CV administratief,klantenservice, receptioniste etc Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 36
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: MBO/ MTS
Stages en werkervaring: 23 mei 2003 t/m 27 februari 2006: Etos Amsterdam Noord, werkzaamheden: kassa, bijvullen, administratieve werkzaamheden, zoals roosters maken, balans tellen, kassa tellen. Op zaterdag filiaalmanager assisteren.
April 2006 t/m juli 2006: Mycalls Callcenter Amsterdam Amstel , telefonische
Verkoop van kranten en visa green card.
03 augustus 2006 t/m 1 april 2007: Blokker Amsterdam IJburg, werkzaamheden: kassa,
bijvullen, kassa tellen, balans tellen.
16 april 2007 t/m 30 november 2007: Telfort Hoofdkantoor Amsterdam ZO.
Werkzaamheden: klantenservice ( klanten telefonisch te woord staan over klachten, facturen, incasso, nummerbehoud en algemene vragen)
Administratieve werkzaamheden zoals, contract beëindigingen, abonnement aansluitingen, contractverlengingen, klachtenafhandeling, correspondentie via mail, archiveren, declaraties. ( gestopt vanwege zwangerschapsverlof )
April 2008 t/m augustus 2008: MultiSafe Pay, werkzaamheden: Tussenpersoon consument en webwinkel, administratieve werkzaamheden.
Oktober 2008 t/m oktober 2010: Ah to Go op Schiphol, verkoopster B, zelfstandig openen en sluiten, leiding op de vloer, kleine administratieve werkzaamheden, zoals bestellen, voorraad tellen, kassa's tellen ed
December 2010 t/m heden: Kruidvat, Amsterdam Nieuwedijk. Functie: Assistent filiaalmanager. Allerlei administratieve werkzaamheden, leiding, eindverantwoordelijke voor het filiaal, aansturen/begeleiden personeel, personeelsadministratie, aannemen/ontslaan personeel etc. ( Diploma assistent drogist behaald )
Opleidingen en cursussen: 2001 t/m 2005: VMBO-t ( richting Economie ) op het Bredero college te Amsterdam
( Diploma behaald )
2005 t/m 2008: Administratief juridisch medewerker ( Mhbo niveau 4 ) op ROC Asa
te Amsterdam ( Diploma niet behaald, in verband met zwangerschap in het laatste studiejaar )
2007: Telfort telecommunicatie ( succesvol afgerond
2010/2011: Opleiding AFM/FM ( succesvol afgerond )
2011: drogisterij academy ( diploma assistent drogist behaald )
Overige informatie:
Rijbewijs: B
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: U kunt mij beschrijven als stressbestendig, accuraat en zeer klantvriendelijk.
Ondernemen, organiseren en plannen zijn woorden die ook erg bij mij passen. Tenslotte beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen.
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV