CV HR Medewerker; Financieel Adm Medewerker; Secretaresse Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 43

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring:
Only4Ladies----mrt ‘07/dec’09----Filiaalmanager west & oost

Naast alle voorkomende baliewerkzaamheden werk ik als filiaalmanager nieuwe medewerksters in en stuur ik deze aan. Ik maak de roosters voor de balie en de aerobiclessen. Verder voer ik 2 wekelijkse besprekingen met het personeel, 1 in het filiaal in west en 1 in oost. Een een wekelijkse vergadering met de eigenaar, director manager, aerobic manager en fitness manager. Na de fitnessinstructrice opleiding maak ik trainschema"s voor de klanten en geef ik circuittrainingen aan groepen klanten. Verder heb ik na de KickFun training kick4funlessen gegeven.

Verder heb ik tijdens mij dienstverband bij Only4Ladies een handboek gemaakt voor de balie werkzaamheden. Deze leert nieuwe en bestaande medewerksters uit hoe alle baliewerkzaamheden gevoerd worden. Van de kassa bedienen tot het naleven van het schoonmaakrooster. Van een rondleiding geven aan een prospect tot het afsluiten van een contract.

Brunel----okt ‘06/feb ‘07----Coördinator ICT

Als coördinator was ik verantwoordelijk voor de dienstverlening aan de Businessline binnen de gemaakte afspraken tussen het SSC en de Businessline; Coördineren, plannen en controleren van de teamwerkzaamheden; meewerken met de invoer van gegevens in Oracle, filen indien werkdruk dan wel bezetting dit vereist; actief inwerken van nieuwe medewerkers; aanspreekpunt voor de Businessline; pro-actief richting Businessline, manager SSC en andere backoffice afdelingen; collega"s in het team aanspreken op: het naleven van werktijden, rook- en lunchpauzes en indelingsafspraken over de telefoondienst, het voeren van privé activiteiten tijdens werktijd en het niet naleven van beleid, regels en voorwaarden waaronder het ziekteverzuimreglement.

Brunel----feb ‘06/sep ‘06----HRA Medewerker

Naast de werkzaamheden bij de contractadministratie was ik verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden: aanspreekpunt van directe medewerkers met HR-gerelateerde vragen; het verwerken van HR mutaties zoals o.a. salariswijzigingen, functiebenaming en reiskosten/onkostenvergoeding; aanvragen en uitleveren van alle persoonsgebonden faciliteiten; het verzorgen van alle correspondentie naar medewerkers aangaande HR-aangelegenheden; het verwerken van alle ziek- en betermeldingen en verantwoordelijk voor dossiervorming en beheer.

Brunel----jun ‘05/jan ‘06----Medewerker Contractadminstratie

Op basis van de aangeleverde gegevens opstellen van (arbeids)overeenkomsten en correspondentie. Deze gegevens correct en tijdig verwerken in het systeem (Oracle); opstellen van opdrachtbevestigingen en mutaties; signaleren van afwijkende afspraken; voortgangsbewaking projectstatus; bewaken van de uitdienst procedure en verzorgen van de communicatie en coördinatie betreffende de procedure; verzorgen van managementinformatie en vraagbaak met betrekking tot contractadministratie.

Blenheim----dec ’03/mei ‘05----Financieel administratief medewerkster

Als assistent van de controller voerde ik de volgende werkzaamheden uit:

De uren administratie beheren van 3 advocaten en 1 partner; declaraties opstellen; aanmaningen opstellen t.b.v. de debiteuren; het telefonisch debiteurenbeheer voeren; inboeken van de inkoopfacturen; salariëring betaling in orde maken;
de controller assisteren in diverse financiële taken en de bankafschriften inboeken. Verder heb ik tijdens het zwangerschapsverlof van de controller alle taken (behalve de BTW-aangiften) overgenomen.

PricewaterhouseCoopers----okt ’02/okt ’03----Junior secretaresse

Als secretaresse van 7 managers en 1 senior manager voerde ik de volgende werkzaamheden uit:
Naast alle voorkomende secretariële werkzaamheden, assisteren bij het maken van jaarverslagen en deze verzendklaar maken, opvragen van financiële gegevens bij verschillende instanties, zorg dragen voor de
urenadministratie van de managers en het beheren/archiveren van dossiers. Verder, hield ik voor één van de partners het adressenbestand bij van abonees op de nieuwsbrief inzake Basel II.

CPM----okt ’01/okt ’02----Telefonisch medewerkster/Receptioniste

Naast data-entry was ik als telefonisch medewerkster verantwoordelijk voor de inboundgesprekken van de volgende bedrijven:

UPC : Bestellingen aannemen voor Chello, UPC Telefonie en UPC Digital. Daarnaast afspraken maken/verzetten met een monteur.
Nissan Nederland : Consumenten bellen dit nummer om borchures te bestellen, afspraken te maken voor proefritten en adressen op te vragen van dichtsbijzijnde dealers.
X-Box : Winkels met een X-Box unit in de winkel bellen dit nummer om klachten/vragen door te geven. Indien mogelijk loste ik het probleem telefonisch op, anders werd er een monteur langsgestuurd.
Stadsdeelkantoor : Na kantooruren klachten/vragen afhandelen van de inwoners van stadsdeel Amsterdam Noord.
Agentlijn: Collega’s bellen dit nummer om zich ziek te melden, vakantiedagen door te geven en roosters op te vragen/wijzigen.

Op de receptie was ik verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:

Telefonisch verkeer afhandelen/doorverbinden; elektronische faxen doorsturen; bezoekers verwelkomen; post distribueren en gereed maken voor verzending; lunch bestellen en de keuken in orde houden.

Stage

Elsevier Science BV----okt ’00/mrt ‘01----P&O Medewerkster

Tijdens mijn stage heb ik de volgende taken uitgevoerd:

Voeren van de personeelsadministratie (in- en uitdiensttredingen, promoties, correspondentie en mutaties); beheren van het personeelsarchief (aanmaken en up-to-date houden van dossiers); verstrekken van mutaties en andere informatie aan de salarisadministratie, de arbodienst (o.a. ziek- en betermeldingen) en het UWV; P&O Adviseurs assisteren bij het plannen van afspraken, standaardcorrespondentie en afnemen van selectietesten; contacten onderhouden met kandidaten en uitzendbureaus; advertenties laten plaatsen en nieuwe vacatures naar uitzendbureau's faxen; versturen van de vakantiekaarten naar de managers van diverse afdelingen; coördineren en begeleiden van het introductieprogramma voor nieuw personeel; zorgen voor een bloemetje/cadeau bij geboorte, huwelijk, jubilea en langdurig verzuim; de sleutels beheren van ongebruikte lease-auto’s en de trainer assisteren bij het gereed maken van zalen bij cursussen. Daarnaast heb ik de laatste periode van mijn stage een P&O Adviseur geholpen bij het opschonen van de harde schijf op zijn pc.

Opleidingen en cursussen: PDB (Boekhouden, zelfstudie)
Momenteel
NOI

Kickfun Education
2007
Kickfun International BV (certifcaat behaald)

Fitnessinstructrice
2007
Martina Peschen Trainingen (certificaat behaald)

Ondernemersopleiding
06-2003
REO (diploma behaald)

HBO
’01/’02
HES (IBL) (niet afgerond)

MBO(Directie secretaresse, assistent manager)
’98/’01
Europa college (diploma behaald)

Mavo
’93/’98
Esprit college (diploma behaald)

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Pragmatisch; nauwkeurig; efficiënt; snelle leerling; leergierig; vriendelijk; spontaan; ben niet bang voor uitdagingen; stressbestendig.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV