CV Teamsecretaresse Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 69
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: MBO/ MTS
Stages en werkervaring: Werkervaring
2010-heden : Facilitair medewerker afdeling Facilitair Meldpunt :
- Registreren en afhandelen van diverse telefonische- en digitale meldingen in het systeem Topdesk
- Reserveren vergaderzalen, regelen stoelhuur, catering etc.
- Registratie toegangspassen, uitrijkaarten parkeergarage
- Bestellen en registreren van de bedrijfskleding van het Hospitality Team
2008 2010 : Teamsecretaresse afdeling Communicatie Secretariaat van Ymere:
- Ondersteunen van de manager Communicatie en de afdeling
- Afsprakenbeheer, in- en externe telefonie,
- Regelen van vergaderruimtes
- Notuleren en verslaglegging van de afdelingsoverleggen
- Registratie facturen
- Bijhouden van het relatiebeheersysteem
- Rapportages maken van de urenregistratie t.b.v. projecten
2005 2008 : Secretaresse Shared Service Center (SSC) van Ymere:
- Ondersteunen van de manager SSC en de afdelingen
Communicatie, P&O, Juridische Zaken, Facilities en BIA
(bedrijfsinformatisering en automatisering)
- Verzorgen van in- en uitgaande correspondentie afsprakenbeheer,
- Notuleren en verslaglegging van MT-overleggen
- Verzorgen van rapportages en urenregistratie
2003 2005 : Secretariaatsmedewerker van de vestiging Noord van Ymere:
- Ondersteuning rayon en het secretariaat
- Notuleren en verslaglegging van diverse overleggen
- Verzorgen in- en uitgaande post, agendabeheer
- Voorraadbeheer kantoorbenodigdheden
- Bijhouden van de bedrijfsbibliotheek
- Vervangen van het hoofd secretariaat
2002 2003 : Secretaresse bij WVG Reclame-advies BV:
- Ondersteuning directie, administratie en accountgroep.
- Verzorgen van in- en uitgaande post, correspondentie,
mailingen etc.
- Voorraadbeheer kantoorbenodigdheden
1999 2002 : Secretaresse bij Axima Services BV;
- Verzorgen van de in- en uitgaande post en de
correspondentie van de account managers
- Notuleren en verslaglegging van het MT Operations overleg
- Archivering correspondentie
- Bijhouden van de abonnementen op vakbladen en magazines en het verzorgen van de circulatie ervan
- Vervangen van de telefoniste/receptioniste bij afwezigheid
of ziekte.
1997 1999 : Administratief medewerkster bij Axima Installatieservice op
de afdeling ondersteuning;
- Invoeren van werkorders in de
computer.
- Vervangen managementassistent. Notuleren en
uitwerken werkoverleg
1992 1997 : Operator Inlichtingendienst 0900-8008 KPN Telecom;
- Het opzoeken en verschaffen van telefoon- en
faxnummers met behulp van de computer
1973 1977 : Administratief medewerkster op de afdeling Bouwtechnische
Dienst bij IBM Schrijfmachinefabriek
- Verzorgen correspondentie, archiveren en notuleren.
: Inkoopassistente afdeling Inkoop bij IBM;
- Orders van de inkoper uitwerken
- Telefonisch contact met leveranciers van schrijfmachineonderdelen.
1972 1973 : Assistente op de afdeling Boekhouding bij de Nederlandse
Offset Industrie;
- Werkbriefjes invullen en op de ponsmachine inponsen
- Uitkeren salarissen
1973 : Verkoopassistente afdeling Verkoop Handelsonderneming Kartro
- Orders uitwerken
- Factureren en archiveren.
Opleidingen en cursussen: Opleidingen en cursussen:
2008 : Cursus PerfectView (relatiebeheer)
2008 : Training Topdesk (facilitaire meldingen en reserveringen, catering)
2007 : MSProject
2004 : Training Klantgericht schrijven
1997 : Diploma Secretaresse bij Instituut Scheidegger (organiseren evenementen, notuleren, correspondentie, toetsenvaardigheid)
1994 : Certificaat Notuleren (KPN)
1988 : Certificaat Tekstverwerken
1976 : Certificaat Duits B
1973 : Certificaat toetsvaardigheid
1967 1972 : HAVO
Overige informatie:
Rijbewijs: B,E
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: Profiel: Met mijn collegialiteit, spontaniteit en goede sociale vaardigheden, ben ik beschikbaar voor 20-24 uur per week in een administratieve, ondersteunende, secretariële of gecombineerde baliefunctie met een gevarieerd takenpakket. Ik ben een energieke, actiegerichte en representatieve vrouw met een praktische instelling. Mijn werkwijze is accuraat, ordelijk en gestructureerd. Ik vind het prettig om te werken in een klantgerichte werkomgeving met een informele werksfeer.
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Parttime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV