CV Customer Service medewerker Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Man
Leeftijd: 52
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: MBO/ MTS
Stages en werkervaring: Callcenter agent
Euphony Nederland B.V. (januari 2012 september 2014)
Klanten telefonisch te woord staan en via email allround customer service verlening bieden bestaande uit contract inhoudelijke en technische ondersteuning:
Product informatie, levering, facturatie en incasso;
internet verbinding(ADSL)/Internet bellen(voip)/Interactieve TV van KPN;
sim-only mobiele abonnementen, porterings issues /mobiel internet nstellingen oplossen;
Greenchoice stroom en gas contract issues.
Telefonisch en via email ondersteuning bieden aan Euphony business consultants mbt product informatie/contract inhoudelijke vragen/Powerplan.
Winkelbediende/kassa medew.
Deshoras Tiendas 24h (augustus 2008 september 2011)
Zorgdragen voor een uitstekende klantenservice en een vlotte verkoop. Kas
opmaken/controleren. Ontvangst, controle en opslag goederen. Prijzen producten en
bijvullen winkel. Ontvangst/retour kranten. Voorraad bijhouden en magazijn organiseren. Winkel schoon en estetisch correct houden. Alicante, Spanje.
Callcenter medewerker
Tekram Goldberg(november 2007 maart 2008).
Werving van clienten resident in het Verenigd Koninkrijk, met als doel assistentie te
verlenen bij professionele SERPS(State Earnings Related Pension Scheme) claims.
Fuengirola, Spanje.
Customer Fulfilment Specialist
IBM Nederland B.V. (juli 1998 september 2007).
Ondersteuning klanten IBM, sales team en business partners vanaf pre-sale
verkoopondersteuning tot contract ondertekening, levering, facturatie en incasso.
Voorbereiding en beheer van hardware, software en service contracten. Beheer van het end to end order proces voor IBM business partners en klanten, evenals rapportage en facturering. Ondersteuning klanten, business partners en IBM collegas in EMEA/WW.
Customerservice/admin. medewerker
Interpolis N.V. (juni 1997 juni1998)
Contractvalidatie en archivering van verschillende soorten contracten. Aanname en
afhandeling vragen van klanten per telefoon. Registratie klantenvragen in CRM systeem Interpolis en ter behandeling doorsturen aan de betreffende adviseur.
Warehouse operator
Sony Logistics Europe B.V. (maart 1996 maart 1997).
Lossen vrachtwagens en la ing op de juiste locatie bregen. Controle en herplaatsing
ontvangen goederen, volgens procedures magazijn.Ontvangst op maat orders m.b.v. RF scanners, registratie en scannen van de vracht op de juiste locatie. Verzamelen en verpakken goederen zoals vermeld op de orderlijst klant. Etiketteren van goederen. Ervoor zorgdragen dat de goederen klaar zijn voor transport, correct op de pallet staan en op de juiste vertrek locatie zijn geplaatst. Laden uitgaande goederen. Communicatie met afdeling klantenservice m.b.t. eventuele vragen.
Commercieel medewerker back-office
Ants Computers B.V. (januari 1994 februari 1996).
Pre-/post-sale service aan klanten. Validatie verkoop van het salesteam. Verzamelen en verpakken producten volgens verkooplijsten. Ervoor zorgdragen dat de goederen klaar zijn voor verzending. Informeren en communiceren met sales, klanten en het oplossen van eventuele vragen.
Ober
Van der Valk motel Gilze (juni 1988 augustus 1990)
Ontvangst gasten motel restaurant. Gasten begeleiden naar hun tafels en informeren over dagspecialiteiten. Er op toezien dat de gasten tevreden zijn met hun maaltijd en zonodig initiatief nemen om eventuele problemen op te lossen. Bon maken met individuele en totale maaltijdkosten. Afruimen tafels en bar, naar keuken brengen serviesgoed voor de
afwas.
Opleidingen en cursussen: Customer Relationship Management(HBO cursus via LOI, afronding oktober 2014)
Hygiëne voedingswaren voor horeca/hotelmedewerkers. Asociación Provincial de Empresarios de Hostelería de Alicante. Certificaat oktober 2008.
Intercultural Relationships, IBM Business School. Amsterdam. Voltooid maart 2001.
Engels. IBM Business School. Amsterdam. Voltooid oktober 1999.
Persoonlijk interviewen, IBM Business School. Amsterdam. Voltooid april 1999.
Klantenservice, IBM Business School. Amsterdam. Voltooid juni 1999.
MTS Electronica. Technisch Lyceum Eindhoven. Electronica. Certificaat juni 1994.
MAVO. Triborgh College Tilburg. Diploma juni 1988.
Overige informatie:
Rijbewijs: B
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: positieve instelling, humor, geduldig, luisterend oor, leergierig, affiniteit met nieuwe technologie, prioriteiten stellen, cosmopolitan met traditionele waarden en normen, voorkomen is beter dan genezen.
Interesses: Koken, Cubaanse dans en muziek, Fitness
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV