CV Administratief medewerkster Allround Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 58

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: LBO/ LTS

Stages en werkervaring: Werkervaring:
2010 Thuiszorg
Functie thuishulp medewerker
Werkzaamheden hulp verlenen in huishoudelijke taken bij minder valide of chronisch zieke patiënten.

2010 Dienst Werk en Inkomen via Manpower
Functie administratief medewerker
Afdeling Bijzonder Doelgroepen
Werkzaamheden dossier registratie en archiveren, gegevens invoeren in de daarvoor bestemde systemen, notuleren op basis van concepten, faxen en kopiëren, afhandelen telefoonverkeer en het maken van notities, samenwerking/overdracht aan diverse afdelingen m.b.t. dossierbehandeling.

2009 Afdeling Gemeentelijke Kredietbank Amsterdam
Werkzaamheden aanvragen registreren, aanmaken en invoeren van correspondenties in dossiers van schuldhulpverleners, onderhouden van contact tussen schuldeisers en schuldhulpverlener, aanmaken en versturen van ontvangstbevestigingen en het archiveren van dossiers.

2008 Stadsdeel Oud West via Manpower
Functie administratief medewerker
Afdeling Vergunningen
Werkzaamheden invoeren van objectvergunningen, afhandelen van binnengekomen telefoongesprekken, maken en versturen van bevestigingsbrieven, beoordelen en het afhandelen van de vergunningsaanvragen en het archiveren van de dossiers.

2004 - 2005 Naschoolse opvang St. Augustinusschool
Functie financieel administratief medewerker
Werkzaamheden verwerken gegevens overblijfleerlingen, coördineren van activiteiten t.b.v. het overblijf, opzetten van een financiële administratie en het bijwerken daarvan.

2003 - 2005 MR lid, belast met ouderraad activiteiten van de St. Augustinusschool

1989 - 1999 Woningbouw Vereniging De Dageraad
Functie huuradministratie
Afdeling FEZ (Financieel Economische Zaken)
Werkzaamheden contacten met interne en externe klanten
Interne klanten: projecten, opzichters, rayon medewerkers, crediteuren administratie enz.
Externe klanten: stadsdelen, VROM, huurders, betalingsverkeer bankzaken, huurcommissie, GEB (vaststellen van watereenheden), vaststellen en het berekenen van huurprijzen, aanmaningen, incasso, huursubsidies, verwerken van gerechtelijke uitspraken, bezwaarschriften afhandelen enz.

1988 Gemeente Belastingen, Amsterdam
Functie administratief medewerkster
Afdeling Precario
Werkzaamheden heffen van reclame belastingen, aanslagen gereed maken voor de woonboten enz.

1987 Arbeidsinspectie, Amsterdam
Functie administratief medewerkster
Afdeling Vergunningen
Werkzaamheden vergunningen typen, inspectie rapporten maken

Referenties op aanvraag

Opleidingen en cursussen: Opleidingen:
1985 - 1987 M.A.V.O. diploma behaald in 1987
1980 - 1984 L.E.A.O. diploma behaald in 1984

Cursussen:
1997 Doelgericht Communiceren
1996 Wocas-X, Huren en Vergoedingen


Wil mij verder ontplooien met opleidingen, scholing.

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Persoonlijk profiel: Ik ben een ambitieuze werkneemster die nauwkeurig en met plezier haar werk uitvoert.
Eigenschappen:
Klantvriendelijk, cijfermatig, loyaal, leergierig, accuraat.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV