 – 2000 Sociale Zekerheid n.v.t.
Maetis Arbo te Amsterdam
1994 – 1997 MBO Secretarieel diploma
Van Walraven College te Amsterdam
1993 – 1994 MBO Oriënteren & Schakelen diploma
ROC Amsterdam
1989 – 1993 VMBO Administratie diploma
Marcanti College te Amsterdam


Opleidingen en cursussen:

OPLEIDING:

Maart 2003 Cursus Sociale Zekerheid

1994-1997 MBO (secretarieel)
Diploma 1997.

1993-1994 Middelbaar Beroepsonderwijs
(oriënteren en schakelen)
Diploma 1994.

1989-1993 Voorbereidend Beroepsonderwijs
Diploma 1993.

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Dienstverlenend, relativeringsvermogen, nauwkeurig, vriendelijk, enthousiast en stressbestendig. Proactief en oplossingsgericht.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV