CV Office Manager Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 60

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: Universitair

Stages en werkervaring: Mei 2008-heden
Office manager
Taken:
Organisatie van trainingen: Intakegesprekken met deelnemers, logistiek, planning en afspraken trainers, ondersteuning samenstellen manuals, bestellen materialen, catering.
Klantcontact: opvolgen informatieaanvragen, uitbrengen offertes, onderhouden contact tijdens het trainingstraject.
Administratieve taken: orderbevestiging, gegevens debiteurenadministratie aanleveren, goedkeuren facturen/declaraties, beheer petty cash, archiveren.
Ondersteuning van de directie: screening van sollicitanten, agendabeheer, voorkomende secretariële werkzaamheden.
Sales: alle voorkomende commerciële activiteiten o.a. belacties, mailshots, klantbezoek, offertes uitbrengen en nabellen.

Okt. 2007-apr. 2008
Office manager Berlitz International School of Languages. Verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van het Berlitz-filiaal Amsterdam, taken o.a.:
Algemene bedrijfsvoering: verdelen werklast over vier medewerkers, werkafspraken maken, oplossen knelpunten, aanspreekpunt docenten.
Financiele administratie: Debiteuren/crediteurenbeheer, beheer petty cash, urenregistratie docenten, controleren/goedkeuren declaraties.
Personele aangelegenheden: werven medewerkers (staf/docenten), beheer arbeidscontractencontracten, controle taakuitoefening, houden van functioneringsgesprekken.
Voorraadbeheer studiemateriaal. Bestellen studiemateriaal (leerboeken) voor de studenten. Binnengekomen materialen in- en uitboeken per student.

2007 (feb-okt)
Administratief/secretarieel medewerker Berlitz International School of Languages
Taken:
Receptiebalie bemannen: Klanten (studenten) ontvangen; contact met klanten en docenten direct, via de telefoon of via email afhandelen. Potentiële klanten informeren, gegevens invoeren en intakes inplannen. Agendabeheer.
Planning taaltrainingen: contact met klanten over de gewenste planning van lessen, roosters opstellen en contact met docenten onderhouden, oplossen van knelpunten.
Urenregistratie: overzichten maken van alle gewerkte uren per docent per maand, controleren van deze gegevens d.m.v. het roosterprogramma. Overzichten ziekmeldingen en vakantieaanvragen bijhouden.

2001-2007
Teamleider communicatie Nederlands Kanker Instituut-Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis (NKI-AvL)
Taken:
Leidinggeven hoofreceptie: 9fte verdeeld over 18 man incl. oproepkrachten. Bewaking procedures, functionerings- en ziekteverzuimgesprekken, voorzitten en notuleren werkoverleg, verwerking ziekmeldingen en inzet vervanging, opstellen maandrooster. Kwaliteitsbewaking van de dienstverlening door het signaleren van knelpunten en het opstellen van een afdelingsplan. Beheer afdelingsbudget.
Eerstelijns helpdesk voor alle telefoonvragen en -problemen in het bedrijf: o.a. functionaliteit, nieuwe aansluitingen of verhuizingen, kostenregistratie, oplossen van telefoonstoringen.
Beheer configuratie telefooncentrale en aan de centrale gekoppelde applicaties: Beheer alle functionaliteiten telefooncentrale en berichtenserver, beheer call-center en voicemailapplicaties.
Contactpersoon beveiliging: instructies, informatie en het oplossen van voorkomende problemen voor door extern bedrijf geleverde beveiliging.
Stagebegeleiding: Begeleiding studenten MBO-facilitaire dienstverlening

1997-2001
Medewerker communicatie NKI-AvL
Wisseldiensten wegens 24-uurs bezetting van de receptie/telefooncentrale.
Taken: bedienen telefooncentrale, doorverwijzen patiënten en bezoekers, patiënten informeren, taxi's bellen voor patiënten, bijhouden dienstlijst en dienstdoenden oproepen, technisch -, brand-, of inbraakalarm afhandelen volgens protocol, administratieve taken.

Vrijwilligerswerk:
VVNA (Vereniging VrouwenNetwerk Amsterdam) 2009-heden: voorzitter commissie maatschappelijke doelen, maart-december 2010: secretaris.
Vrouwencentra Eva, Vonk maart 2010-heden: trainer beroepsoriëntatie, communicatieve vaardigheden, sollicitatietraining.
Stichting Oude Muziek Utrecht: 2010: festivalmedewerker, 2011: coördinator fringeteam.
Fotofestival Naarden: 2011:festivalmedewerker.


Opleidingen en cursussen: Opleiding:
1977-1983
VWO SG Snellius te Amstelveen

1984-1990
WO Kunstgeschiedenis Universiteit van Amsterdam

Cursussen:
1997/1998 EHBO
2000 Bedrijfshulpverlener
2002 Middlemanagement voor hoger opgeleiden bij de ISBW (HBO-niveau), modules organisatie en communicatie, met succes afgerond.
2002 Intern opleidingstraject NKI-AvL met modules verzuimbegeleiding, communicatieve vaardigheden, situationeel leidinggeven, functioneringsgesprekken.
2003 Diverse cursussen beheer telefooncentrale bij de KPN.
2004-2007 Diverse opfriscursussen leidinggeven.
2008-2009 Interne opleiding trainersvaardigheden Dale Carnegie Training


Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Profiel:
Met volle inzet aan het werk: als je iets doet moet je het goed doen. Ik ben een zelfstandige en verantwoordelijke medewerker met brede werkervaring waardoor ik in uiteenlopende functies goed tot mijn recht kom. Mijn houding is praktisch, procesgericht en soepel in de samenwerking met anderen.
Een goede werkssfeer, collegialiteit en een gezamenlijk doel waar ik mij mee kan identificeren geven mij een werkkring waar ik mij thuisvoel. U krijgt een loyale medewerker die zich graag voor meer dan de volle 100% inzet.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV