CV Personeels adviseur Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 67

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Sabbatical januari t/m mei 2011 : Italië Israel Marokko


WERKERVARING

2010 Gemeente, Peel en Maas (Noord Limburg). Functie : werkcoach: voeren van intakes –vaststellen van recht en werkmogelijkheden – signaleren van hulpvragen/behoeften –
opstellen van trajectadviezen – ondersteuning in bevordering zelfredzaamheid en onafhankelijkheid – intensief contact cl en in en externe actoren zoals_re-integratiebedrijven,scholingsinstituten, werkgevers en stagebegeleiders – uitvoeren van bijbehorende administratieve processen – vastlegging dmv rapportages

2009/2010 Gemeente Almere. Functie: projectmedewerker: in kaart brengen van mogelijkheden doelgroep cl, dmv intensieve gespreksvoering en dossier onderzoek – schrijven van voorstellen tbv inkoop van trajecten – schrijven van voorstellen ter advisering/ondersteuning van cl – ondersteuning vaste klantmanagers naar de juiste benadering bij hulpvragen en zelfstandigheids bevordering cl – coaching van vaste klantmanagers bij de juiste benadering en ondersteuning van cl – opstellen van uitvoerige rapportages – uitvoeren van projectadministratie

2009 Gemeente Heiloo. Functie : algemeen klantmanager: breed en algemene ondersteuning van alle cliënten regelingen – specialisatie : specifieke doelgroep; jongeren (18 t/m 27 jaar) dmv – intensieve benadering/samenwerking van ketenpartners – betrokken bij implementatie Wet Inkomen Jongeren – uitvoeren van administratieve processen – adviseren administratieve processen wet inkomen jongeren

2008/2009 Gemeente Zaanstad. Functie: werkmakelaar : op locatie in samenwerking met en medewerking van CWI (heden Uwv-werkbedrijf) in directe intensieve benadering cliënten – werkbegeleiding “on the spot” van cl om knelpunten te kunnen signaleren en ondervangen – acquisitie vacatures – realiseren van projecten bij grote regionale bedrijven tbv plaatsing van cl – opstellen van functie/competentieprofielen – uitvoering geven aan de planningsadministratie en rapportages – voeren van voortgang en functioneringsgesprekken

2007/2008 Stichting Regenboog Amsterdam. Functie: teamleider inloophuis dak en thuislozen: leidinggeven aan 20 vrijwilligers en 5 vaste medewerkers – opstellen van roosters – vaststellen van begrotingen – verwerken van personele mutaties (ziekmeldingen etc) – voeren van functionerings gesprekken – voorzitten van vergaderingen – deelname buurtoverleg –deelname Amsterdams dak en thuisloze overleg. Projectgroep begeleiding jopcoach trajecten en realisatie van ontwikkel trajecten dak en thuislozen – voeren van correspondentie en ondersteuning fonsenwerving.
2000/2007 Gemeente Amsterdam. Funties: medewerker dienstverlening/senior/ klantmanager/teamleider in opleiding.
Medewerker dienstverlening: beoordelen en toekennen van wwb en bijzondere bijstand uitkeringen – uitvoeren bijkomende administratie – voeren van intakegesprekken/huisbezoeken – uitvoeren van heronderzoeken.
Senior: toetsen (berekenen) en beslissen op toekenningen wwb en bijzondere bijstand.– signaleren van knelpunten personeel en werkvoorraden – Instellen van heronderzoeken.
Klantmanager : opzetten van Taskforce project – doelstelling het in kaart brengen van de reintegratie mogelijkheden van alle cliënten van de SD Amsterdam dmv intensieve gespreksvoering + invoeren in cliënt volgsysteem – afwegen van cliënt mogelijkheden ten opzichte van psychosociaal en financiële mogelijkheden.
1996/2000 Praxis Holding Diemen. Functie assistent P&O directeur: evaluaties personele bezetting en strategie – vertaling naar functies/functieomschrijvingen – werving en selectie –sollicitatiegesprekken voeren en ondersteunen – introductie samenstellingen nieuwe werknemers – onderhouden van contacten externe personeelbureaus – voeren van alle voorkomende correspondentie.
1982/1996 Diverse ondernemingen : gemeente Amstelveen, Nesley Diemen, Stichting Jongerenzorg Amsterdam, Randstad. F.uncies: diverse zelfstandig uit te voeren HRM en P&O werkzaamheden


Opleidingen en cursussen: Afgeronde opleiding : MAVO 1975 – HAVO – 1977 – HBO p&o –1982

Korte opleidingen/cursussen/workshops van 2000 tot 2011 : Sociale Zekerheid Wetgeving:wwb,wij,wia,wi,wajong etc – Gesprekstechnieken : isd, grow, sem (support employment) Agressietraining – Middelmanagement training – Civas : coaching – Projectmanagment : prince I

Heden: Loi opfrisstudie P&O Management



Overige informatie:

Rijbewijs: A,B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Competenties: sterk in communicatie – kennis van zaken – creatief – doelgericht – overtuigingskracht – analytisch


Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV