CV Administratief Medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 38

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Werkervaring:


 KPN
Van: Januari 2010 tot april 2011
Functie: Medewerkster Topscorer/Orderbehandelaar/ Administratief medewerkster

Werkzaamheden

• Schakel tussen de afdeling sales en field engineers
• Invoeren en bewaken van binnenkomende tips
• Landelijk uitzetten van verkoopkansen
• Informatie verstrekken aan field engineers betreffende tips
• Rapportages opzetten
• Uitzoekwerk verrichten omtrent diverse gebieden van het Topscorerprogramma
• Afhandelen van binnenkomende en uitgaande telefonische contacten
 Stadsdeel Oud-Zuid Gemeente Amsterdam
Van: Augustus 2009 tot en met November 2009
Functie: Administratief Medewerkster afdeling Overige Vergunningen


Werkzaamheden

• Zorg dragen voor het gehele administratieve proces rondom vergunning aanvragen
• Het telefonisch verstrekken van informatie betreffende diverse vergunningen
• Loket diensten (klanten ontvangen aan de balie, informatie verstrekken en aanvragen innemen t.b.v. vergunningen)
• Diverse administratieve handelingen t.b.v. objectvergunningen, evenement vergunningen, gehandicaptenparkeerkaarten, opbreekvergunningen, WIOR vergunningen.




 Dienst Belastingen Gemeente Amsterdam
Van: April 2009 tot Augustus 2009
Functie: Medewerkster ContractRegie (afdeling Bedrijfsinformatiseringsbureau, operationele ondersteuning).


Werkzaamheden

• Zorg dragen voor interne afstemming van contractafspraken
• Verzorgen van maand en kwartaalrapportages
• Rapportages met toelichting verzenden aan opdrachtgevers (stadsdelen)
• Notuleren bij overleggen
• Inplannen van afspraken met opdrachtgevers
• Vragen beantwoorden met betrekking tot de uitvoering van het contract.
• Diverse administratieve handelingen




 De Nederlandsche Bank.
Van: Oktober 2008 tot Februari 2009
Functie: Administratief medewerkster ten behoeve van project “Icesave”.

Werkzaamheden

• Verwerken van binnengekomen poststukken.
• Het controleren en fiatteren van dossiers
• Oplossen van zogenoemde “probleemgevallen”
• Brieven opstellen en verzenden naar rekeninghouders
• Diverse administratieve handelingen

N.B. Voor mijn prestaties bij De Nederlandsche Bank heb ik persoonlijk van de directeur, Nout Wellink een prijs in ontvangst mogen nemen.



 Amsterdam Trade Bank N.V.
Van: Juni 2007 tot September 2008
Functie: Medewerkster van de IT- Servicedesk, receptioniste/secretaresse en telefoniste van de IT afdeling en gedeeltelijk management en office assistente.

Werkzaamheden

• Op basis van Itil behandelen en doorzetten van incidenten (it gerelateerde problemen)
• Diverse administratieve handelingen
• Afspraken maken met en ontvangen van bezoekers
• Plannen van vergaderingen
• Vastlegging van vergaderingen en besprekingen
• Inkomende en uitgaande telefoontjes van contacten en cliënten behandelen
• Het elektronisch en handmatig archiveren van contracten, offertes, pakbonnen e.d.
• Het bestellen van o.a. kantoorartikelen en IT gerelateerde benodigden
• Het organiseren van afdelingsuitjes




 Stadsdeel Oud-West
Van: Februari 2005 Tot: Maart 2006
Functie: Administratief Medewerkster op de afdeling Vergunningen/ Receptioniste en telefoniste op de afdeling Wijkbeheer.

Werkzaamheden

• Het beoordelen van aanvragen m.b.t. objectvergunningen
• Het elektronisch en handmatig archiveren van garagevergunningen, kapvergunningen evenementvergunningen
• Het toekennen van gehandicapten parkeervergunningen
• Het beantwoorden van de telefoon
• Afspraken met en ontvangen van bezoekers
• Diverse administratieve handelingen m.b.t. onder andere tankbonnen en tankpasjes van chauffeurs
• Behandelen van klachten, gemeld door bewoners



 Mycall Telemarketing
Van: Januari 2004 Tot: Februari 2006
Functie: telemarketeer voor o.a. Durion groene energie (nu bekend als oxxio)

Werkzaamheden
• Contact opnemen met personen uit het adressenbestand en verkopen van diverse producten aan deze personen.









 Dirx Drogisterijen
Van: Mei 2002 Tot: December 2004
Functie: Winkelmedewerkster en caissière

Werkzaamheden

• Het verstrekken van informatie aan klanten m.b.t. diverse producten
• Producten afrekenen
• Retouren behandelen


Opleidingen en cursussen:
Talenkennis:

Opleidingen:

2003-2007 MBO Administratief Juridisch Medewerker Openbaar Bestuur

Vooropleiding:
HAVO 1997-2002 Aan het Hervormd Lyceum West te Amsterdam
Vakkenpakket C&M: Nederlands, Engels, wiskunde A, tekenen, economie, geschiedenis, biologie.

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Kort over mij:

Van jongs af aan ben ik zeer leergierig ingesteld, hoe meer kennis des te beter. Ik ben een proactief persoon en houd er dus van druk bezig te zijn. Tevens ben ik dienstverlenend ingesteld en kan zowel zelfstandig als in teamverband goed uit de voeten.
Een service gerichte instelling heb ik door de jaren heen goed kunnen ontwikkelen.


Eigenschappen:
Nauwkeurig, stressbestendig, servicegericht, dienstverlenend, enthousiast.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV