CV Administratief medewerkster Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 71

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Werkervaring
2001-2010
Administratief medewerkster bij Automobielbedrijf Compressor Amsterdam B.V.
Werkzaamheden: Afmelden van auto’s per computer,controleren gegevens kentekenbewijs, afrekenen, afspraken plannen,agendabeer, beheer kleine kas,facturen opmaken, debiteuren administratie, inboeken van inkoop,verkoop,kas en bankgegevens in Davilex account, betalingen per computer verrichten, verzorgen van correspondentie, faxen kopiëren, voorraadbeheer, telefoneren,rapporteren.
Daarnaast nevenactiviteiten zoals het ontvangen van klanten, verzorgen koffie/thee , lunch en enkele schoonmaakwerkzaamheden.



1998-1999

Receptioniste/telefoniste bij
Klaasen Horeca te Amsterdam.
Werkzaamheden: Klanten ontvangen, telefoon aannemen, verzorgen van in en uitgaande post, rondleidingen, typen van correspondentie, koffie/theevoorzieningen en bijhouden en schoonmaken van de showroom.

1978-1998

Zorgplicht.
In deze periode ben ik, naast de zorg voor mijn kinderen, actief geweest als overblijfmoeder en voorlees moeder. Daarnaast voornamelijk met teamsport bezig geweest.

1968-1978

Typiste bij Akzo Chemie te Amsterdam.
Voor 4 jaar op de Octrooiafdeling, daarna 6 jaar op het Secretariaat.

Werkzaamheden: Telefoon aannemen, typen van correspondentie, rapporten, stageverslagen, kopiëren, post en faxverzending.

Opleidingen en cursussen: Opleidingen

2000 Medewerkster secretariaat aan het Centrum Vakopleiding te Zaandam.
Vakken: Administratie en organisatie, zakelijke communicatie, Engels, Nederlands, secretariaatspraktijk, tekstverwerken (305 a.p/m), automatisering, Windows, Word en Excel.
Trainingen: Sollicitatie, telefoneren Engels, telefoneren Nederlands en zakelijke communicatieve vaardigheden.
Stageperiode bij Telestore (onderdeel van Centrum Vakopleiding)
Trainingen: agenderen, notuleren, rondleiden van bezoekers, archief beheer, bijhouden planbord, personeels- en salarisadministratie, afhandelen telefoon, interne controle en uitwerken van concepten.

1965-1968 ULO (diploma behaald)

Overige informatie:

Rijbewijs: B,E

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Competenties

Secuur, leergierig, doorzettingsvermogen, positief en flexibel.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV