CV manager Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 57

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Vestingsmanager
September 1996 – mei 2007, Hotel The Flying Pig Uptown, Amsterdam
 Planning, organisatie en controle binnen het bedrijf (Frontoffice, bar, keuken, schoonmaak en technische dienst)
 Ondersteuning van het Directie team m.b.t. product ontwikkeling
 Implementatie en introductie van een nieuw hotelreserveringssysteem (Front en Back Office)
 Yield. & Allocatie management
 Behalen financiële doelstellingen, bewaking budgetten, omzet administratie
 Aansturen, trainen en coachen van werknemers van verschillende afdelingen
 Personeelswerving en voortgang- en functioneringsgesprekken
 Voorbereiden personeelsroosters en taken
 Opstellen instructies en procedures
 Aanspreekpunt klanten en leveranciers
 Coördinatie van onderhoud- en verbouwingswerkzaamheden

Vestigingsmanager
Augustus 2007 – februari 2009, Keizer Culinair; organisator van kookworkshops, wijnproeverijen en culinaire arrangementen, Amsterdam
 Verantwoordelijk voor de organisatie en uitvoering van de culinaire evenementen
 Controle op rekeningen en efficiënte inkoop van producten
 Selectie, training, motiveren van medewerkers
 Inplannen van personeel bij diverse evenementen
 Verantwoordelijk voor het behalen van financiële doelstellingen

Project en Front Office Manager
Februari 2009 – juni 2010, BD Hotel, Amsterdam
 Implementatie en introductie van een nieuw hotelreserveringssysteem (Front en Back Office)
 Coördinatie en controle Front Office
 Yield & revenue management
 Aansturen, trainen en coachen van receptie medewerkers
 Opstellen instructies en procedures
 Aanspreekpunt klanten en leveranciers
 Omzet administratie

Duty Manager
Juni 2010 – januari 2011, Blue Boat Company, Amsterdam
 Verantwoordelijk voor de planning en organisatie van de operationele activiteiten
 Adviseren van directie op het gebied van personeelsbeleid en werkklimaat
 Leiding geven aan het operationele team
 Inplannen van schippers, obers, gidsen, verkoopmedewerkers
 Controle op catering en materialen
 Aanspreekpunt bij bijzondere situaties en calamiteiten
 Aansturen en motiveren medewerkers
 Maximaliseren van de klantvriendelijkheid

Overige werkervaring o.a.:
1991 – 1995 Informatrice VVV Amsterdam
1993 – 1996 Hoofd receptie Pinewood Lodge, Queenstown, Nieuw Zeeland (3 seizoenen)

Opleidingen en cursussen: Maart - juni 1998
Opleiding Middle Management, modules communicatie en organisatie
ISBW, Amsterdam, Diploma ‘98
1996-2010
Diverse trainingen; overval training, omgaan met agressieve klanten,
klantvriendelijkheid, bedrijfshulpverlening
1997
Sociale Hygiëne, Diploma ‘97
1986 – 1987
Europese Studies, Universiteit van Amsterdam
1985 – 1986
Engelse taal en letterkunde, Universiteit van Amsterdam.
1979 – 1985
VWO, Eemland College Zuid, Amersfoort

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Sterke teambuilding geest, bevlogen, creëren van positieve sfeer, doorzetter, regelaar, in balans, toegewijd, eerlijk.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV