CV Administratief Medewerker Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 38
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: MBO/ MTS
Stages en werkervaring: Werkervaring:
KPN
Van: Januari 2010 tot april 2011
Functie: Medewerkster Topscorer/Orderbehandelaar/ Administratief medewerkster
Werkzaamheden
Schakel tussen de afdeling sales en field engineers
Invoeren en bewaken van binnenkomende tips
Landelijk uitzetten van verkoopkansen
Informatie verstrekken aan field engineers betreffende tips
Rapportages opzetten
Uitzoekwerk verrichten omtrent diverse gebieden van het Topscorerprogramma
Afhandelen van binnenkomende en uitgaande telefonische contacten
Stadsdeel Oud-Zuid Gemeente Amsterdam
Van: Augustus 2009 tot en met November 2009
Functie: Administratief Medewerkster afdeling Overige Vergunningen
Werkzaamheden
Zorg dragen voor het gehele administratieve proces rondom vergunning aanvragen
Het telefonisch verstrekken van informatie betreffende diverse vergunningen
Loket diensten (klanten ontvangen aan de balie, informatie verstrekken en aanvragen innemen t.b.v. vergunningen)
Diverse administratieve handelingen t.b.v. objectvergunningen, evenement vergunningen, gehandicaptenparkeerkaarten, opbreekvergunningen, WIOR vergunningen.
Dienst Belastingen Gemeente Amsterdam
Van: April 2009 tot Augustus 2009
Functie: Medewerkster ContractRegie (afdeling Bedrijfsinformatiseringsbureau, operationele ondersteuning).
Werkzaamheden
Zorg dragen voor interne afstemming van contractafspraken
Verzorgen van maand en kwartaalrapportages
Rapportages met toelichting verzenden aan opdrachtgevers (stadsdelen)
Notuleren bij overleggen
Inplannen van afspraken met opdrachtgevers
Vragen beantwoorden met betrekking tot de uitvoering van het contract.
Diverse administratieve handelingen
De Nederlandsche Bank.
Van: Oktober 2008 tot Februari 2009
Functie: Administratief medewerkster ten behoeve van project Icesave.
Werkzaamheden
Verwerken van binnengekomen poststukken.
Het controleren en fiatteren van dossiers
Oplossen van zogenoemde probleemgevallen
Brieven opstellen en verzenden naar rekeninghouders
Diverse administratieve handelingen
N.B. Voor mijn prestaties bij De Nederlandsche Bank heb ik persoonlijk van de directeur, Nout Wellink een prijs in ontvangst mogen nemen.
Amsterdam Trade Bank N.V.
Van: Juni 2007 tot September 2008
Functie: Medewerkster van de IT- Servicedesk, receptioniste/secretaresse en telefoniste van de IT afdeling en gedeeltelijk management en office assistente.
Werkzaamheden
Op basis van Itil behandelen en doorzetten van incidenten (it gerelateerde problemen)
Diverse administratieve handelingen
Afspraken maken met en ontvangen van bezoekers
Plannen van vergaderingen
Vastlegging van vergaderingen en besprekingen
Inkomende en uitgaande telefoontjes van contacten en cliënten behandelen
Het elektronisch en handmatig archiveren van contracten, offertes, pakbonnen e.d.
Het bestellen van o.a. kantoorartikelen en IT gerelateerde benodigden
Het organiseren van afdelingsuitjes
Stadsdeel Oud-West
Van: Februari 2005 Tot: Maart 2006
Functie: Administratief Medewerkster op de afdeling Vergunningen/ Receptioniste en telefoniste op de afdeling Wijkbeheer.
Werkzaamheden
Het beoordelen van aanvragen m.b.t. objectvergunningen
Het elektronisch en handmatig archiveren van garagevergunningen, kapvergunningen evenementvergunningen
Het toekennen van gehandicapten parkeervergunningen
Het beantwoorden van de telefoon
Afspraken met en ontvangen van bezoekers
Diverse administratieve handelingen m.b.t. onder andere tankbonnen en tankpasjes van chauffeurs
Behandelen van klachten, gemeld door bewoners
Mycall Telemarketing
Van: Januari 2004 Tot: Februari 2006
Functie: telemarketeer voor o.a. Durion groene energie (nu bekend als oxxio)
Werkzaamheden
Contact opnemen met personen uit het adressenbestand en verkopen van diverse producten aan deze personen.
Dirx Drogisterijen
Van: Mei 2002 Tot: December 2004
Functie: Winkelmedewerkster en caissière
Werkzaamheden
Het verstrekken van informatie aan klanten m.b.t. diverse producten
Producten afrekenen
Retouren behandelen
Opleidingen en cursussen:
Talenkennis:
Opleidingen:
2003-2007 MBO Administratief Juridisch Medewerker Openbaar Bestuur
Vooropleiding:
HAVO 1997-2002 Aan het Hervormd Lyceum West te Amsterdam
Vakkenpakket C&M: Nederlands, Engels, wiskunde A, tekenen, economie, geschiedenis, biologie.
Overige informatie:
Rijbewijs: B
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: Kort over mij:
Van jongs af aan ben ik zeer leergierig ingesteld, hoe meer kennis des te beter. Ik ben een proactief persoon en houd er dus van druk bezig te zijn. Tevens ben ik dienstverlenend ingesteld en kan zowel zelfstandig als in teamverband goed uit de voeten.
Een service gerichte instelling heb ik door de jaren heen goed kunnen ontwikkelen.
Eigenschappen:
Nauwkeurig, stressbestendig, servicegericht, dienstverlenend, enthousiast.
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV