CV Secretaresse Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 34

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Werkervaring Deloitte

Secretaresse

Functieomschrijving:
Het uitvoeren van secretariële, administratieve en organisatorische activiteiten ten behoeve van de Directors en Senior Managers.

Ondersteunen van de Directors en Senior managers; agenda beheer, boeken van reizen (hotel, tickets, visums), meetings inplannen, notuleren, telefoon afhandeling, correspondentie, verstrekken van informatie, archivering, administratie, rapporten controleren, het onderhouden van contacten op alle niveaus, zowel nationaal als internationaal en binnen en buiten de organisatie. Puinruimen en structuur aanbrengen waar nodig.
De werkzaamheden die ik verricht zijn bijvoorbeeld het uitwerken van presentaties, Rapporten en contracten controleren en versturen, correspondentie afhandeling, diverse documenten verwerken en het beheren van klantendossiers. overzicht houden en diverse taken en werkzaamheden tegelijkertijd op te pakken.


Secretaresse/receptioniste – ING Bank

Functieomschrijving bij de hoofdreceptie:
1e aanspreek punt voor klanten, contactpersonen bellen dat afspraak is gearriveerd. Agenda beheren voor alle ING medewerkers. Zowel telefoon als email beantwoorden. ING toegangspasjes maken voor bezoekers. En administratieve handelingen


Functieomschrijving bij de directie ingang:
Receptie balie raad van bestuur:
Het ontvangen van deurwaarders, agenda beheren van de directie, e-mails beantwoorden, telefoon beantwoorden.

Receptioniste – UWV werkbedrijf hoofdkantoor.

Functieomschrijving bij de directie ingang:
1e aanspreek punt voor klanten, agenda beheren voor alle UWV medewerkers. Zowel telefoon als email beantwoorden. UWV toegangpasjes maken voor bezoekers. Dagrapport bijhouden al het nodige erin vermelden. BHV piepers afgegeven aan BHV medewerkers.

Verizon business.

Functie omschrijving:
1e aanspreek punt voor klanten, agenda beheer, archiveren en vergader zalen reserveren.


Afval en energie bedrijf gemeente Amsterdam.

Functieomschrijving bij de hoofdreceptie:
1e aanspreek punt voor klanten, contactpersonen bellen dat afspraak is gearriveerd. Agenda beheren voor alle AEB medewerkers. Zowel telefoon als email beantwoorden. AEB toegangspasjes maken voor bezoekers. VCA papieren in orde maken en archiveren

Hotel receptioniste.

Functieomschrijving:
Receptioniste: Reserveringsmedewerker, telefoontjes aannemen en doorverbinden, ronde lopen langs de vergaderzalen en kantoren voor interventies, inkomende post markeren en sorteren, uitgaande post klaarleggen, kamers boeken, bezoekers en vergaderzalen worksheets goed bijhouden en bijvullen.

Opleidingen en cursussen: Deeltijd opleiding aan de Hoge School van Amsterdam
Human Resource Management momenteel eerste jaar.
Les rooster: Dinsdag avond 19:00 en Zaterdag.


International business and management studies
Hogeschool van Amsterdam hes
Momenteel eerste jaars
MBO niveau 4
Administratief juridische dienstverlening.
ROC ASA Amsterdam oost.

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Communicatief vaardig ( schriftelijk & Mondeling), teamwerker, flexibel en energiek. Neem graag het initiatief en weet van aanpakken. Duizendpoot, serieuze werkhouding, stressbestendig, gemotiveerd, goede planner. zeer goed Nederlands en zeer goed Engels in woord en geschrift; enthousiast en een positieve instelling

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV