CV Receptioniste/administratiefmedewerkster Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 49

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: - 2011 Receptioniste/telefoniste/administratie/gastvrouw
CentraM Dienstencentrum Bos en Lommer

Telefooncentrale/het beantwoorden en doorverbinden van alle telefoongesprekken die binnen komen bij de organisatie. proactief in het beantwoorden van vragen van klanten, filtert telefoongesprekken voor de medewerkers van de organisatie

Ontvangst gasten/ het eerste aanspreekpunt voor gasten die het kantoor betreden, vriendelijk, behulpzaam en klantgericht te werk. Beantwoordt vragen van klanten, informeert collega's over de aanwezigheid van gasten/afspraken en zorgt dat klanten zich welkom voelen wanneer zij doorverwezen worden naar de wachtruimte.
verantwoordelijk voor een correcte en verzorgde uitstraling van de receptie en wachtruimte voorzien van koffie en thee

Agendabeheer/ afspraken plannen en werkkamers reserveren
nieuwe klanten inschrijven in het systeem Central Station
cliënten telefonisch en aan de balie dienstverlenend, behulpzaam en servicegericht te woord staan en goed luisteren wat de hulpvraag van de klant is en een afspraak plannen bij de juiste medewerker of bij spoed diezelfde dag nog door de aangewezen persoon laten helpen
In en uitgaande post en E-mail afhandelen en doorsturen naar de juiste locatie/werkeenheid of collega
Meld Punt zorg en overlast administratief ondersteunen
Omgaan en te woord staan van agressieve en gestreste en soms wanhopige klanten

2001 – 2010
Administratief Medewerkster/ Verzuimcoördinatie Receptie/Telefonie
Basisschool Ru Paré, STG. Westelijke Tuinsteden

- Leerlingenadministratie
- In en uitschrijven van leerlingen in het onderwijssysteem
- Leerlingenverzuim correct bijhouden en verwerken in absent
- Ouders op de hoogte houden van verzuim leerling
- Verzuim doorgeven aan de Leerplichtambtenaar en LAS
- Leerlingen dossiers en archief bijhouden en bijwerken
- Telefoon beantwoorden en terugbel notitie maken
- Leerlingen begeleiden bij buitenschoolse activiteiten
- Team administratief ondersteunen
- Gasten ontvangen en begeleiden naar de juiste ruimte
- vergaderruimte voorzien van koffie en thee
- In en uitgaande post afhandelen
- kopiëren/archiveren/faxen
- Leerkracht/Ouder bemiddeling
- Ontvangen van gasten/collega’s/ouders/leerlingen

Opleidingen en cursussen:


Opleiding
1987 - 1991 Voortgezet Onderwijs Mavo-3


Cursus
2005 ECDL - Module

Vaardigheden
Onderwijssysteem Esis en Parnasys Dienstencentrum Central Station Microsoft/Word/Outlook/Internet

Vrijwilligerswerk
2000 – 2001 School assistent


Overige informatie:

Rijbewijs: A

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Specifieke kwaliteiten
Ik ben klantvriendelijk, dienstverlenend, servicegericht, enthousiast, hulpvaardig, communicatief, spontaan en nieuwsgierig in de positieve zin en heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV