CV Teamsecretaresse Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 69

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Werkervaring
2010-heden : Facilitair medewerker afdeling Facilitair Meldpunt :
- Registreren en afhandelen van diverse telefonische- en digitale meldingen in het systeem Topdesk
- Reserveren vergaderzalen, regelen stoelhuur, catering etc.
- Registratie toegangspassen, uitrijkaarten parkeergarage
- Bestellen en registreren van de bedrijfskleding van het Hospitality Team

2008 – 2010 : Teamsecretaresse afdeling Communicatie Secretariaat van Ymere:
- Ondersteunen van de manager Communicatie en de afdeling
- Afsprakenbeheer, in- en externe telefonie,
- Regelen van vergaderruimtes
- Notuleren en verslaglegging van de afdelingsoverleggen
- Registratie facturen
- Bijhouden van het relatiebeheersysteem
- Rapportages maken van de urenregistratie t.b.v. projecten

2005 – 2008 : Secretaresse Shared Service Center (SSC) van Ymere:
- Ondersteunen van de manager SSC en de afdelingen
Communicatie, P&O, Juridische Zaken, Facilities en BIA
(bedrijfsinformatisering en automatisering)
- Verzorgen van in- en uitgaande correspondentie afsprakenbeheer,
- Notuleren en verslaglegging van MT-overleggen
- Verzorgen van rapportages en urenregistratie

2003 – 2005 : Secretariaatsmedewerker van de vestiging Noord van Ymere:
- Ondersteuning rayon en het secretariaat
- Notuleren en verslaglegging van diverse overleggen
- Verzorgen in- en uitgaande post, agendabeheer
- Voorraadbeheer kantoorbenodigdheden
- Bijhouden van de bedrijfsbibliotheek
- Vervangen van het hoofd secretariaat

2002 – 2003 : Secretaresse bij WVG Reclame-advies BV:
- Ondersteuning directie, administratie en accountgroep.
- Verzorgen van in- en uitgaande post, correspondentie,
mailingen etc.
- Voorraadbeheer kantoorbenodigdheden


1999 – 2002 : Secretaresse bij Axima Services BV;
- Verzorgen van de in- en uitgaande post en de
correspondentie van de account managers
- Notuleren en verslaglegging van het MT Operations overleg
- Archivering correspondentie
- Bijhouden van de abonnementen op vakbladen en magazines en het verzorgen van de circulatie ervan
- Vervangen van de telefoniste/receptioniste bij afwezigheid
of ziekte.

1997 – 1999 : Administratief medewerkster bij Axima Installatieservice op
de afdeling ondersteuning;
- Invoeren van werkorders in de
computer.
- Vervangen managementassistent. Notuleren en
uitwerken werkoverleg

1992 – 1997 : Operator Inlichtingendienst 0900-8008 KPN Telecom;
- Het opzoeken en verschaffen van telefoon- en
faxnummers met behulp van de computer

1973 – 1977 : Administratief medewerkster op de afdeling Bouwtechnische
Dienst bij IBM Schrijfmachinefabriek
- Verzorgen correspondentie, archiveren en notuleren.
: Inkoopassistente afdeling Inkoop bij IBM;
- Orders van de inkoper uitwerken
- Telefonisch contact met leveranciers van schrijfmachineonderdelen.

1972 – 1973 : Assistente op de afdeling Boekhouding bij de Nederlandse
Offset Industrie;
- Werkbriefjes invullen en op de ponsmachine inponsen
- Uitkeren salarissen

1973 : Verkoopassistente afdeling Verkoop Handelsonderneming Kartro
- Orders uitwerken
- Factureren en archiveren.

Opleidingen en cursussen: Opleidingen en cursussen:
2008 : Cursus PerfectView (relatiebeheer)
2008 : Training Topdesk (facilitaire meldingen en reserveringen, catering)
2007 : MSProject
2004 : Training Klantgericht schrijven
1997 : Diploma Secretaresse bij Instituut Scheidegger (organiseren evenementen, notuleren, correspondentie, toetsenvaardigheid)
1994 : Certificaat Notuleren (KPN)
1988 : Certificaat Tekstverwerken
1976 : Certificaat Duits B
1973 : Certificaat toetsvaardigheid
1967 – 1972 : HAVO

Overige informatie:

Rijbewijs: B,E

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Profiel: Met mijn collegialiteit, spontaniteit en goede sociale vaardigheden, ben ik beschikbaar voor 20-24 uur per week in een administratieve, ondersteunende, secretariële of gecombineerde baliefunctie met een gevarieerd takenpakket. Ik ben een energieke, actiegerichte en representatieve vrouw met een praktische instelling. Mijn werkwijze is accuraat, ordelijk en gestructureerd. Ik vind het prettig om te werken in een klantgerichte werkomgeving met een informele werksfeer.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV