CV HR adviseur Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 54

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: FunktieMediair
Vanaf april 2000 binnen FunktieMediair werkzaam in diverse functies.

2007 – heden Afdeling Personeels-, facilitaire- en algemene zaken
HR-adviseur

Werkzaamheden:
- Adviseren management en medewerkers over HR vraagstukken
- Ondersteunen en coachen management bij uitvoering personeelsbeleid
- Ontwikkelen/professionaliseren personeelsbeleid
- Ontwikkelen managementinformatie
- Arbeidsvoorwaardenvergelijking (doorberekenen, advies uitgebracht)
- Afvloeiingsregelingen voorbereid en management en medewerkers geadviseerd
- Werving en selectie ondersteunend personeel
- Begeleiden ziekteverzuimtrajecten
- Beheersmatige HR-werkzaamheden

Projectwerkzaamheden:
- Reorganisatie Personeelszaken
- Onderzoek gedaan naar nieuwe arbodienst. Advies uitgebracht, advies is opgevolgd.
- Verhuizen kantoren Rotterdam en Amsterdam
- Programma-/projectmanagement geïntroduceerd en geïmplementeerd
- Integratie van Backoffice naar Shared Service Center
- Professionaliseren frontdesk

2003 – 2007 Business Unit Interim Management & Staff
Management assistente

Werkzaamheden:
Klankbord voor Business Unit Directeur, signaalfunctie, vraagbaak, inwerken nieuwe medewerkers, procescontrole, coördinatie administratieve processen, contractadministratie, aanspreekpunt voor Financiële Administratie, organiseren bijeenkomsten (>100 deelnemers), voorzitten overleg Administratieve Ondersteuning, werving en selectie secretaresses.

2000 – 2003 Business Unit Interimmanagement & Staff
Secretaresse

Werkzaamheden:
Verrichten van allround secretariële/administratieve werkzaamheden voor 4 consultants.
Organiseren beleidsdagen en vergaderingen, notuleren, deelname werkgroepen, etc.

1997 – 2000 Nederlandse Orde van Belastingadviseurs
Secretaresse voor de manager, directeur en griffiers van de Raad van Tucht/Raad van Beroep van de Orde.

1996 – 1997 Holland Railconsult (ingenieursbureau van de Nederlandse Spoorwegen)
Secretaresse Hoofd Vakgroep + projectondersteuner

1990 – 1996 Nederlandse Spoorwegen
Kassier Plaatskaartenkantoor Amsterdam (1993 – 1996)
Lokettiste(1990 – 1993)

1987 – 1990 Imladris (achtergrondmuziek bedrijf)
Administratief medewerker

Opleidingen en cursussen: Opleidingen
2009 – 2010 HBO Arbeidsrecht: Hogeschool NCOI (dipoma)
Modules: Arbeidsomstandigheden, Arbeidsovereenkomst, Beëindiging van de arbeidsovereenkomst
2006 – 2007 HBO Office Management: Hogeschool NCOI (diploma)
Modules: Communicatie, Planning en Organisatie, Praktisch leidinggeven, Management van supportprocessen
2002 – 2003 Basis Personeelszaken: ISBW (diploma)
2001 – 2002 Middle Management (Communicatie en Organisatie): ISBW (diploma)
1995 – 1997 Secretaresse Internationaal: Instituut Scheidegger (diploma)
1994 – 1995 Secretaresse Nederlands: Instituut Scheidegger (diploma)
1986 – 1988 Modevakschool: commerciële richting (geen diploma)
1982 – 1986 MAVO (diploma)


Trainingen
2010 Verdiepingstraining projectmanagement: Bestuursacademie (Twynstra & Gudde methodiek)
2010 Basistraining ‘projectmatig werken’: Bestuursacademie (Twynstra & Gudde methodiek)
2004 Train the trainer, incompany training

Cursussen
2008 Tweedaagse Cursus Arbeidscontracten, Arbeidsrecht & Ontslag:
2008, 2009, 2010 BHV + herhalingscursus
2005 Vervolgcursus Excel
1997 Archief- en informatiebeheer / computercursussen: Excel/Word 6.0 for Windows/Powerpoint
1994 Typecursus: Instituut Scheidegger (praktijkdiploma)

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Persoonskenmerken
Proactief, sterk organisatorisch vermogen, resultaatgericht, ambitieus, hands on mentaliteit, doortastend, integer, zakelijk, communicatief vaardig, flexibel, servicegericht, humor.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV