CV Interim facilitair manager, facilitator workshops en coach Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 59

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Periode Heden
Zzp’er.
1) Interim facilitaire opdrachten
Bied ondersteuning, neemt de zorg rondom een project uit handen, waarborgt de dagelijkse coördinatie.-

2) Zelfstandig trainer, coach en facilitator van workshops
Focus op programma’s rondom Het Nieuwe Werken voor leidinggevenden en medewerkers,
communicatie en het faciliteren van brainstorm- en strategie sessies.
Coaching van individuele managers & medewerkers.

Periode 2008 - 2009
Bedrijf BGL & Partners, ontwikkeling van mens en organisatie
Functie Studie begeleider (intervisie coach) voor mensen die de opleiding tot kindercoach volgen:
Taken Coaching geven aan de studenten in het kindercoachjaar. Voortgang volgen van de student in de opleiding middels POP besprekingen, reflectieverslagen en intervisie.

Periode 2007 – 2010
Bedrijf Zelfstandig ondernemer onder de paraplu van franchise organisatie Feedback Training & Consulting.
Taken Focus op programma’s rondom Het Nieuwe Werken voor leidinggevenden en medewerkers, communicatie, leidinggeven (onder andere situationeel leiderschapsmodel), creatief denken en doen en het faciliteren van (brainstorm)sessies.

Periode 2002 – 2007
Werkgever BT Nederland NV
Functie Operationeel manager facility & huisvesting.
Rapportage Aan de Facilitair manager Benelux.
Taken - Managen van het interne facility team en verantwoordelijk voor de operationele gang van facilitaire zaken (1200 medewerkers) en diverse gebouwen, oppervlakte 16.000m2.
- Aansturing en begeleiding van de uitbestede diensten als receptie, repro & postkamer, catering, groenvoorziening en schoonmaak.
- Coördinatie diverse huisvestingstrajecten waaronder een bedrijfsverzamelgebouw.
- Budgetbewaking (> 5 miljoen op jaarbasis).
- Verantwoordelijk voor aanbestedingen: schoonmaak, catering, groenvoorziening etc.
- Contractbeheer.

Projecten - Verandertraject: lid van kernprojectteam mbt een omvangrijk herhuisvestingproject van 1200
medewerkers: flexibele werkplekconcepten en processen, de verbouwing, inrichting, communicatie,
budgettering.
- Projectleider van het opzetten van een effectief functionerend bedrijfshulpverleningsteam van 50 hulpverleners en alle calamiteitenprocedures inclusief drie zustervestigingen.
- Projectleider implementatie van Planon.
- Reorganisatie en implementatie van een klantgerichte, efficiënte en effectieve facilitaire dienstverlening en servicemanagement.

Periode 2001
Werkgever The Boston Consulting Group
Functie Projectleider herhuisvestingstraject voor 150 medewerkers naar een nieuw pand.
Rapportage Aan de algemeen directeur.
Taken Coördinatie en begeleiding voor het complete bouw- en uitvoeringstraject op gebied van de facilitaire dienstverlening, flexibele werkplekconcepten en processen, de verbouwing,
inrichting, communicatie en budgetbewaking voor 150 medewerkers.

Periode 2000 - 2001
Werkgever BT Worldwide Netherlands BV
Functie Interim assistent facilitair manager.
Taken Verantwoordelijk voor de operationele gang van alle facilitaire zaken.
Service levels en communicatie op kwalitatief hoger niveau brengen.
Facility manager BT Nederland assisteren bij herhuisvestingproject.

Periode 1997 – 1999
Werkgever Van den Berg Interim en Tobjobs
Functie Diverse interim functies en functies op projectbasis.

Periode 1995 – 1996
Werkgever Hotel Bilderberg De Klepperman, Hoevelaken
Functie Banquet reservations manager.
Taken Idem als in The Grand, aanvulling: het uitwerken van marketing- en promotieprojecten

Periode 1992 – 1994
Werkgever Hotel The Grand, Amsterdam
Functie Banquet sales manager.
Taken
- Leiding geven aan drie medewerkers
- Opzetten van de banquet en salesafdeling.
- Verantwoordelijk voor de sales van de conference & banqueting in combinatie met hotelaccommodatie, inclusief budgetbewaking.
- Maken van offertes voor de conference & banquetingafdeling.
- Acquisitie- en onderhandelingsgesprekken voeren en relatiebeheer.
- Bevorderen omzetgroei door optimaal benutten van faciliteiten.
- Verantwoordelijk voor de informatievoorziening van activiteiten, arrangementconcepten.

Periode 1989 – 1992
Werkgever Forte International United Kingdom (diverse hotels in Londen)
Functie Management training / Assistent F&B manager / Duty manager

Stages
Periode Maart 1989 – augustus 1989, management stage Forte International New York, United States

Opleidingen en cursussen: 2011 Effectief lezen: snellezen,met beter begrip van de tekst, Innerspective
2010Training en gecertificeerd om disc gedragsanalyses af te nemen
2009 De Bono opleidingen voor creatief denken, lateraal en parallel, gecertificeerd trainer
2007 Basisopleiding creatief denken voor trainers (COCD)
2005 – 2006 Coachopleiding en co-trainer coachopleiding (BGL)
2005 – 2006 NLP practitioner en master opleiding (BGL), 2 jaar, eindverslag mbt
modelleren over iemand die ‘appreciative inquiry’ toepast
2004 – 2005 Trainersopleiding (BGL)
1985 – 1990 Hoge Hotelschool Maastricht

Aanvullende korte cursussen en trainingen
Diverse interne trainingen bij Feedback Training & Consulting (commerciële slagvaardigheid, effectief vergaderen,
persoonlijke effectiviteit, missie/visie/waarden/normen sessies, School voor Coaching, (individuele en team coachvaardigheden)
Leren veranderen, Twijnstra & Gudde
Liefde voor leren, Twijnstra & Gudde

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Persoonlijkheidskenmerken
combinatie van extraversie en introversie (beetje in het midden), energiek, flexibele
harde werker, inlevingsvermogen, humor, zorgvuldig, oog voor detail, servicegericht, sterk kwaliteitsbesef,
ruimdenkend, veranderingsgezind

Competenties
praktisch, daadkrachtig, projectmatig sterk, helicopterview, oplossing- en toekomstgericht denken en
doen, out of the box denken, besluitvaardig, samenwerken, situationele aanpak van situaties, reflectief

Diversiteit
Vanuit mijn achtergrond en werkervaring operationeel en management niveau (nationaal en internationaal) is diversiteit een continue factor. Dit betreft onder andere diversiteit in leeftijd, gedrag, culturele en sociale achtergronden, nationaliteit, opleiding, persoonlijkheid (karakter) etc.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: ZZP-er

Reageren op dit CV