CV Administratief medewerker Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 41

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring:
Werkervaring
Periode Mei 2012 – medio 2014
Organisatie Curious Kids BV te Amsterdam
Functie Management assistente(stage)

Omgeving Het ondersteunen van de directie met de standaard secretariële werkzaamheden. Deze werkzaamheden worden aangevuld met ad hoc werkzaamheden. Het bedrijf Curious Kids BV is een kinderdagverblijf, die op een professionele en kindgerichte kinderopvang aanbiedt in een warme huiselijke sfeer.

Kerntaken
Het verwerken en beheren van de e-mails en post
Het verzorgen van de juiste zakelijke correspondentie
Het verwerken van loonspecificaties
Het verwerken van facturen
In en uitgaande telefoonverkeer
Agendabeheer
Archiveringswerkzaamheden
Ontvangen van bezoekers
Voorbereiden van en notuleren tijdens vergaderingen
Het in orde maken van gegevens rondom nieuwe medewerkers
Verdere ad hoc administratieve werkzaamheden.










Werkervaring
Periode Februari 2013 – Januari 2014
Organisatie Delta Lloyd Levensverzekeringen te Amsterdam
Functie Acceptant

Omgeving Bij de Expiratie Service Desk zorgen voor het verwerken van expirerende pensioen en lijfrentepolissen. Het verzorgen van het tijdig uitkeren van deze expirerende pensioen en lijfrentepolissen en de daarbij behorende administratieve werkzaamheden.

Kerntaken
Uitkeren aan verzekerden of derden(andere maatschappijen)
Het behandelen van informatieverzoeken
Het beantwoorden van e-mails
Verwerken van mutaties
Het beantwoorden van binnenkomende telefoonverkeer en het houden van uitgaande telefoongesprekken
Het onderhouden van relatiebeheer
Klachten-/probleembehandeling
Het samenwerken met andere afdelingen
Financiële mutaties mbt stamrechten
Verwerken van stamrechtwerkzaamheden;
Interpolatie van waardes voor het onttrekken uit een flexibele goudenhanddruk polis
Verzorgen van onttrekkingsoffertes
Verzenden van polisbescheiden
Opmaken van polisaanhangsels
Relatie onderhoud met tussenpersonen

Werkervaring
Periode Mei 2011 – februari 2013
Organisatie Delta Lloyd Levensverzekeringen te Amsterdam
Functie Administratief Medewerker

Omgeving Het administratief ondersteunen van de afdeling Expiratie Service Desk. De Expiratie Service desk houdt zich bezig met het verwerken van expirerende lijfrente en pensioenpolissen. Daarbij hoort het compleet maken van ontvangen stukken voor uitkeringen, verzekerden voorzien van informatie en het ondersteunen van de acceptanten binnen het team.

Kerntaken
Het administratief ondersteunen van collega’s bij alle werkzaamheden en/of afhandelen van mutaties/offertes/acceptaties en/of schadeclaim.
Het afhandelen van standaard- en niet standaard correspondentie
Registreren en afhandelen van klachten
Sorteren en verwerken van post
Beheren van dossiers en/of archiveren
Bijdrage leveren aan managementrapportages
Signaleren van knelpunten in de werkorganisatie en meedenken over de inrichting van werkprocessen
Coördinatie alle bovenstaande werkzaamheden van de administratie
Verwerken van stamrechtwerkzaamheden;
Verzenden van polisbescheiden
Opmaken van polisaanhangsels







Werkervaring
Periode Oktober 2005 – mei 2011 (door reorganisatie wijziging van functie)
Organisatie Delta Lloyd Levensverzekeringen te Amsterdam
Functie Administratief Inhoudelijke Medewerker

Omgeving Het administratief ondersteunen van de afdeling Pensioen Helpdesk. De Pensioen Helpdesk is verantwoordelijk voor het aanschrijven van Delta Lloyd expirerende pensioenpolissen. Daarbij hoort het verstrekken van offertes en het afhandelen van de ontvangen documenten.

Kerntaken
Het administratief ondersteunen van collega’s bij alle werkzaamheden en/of afhandelen van mutaties/offertes/acceptaties en/of schadeclaim.
Het afhandelen van standaard- en niet standaard correspondentie
Registreren en afhandelen van klachten
Sorteren en verwerken van post
Beheren van dossiers en/of archiveren
Bijdrage leveren aan managementrapportages
Signaleren van knelpunten in de werkorganisatie en deken mee over de inrichting van werkproces
Coördinatie alle bovenstaande werkzaamheden van de administratie
Ondersteunende werkzaamheden teamleider( lichte seniortaken)
Financiële mutaties mbt stamrechten
Verwerken van stamrechtwerkzaamheden;
Interpolatie van waardes voor het onttrekken uit een Flexplanpolis
Verzorgen van onttrekkingsoffertes
Verzenden van polisbescheiden
Opmaken van polisaanhangsels
Relatie onderhoud met tussenpersonen

Werkervaring
Periode Februari 2010 – Mei 2010
Organisatie Delta Lloyd Levensverzekeringen
Functie Coördinatie Projectteam rechthebbende restitutie flexibele goudenhanddrukpolis

Omgeving Het project restitutie flexibele goudenhanddrukpolis heeft tot doel de teruggave van gemaakte kosten bij een tussentijdse kapitaalonttrekking uit het Flexibele goudenhanddrukpolis aan de deelnemers.

Kerntaken
• Onderzoek rechthebbenden restitutie
• Berekenen hoogte van de restitutie
• Correspondentie met deelnemers
• Bijhouden administratie en rapportage
• Begeleiden van projectmedewerkers
• Eindrapportage verzorgen
• Communicatie binnen de organisatie stroomlijnen

Werkervaring
Periode Maart 2005 – mei 2005
Organisatie AON Nederland te Amsterdam
Functie Archiefmedewerker

Kerntaken
• Het digitaliseren van documenten

Overige Werkervaring
Periode 2005
Functie HalMedewerker & Medewerker Koffiecorner
Omgeving Spielotheek

Periode 2004
Organisatie Postbank te Amsterdam
Functie Medewerker Aanvraagafhandeling Hypotheken

Periode 2002 – 2003
Organisatie ABN AMRO te Amsterdam
Functie Kasbalie medewerker

Kerntaken
• Verwerken van kastransacties aan particulieren en bedrijven

Periode 2000- 2002
Functie Diverse verkoopfuncties (bijbaantjes)

Talen
Nederlands Goed
Engels Goed



Opleidingen en cursussen: Opleidingen en trainingen
2011- medio 2014 MBO Directiesecretaresse/managementassistent(thuisstudie bij het NTI)
2011-2012 WFT Basis(studie), diploma behaald
1999- 2003 ROC Amsterdam – MBO Bank en Verzekeringswezen
1995-1999 Scholengemeenschap Pascal – Mavo

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Proactief, accuraat, teamplayer, zelfstandig, flexibel

Ik ben een rustig, spontane hard werkend jongedame. Ik kan heel snel contact maken met collega´s en ben makkelijk in de omgang. Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging in mijn leven. Een van deze uitdagingen is geworden het volgen van een opleiding tot Directiesecretaresse/managementassistent. Door deze studie wil ik mij gaan richten op een andere tak van het bedrijfsleven. Door mijn leergierigheid en het snel eigen maken van werkzaamheden, zal dit mij gaan lukken.



Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV