CV HR Medewerker; Financieel Adm Medewerker; Secretaresse Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 43
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: MBO/ MTS
Stages en werkervaring:
Only4Ladies----mrt 07/dec09----Filiaalmanager west & oost
Naast alle voorkomende baliewerkzaamheden werk ik als filiaalmanager nieuwe medewerksters in en stuur ik deze aan. Ik maak de roosters voor de balie en de aerobiclessen. Verder voer ik 2 wekelijkse besprekingen met het personeel, 1 in het filiaal in west en 1 in oost. Een een wekelijkse vergadering met de eigenaar, director manager, aerobic manager en fitness manager. Na de fitnessinstructrice opleiding maak ik trainschema"s voor de klanten en geef ik circuittrainingen aan groepen klanten. Verder heb ik na de KickFun training kick4funlessen gegeven.
Verder heb ik tijdens mij dienstverband bij Only4Ladies een handboek gemaakt voor de balie werkzaamheden. Deze leert nieuwe en bestaande medewerksters uit hoe alle baliewerkzaamheden gevoerd worden. Van de kassa bedienen tot het naleven van het schoonmaakrooster. Van een rondleiding geven aan een prospect tot het afsluiten van een contract.
Brunel----okt 06/feb 07----Coördinator ICT
Als coördinator was ik verantwoordelijk voor de dienstverlening aan de Businessline binnen de gemaakte afspraken tussen het SSC en de Businessline; Coördineren, plannen en controleren van de teamwerkzaamheden; meewerken met de invoer van gegevens in Oracle, filen indien werkdruk dan wel bezetting dit vereist; actief inwerken van nieuwe medewerkers; aanspreekpunt voor de Businessline; pro-actief richting Businessline, manager SSC en andere backoffice afdelingen; collega"s in het team aanspreken op: het naleven van werktijden, rook- en lunchpauzes en indelingsafspraken over de telefoondienst, het voeren van privé activiteiten tijdens werktijd en het niet naleven van beleid, regels en voorwaarden waaronder het ziekteverzuimreglement.
Brunel----feb 06/sep 06----HRA Medewerker
Naast de werkzaamheden bij de contractadministratie was ik verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden: aanspreekpunt van directe medewerkers met HR-gerelateerde vragen; het verwerken van HR mutaties zoals o.a. salariswijzigingen, functiebenaming en reiskosten/onkostenvergoeding; aanvragen en uitleveren van alle persoonsgebonden faciliteiten; het verzorgen van alle correspondentie naar medewerkers aangaande HR-aangelegenheden; het verwerken van alle ziek- en betermeldingen en verantwoordelijk voor dossiervorming en beheer.
Brunel----jun 05/jan 06----Medewerker Contractadminstratie
Op basis van de aangeleverde gegevens opstellen van (arbeids)overeenkomsten en correspondentie. Deze gegevens correct en tijdig verwerken in het systeem (Oracle); opstellen van opdrachtbevestigingen en mutaties; signaleren van afwijkende afspraken; voortgangsbewaking projectstatus; bewaken van de uitdienst procedure en verzorgen van de communicatie en coördinatie betreffende de procedure; verzorgen van managementinformatie en vraagbaak met betrekking tot contractadministratie.
Blenheim----dec 03/mei 05----Financieel administratief medewerkster
Als assistent van de controller voerde ik de volgende werkzaamheden uit:
De uren administratie beheren van 3 advocaten en 1 partner; declaraties opstellen; aanmaningen opstellen t.b.v. de debiteuren; het telefonisch debiteurenbeheer voeren; inboeken van de inkoopfacturen; salariëring betaling in orde maken;
de controller assisteren in diverse financiële taken en de bankafschriften inboeken. Verder heb ik tijdens het zwangerschapsverlof van de controller alle taken (behalve de BTW-aangiften) overgenomen.
PricewaterhouseCoopers----okt 02/okt 03----Junior secretaresse
Als secretaresse van 7 managers en 1 senior manager voerde ik de volgende werkzaamheden uit:
Naast alle voorkomende secretariële werkzaamheden, assisteren bij het maken van jaarverslagen en deze verzendklaar maken, opvragen van financiële gegevens bij verschillende instanties, zorg dragen voor de
urenadministratie van de managers en het beheren/archiveren van dossiers. Verder, hield ik voor één van de partners het adressenbestand bij van abonees op de nieuwsbrief inzake Basel II.
CPM----okt 01/okt 02----Telefonisch medewerkster/Receptioniste
Naast data-entry was ik als telefonisch medewerkster verantwoordelijk voor de inboundgesprekken van de volgende bedrijven:
UPC : Bestellingen aannemen voor Chello, UPC Telefonie en UPC Digital. Daarnaast afspraken maken/verzetten met een monteur.
Nissan Nederland : Consumenten bellen dit nummer om borchures te bestellen, afspraken te maken voor proefritten en adressen op te vragen van dichtsbijzijnde dealers.
X-Box : Winkels met een X-Box unit in de winkel bellen dit nummer om klachten/vragen door te geven. Indien mogelijk loste ik het probleem telefonisch op, anders werd er een monteur langsgestuurd.
Stadsdeelkantoor : Na kantooruren klachten/vragen afhandelen van de inwoners van stadsdeel Amsterdam Noord.
Agentlijn: Collegas bellen dit nummer om zich ziek te melden, vakantiedagen door te geven en roosters op te vragen/wijzigen.
Op de receptie was ik verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
Telefonisch verkeer afhandelen/doorverbinden; elektronische faxen doorsturen; bezoekers verwelkomen; post distribueren en gereed maken voor verzending; lunch bestellen en de keuken in orde houden.
Stage
Elsevier Science BV----okt 00/mrt 01----P&O Medewerkster
Tijdens mijn stage heb ik de volgende taken uitgevoerd:
Voeren van de personeelsadministratie (in- en uitdiensttredingen, promoties, correspondentie en mutaties); beheren van het personeelsarchief (aanmaken en up-to-date houden van dossiers); verstrekken van mutaties en andere informatie aan de salarisadministratie, de arbodienst (o.a. ziek- en betermeldingen) en het UWV; P&O Adviseurs assisteren bij het plannen van afspraken, standaardcorrespondentie en afnemen van selectietesten; contacten onderhouden met kandidaten en uitzendbureaus; advertenties laten plaatsen en nieuwe vacatures naar uitzendbureau's faxen; versturen van de vakantiekaarten naar de managers van diverse afdelingen; coördineren en begeleiden van het introductieprogramma voor nieuw personeel; zorgen voor een bloemetje/cadeau bij geboorte, huwelijk, jubilea en langdurig verzuim; de sleutels beheren van ongebruikte lease-autos en de trainer assisteren bij het gereed maken van zalen bij cursussen. Daarnaast heb ik de laatste periode van mijn stage een P&O Adviseur geholpen bij het opschonen van de harde schijf op zijn pc.
Opleidingen en cursussen: PDB (Boekhouden, zelfstudie)
Momenteel
NOI
Kickfun Education
2007
Kickfun International BV (certifcaat behaald)
Fitnessinstructrice
2007
Martina Peschen Trainingen (certificaat behaald)
Ondernemersopleiding
06-2003
REO (diploma behaald)
HBO
01/02
HES (IBL) (niet afgerond)
MBO(Directie secretaresse, assistent manager)
98/01
Europa college (diploma behaald)
Mavo
93/98
Esprit college (diploma behaald)
Overige informatie:
Rijbewijs: B
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: Pragmatisch; nauwkeurig; efficiënt; snelle leerling; leergierig; vriendelijk; spontaan; ben niet bang voor uitdagingen; stressbestendig.
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Parttime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV