CV Docent Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 60

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: LBO/ LTS

Stages en werkervaring: WERKERVARING
OPENBARE BASISSCHOOL “DE KLOKKENBEI” 1986-1987

ULLA MODELS / NEW YORK
(MODELLENWERKZAAMHEDEN) 1982-1993

APPL / NEW YORK FUTURES AND COMMODITIES
OFFICE MANAGER 1989-1993

CHEUNG TSIN STOCKS / HONG KONG
OFFICE MANAGER-CUSTOMER SERVICE 1994-1995

BROERS EN VEGA / HILVERSUM
OFFICE MANAGER-CUSTOMER SERVICE 1995

GLOBENET TELEPHONE SERVICES / AMSTERDAM
VERTEGENWOORDIGING NEDERLAND
ZELFSTANDIG ONDERNEMER 1995-1997

EQUITY GROUP / MADRID
MANAGER (WERVING, SELECTIE EN TRAINING) 1998


NORMAN HALL INT. /AMSTERDAM
PERSONAL ASSISTENT FEB-MEI 1999

BASISSCHOOL EL AMIEN/ AMSTERDAM
GROEPSLEERKRACHT OKT 1999 – JULI 2001

NOVA COLLEGE ESPRIT JUNIOR
DOCENT ECONOMIE – BEDRIJFSADMINISTRATIE –
BEDRIJSLEIDER MEETING POINT AUG 2001 – 2004

WELLANT COLLEGE LINNAEUS EN SLOTEN AUG 2004 – SEPT 2008
OPZETTEN VAN MEETING POINTS OP 2 VERSCHILLENDE
SCHOLEN

EXECUTIVE PRODUCER FILMS SEPT 2008 - HEDEN



ONDERWIJSERVARING:
OP DE BASISSCHOOL ALS GROEPSLEERKRACHT GEFUNGEERD IN GROEP 4, 7 EN 8. BINNEN HET VMBO HEB IK ALS DOCENT BEDRIJFSADMINISTRATIE AAN DE BOVENBOUW LES GEGEVEN, BOVENDIEN HEB IK ALS COORDINATOR LEIDINGGEVEN AAN EEN TEAM VAN 8 DOCENTEN BINNEN DEZE AFDELING. MET EEN PROJECTGROEP HEB IK HET CONCEPT MEETING POINT HELPEN ONTWIKKELEN EN HEB DE EERSTE MEETING POINT OPGEZET VOOR NOVA COLLEGE.VERVOLGENS HEB IK OP WELLANT COLLEGE LINNEAUS EN SLOTEN SOORT GELIJKE MEETING POINTS OPGEZET, WAARBIJ IK LEIDING GAF AAN EEN GROEP VAN 20 DOCENTEN.TEVENS HEB IK TRAININGEN GEGEVEN AAN DE BEDRIJFSLEIDERS VAN DE 15 HUIDIGE BESTAANDE MEETING POINTS IN NEDERLAND.

BEDRIJFSERVARING:
NAAST STRATEGISCH PLANNEN, BUDGETTEREN, PR, TRAINING, COMMUNICATIE, LEIDINGGEVEN, WERVING, SELECTIE, COACHING EN SALES HEB IK BIJZONDER VEEL ERVARING IN HET WERKEN IN TEAMVERBAND.



MEETING POINT IS EEN NAAM VOOR EEN NON-PROFIT ORGANISATIE BINNEN DE SCHOOL, WAAR STUDENTEN EN DOCENTEN EEN BEDRIJFSITUATIE SIMULEREN. STUDENTEN KRIJGEN HIER EEN KANS OM OP EEN BIJZONDER WIJZE AAN DE VEREISTE EINDTERMEN TE
VOLDOEN. DE REGULIERE VAKKEN ZIJN NAMELIJK GEIMPLEMENTEERD IN PROJECTEN DIE DE LEERLINGEN IN HET BEDRIJFSLEVEN UITVOEREN. LEERLINGEN WORDEN AAN HET EIND VAN HUN PROJECT GETEST DOOR DOCENTEN OM TE KIJKEN OF DE GOALS BEREIKT ZIJN EN
WORDEN AAN DE HAND VAN DEZE RESULTATEN BEOORDEELD. BEDRIJVEN WORDEN MASSAAL AANGETROKKEN OM EEN BIJDRAGE TE LEVEREN IN HET ONDERWIJS VAN HUN TOEKOMSTIGE WERKNEMERS EN STUDENTEN DOEN HIERBIJ EEN BREED SCALA AAN PRAKTIJKERVARING OP. KORTOM EEN COMBINATIE ONDERWIJS, WAARIN IK MIJN ERVARING EN COGNITIEVE KENNIS OP BEIDE GEBIEDEN OPTIMAAL HEB KUNNEN GEBRUIKEN EN VERDER HEB KUNNEN ONTWIKKELEN






Opleidingen en cursussen: OPLEIDINGEN
VIRGO MARIA MAVO 1981
J.L VIVES ACADEMIE HBO
AKTE-LEIDSTER BIJ HET KLEUTERONDERWIJS 1984
AKTE-HOOFDLEIDSTER BIJ HET KLEUTERONDERWIJS 1985
AKTE- VOLLEDIG BEVOEGD ONDERWIJZERES 1985
CERTIFICAAT ENGELS IN HET BASISONDERWIJS 1985

AUTOMATISERINGSOPLEIDINGEN
GERTRONICS – DIGITAAL RIJBEWIJS
CERTIFICAAT WINDOWS 95-WORD-EXCELL- POWER 1997
POINT
SIMSOFT/SIMULATIE KANTOORPRAKTIJK 2003
EXACT BOEKHOUDKUNDIG PROGRAMMA



Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Veelzijdig, Werelds.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV