CV Secretaresse Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 44

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Verkorte loopbaan
2011-Heden Verkoopmedewerkster
2008-2011 Juridisch secretaresse, De Vos & Partners Advocaten
2005-2010 Projectmanagement, Fairplay Publishing
2005-2007 Projectmanager / Campaignmanager (freelance), Bureau aan de Amstel
2005 -2005 Personal Assistant, Zandman Modegroep
2004-2004 Personal Assistant, Bureau aan de Amstel
2003-2003 Kinderleidster, Kindergarden Nederland
2002-2003 Projectmanagement, De Vos & Partners Advocaten
2001-2002 Jr. Consultant, V&vW Strategic Counselling

Ervaring
01-2011 Heden
Verkoopmedewerkster
Bedrijfsactiviteiten:
•Verkopen van watersport artikelen (inclusief kleding, schoenen)
Omschrijving:
•Ontvangen van klanten in de showroom
•Verkopen van (luxe) rubberboten, elektromotoren en accessoires m.b.t. de watersport
•Verkopen van kleding m.b.t outdoor, watersport
•Netjes houden en inrichten van de showroom
•Voorraadbeheer en administratie (facturen)
•Planning transport goederen

06/2008 01/2011
Secretaresse
De Vos & Partners Advocaten N.V., Amsterdam
Bedrijfsactiviteiten:
•Advocatenkantoor (middelgroot)
Omschrijving:
•Secretariële ondersteuning advocaten/partner
•Agendabeheer
•Ontvangst cliënten, gastvrouw
•Plannen van afspraken (in- en extern)
•Bewaken van actiepunten
•Plannen, agenderen en archivering van alle inkomende en uitgaande correspondentie
•Behandeling, verzorging en archivering van alle inkomende en uitgaande post
•Receptiewerkzaamheden

06/2005-02/2007
Project manager / Personal Assistant (freelance)
Bureau aan de Amstel, Ouderkerk a/d Amstel
Bedrijfsactiviteiten:
•Strategie, marketing en communicatie. Reclamebureau, onderdeel Aan de Amstel Communicatiegroep.
Omschrijving:
•Secretariële ondersteuning managing director
•Projectmanagement fusies en overnames
•Contact onderhouden met advocaten, accountants en potentiële overnamekandidaten
•Schrijven van strategische plannen m.b.t. integratie tijdens/na overname/fusie.
•Campaignmanagement / projectbegeleiding t.b.v. o.a. Jaguar / Land Rover; algehele coördinatie direct marketingactiviteiten, contacten importeur / dealers, rapportage / analyse, administratie

01/2005-06/2005
Personal Assistant
Zantman Modegroep, Amsterdam
Bedrijfsactiviteiten:
•Agentschap, met de focus op marketing en sales, voor verschillende internationale modemerken, w.o. Mart Visser Collection.
Omschrijving:
•Personal Assistant van directeur/eigenaar
•Correspondentie, agendabeheer t.b.v. directie
•Eerste aanspreekpunt personeelszaken t.b.v. directie
•Office management, ontvangst gasten
•Vergaderingen voorbereiden, notuleren, agenda’s verzorgen etc.
•Professionaliseren van organisatie
•Plannen en organiseren reizen en beurzen
•Nieuwe modemerken aanschrijven en contacten onderhouden (relatiebeheer)
•Verkoop tijdens monsterverkoop

01/2005 03/2010
Projectmanagement / Personal Assistant
Pim de Vos Beheer, Amsterdam/Fairplay Publishers B.V.
Bedrijfsactiviteiten:
•Holding van o.a. Advocatenkantoor De Vos & Partners. In de holding zijn diverse activiteiten ondergebracht w.o: het schrijven van boeken en columns (o.a. De Rechter en het Been, Achter de Blinddoek van Vrouwe Justitia, Hoe ga je er mee om? Mental Coaching, De Contractspeler).
Omschrijving:
•Personal Assistant
•Research, contact met uitgeverijen, boekhouding, ondersteunende en redactionele werkzaamheden. Op dit moment m.b.t. het boek ‘Hoe ga je ermee om?’ (Mental Coaching).

01/2004-12/2004
Personal Assistant / Projectmanager
Bureau aan de Amstel/Amsterdam Advertising, Ouderkerk a/d Amstel
Bedrijfsactiviteiten:
•Strategie, marketing en communicatie. Reclamebureau, onderdeel Aan de Amstel Communicatiegroep.
Omschrijving:
•Personal Assistant van algemeen directeur/eigenaar
•Vergaderingen voorbereiden, notuleren, agenda’s verzorgen etc.
•Ondersteuning marketing en sales Aan de Amstel Communicatiegroep
•Projectmanagement fusies en overnames
•Contact onderhouden met advocaten, accountants en potentiële overnamekandidaten
•Schrijven van strategische plannen m.b.t. integratie tijdens/na overname/fusie.
•Office Management

05/2003-12/2003
Kinderleidster
Kindergarden Nederland, Hoofddorp
Bedrijfsactiviteiten:
•Kindergarden biedt kwalitatief hoogwaardige kinderopvang. Om de kwaliteit te garanderen/waarborgen is Kindergarden gecertificeerd door het Keurmerk Instituut en mag voortaan het keurmerk Stichting Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector ISO 9001HKZ dragen.
Omschrijving:
•Verzorgen van kinderen van 0 tot 4 jaar.

03/2002-05/2003
Projectmanagement
De Vos & Partners Advocaten, Amsterdam
Bedrijfsactiviteiten:
•Advocatenkantoor met diverse specialismen als Arbeidsrecht, Intellectuele eigendomsrechten, Ondernemingsrecht en Algemene Praktijk & Ligitation.
Omschrijving:
•Diverse projecten w.o.: overzetten dossierbestanden naar nieuwe software, personal assistent en organiseren van workshops en gastvrouwwerkzaamheden.

05/2001-03/2002
Jr. Consultant
V&vW Strategic Counselling – Vergeer & van Weerdenburg
Bedrijfsactiviteiten:
•Strategie, Marketing & Communicatie.
Taakgebieden:
•CRM Consultancy (Customer Relationship Management)
•Business Consultancy (visie- en strategieontwikkeling)
•Business Development (professionalisering, acquisitie, verandertrajecten)
•Projectmanagement en -ondersteuning
Omschrijving:
Ondersteuning, uitvoering en implementatie van (klantgerichte) veranderingstrajecten, w.o. projectmanagement, coördinatie bij interne en externe (markt)onderzoeken, visie- en strategieontwikkelingen voor accounts zoals Wolters Kluwer en Brunel International. Tevens het ondersteunen en begeleiden van acquisitietrajecten (overnames en jointventures), het adviseren en uitvoeren van professionaliseringstrajecten (intern V&vW) op het gebied van Finance, HRM, Operations en Marketing & Sales (o.a. opzetten Website en implementeren CRM-software).
Neventaken:
•Personal Assistant Holdingdirectie V&vW.net

02/2001-04/2001
Projectmanagement (afstudeeropdracht)
V&vW Interactive Marketing – Vergeer & van Weerdenburg
Probleemstelling:
•De rol van ‘E’ binnen reclamebureaus
Omschrijving:
•Door middel van een klant-en literatuuronderzoek om de mogelijkheden van ‘E’ (internetgerelateerde diensten) binnen reclamebureaus te achterhalen.
Beoordeling:
•Eindcijfer afstudeeropdracht: 8

Opleidingen en cursussen: 01-2011
Bedrijfshulpvaardigheid
Protekt Nederland B.V.
Cursus bestaat uit Brandveiligheid en EHBO

01-2011
Training Hospitality & Reception
Spirit Hospitality College

2003-2006
Opleiding Mental Coaching
Instituut voor Mental Coaching, Amsterdam
•Opgericht door de grondlegger van Mental Coaching Dhr. Frits Lohnen
•Driejarige opleiding tot Mental Coach.
•Mensen leren hoe ze met problemen om kunnen gaan. Tevens leert de student ‘coaching’ workshops voor te bereiden en te geven aan bedrijven.

1997-2001
HEAO-CE
Commerciële Economie, Media & Entertainment Management
Haarlem Business School, Haarlem

1999-2000
HEAO-CE (9 maanden)
Studie als onderdeel van internationaal uitwisselingsprogramma
Southern University of Edwardsville, Illinois (VS)

1992-1997
HAVO
Nederlands, Engels, Frans, Wiskunde, Economie, Geschiedenis
Kennemer Lyceum, Overveen

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Betrokken, enthousiast, commerciële instelling, service- en klantgericht (klantvriendelijk), mental coaching, representatief, goede communicatieve vaardigheden, zelfstandig en flexibel, initiatiefrijk, leergierig, teamplayer.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV