CV administratief/secretaresse Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 57
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: MBO/ MTS
Stages en werkervaring: Persoonlijk profiel:
Organisatorisch, administratief en secretarieel zeer sterk, dienstverlenend, communicatief, accuraat, flexibel, zowel zelfstandig als team player.
Werkervaring
Jan 2013 heden Het Rode Kruis Amsterdam
Medewerker Werving & Selectie Vrijwilligers
Sinds december 2013 ben ik verantwoordelijk voor het werven en selecteren van vrijwilligers, zoals o.a. het project "ik mis een maatje". Mijn werkzaamheden bestaan uit: het schrijven van vacature- teksten, het uitzetten van vacatures via verschillende kanalen, het maken van een eerste selectie uit de reacties. Bevestigingen en uitnodigingen versturen per email-telefoon, VOG aanvragen, het beheren van de mailbox vrijwilligersmanagement. Het plannen van gesprekken met vrijwilligers en het zelf voeren van intake- en sollicitatiegesprekken.
Medewerker Administratieve Ondersteuning Eerste hulp onderwijs (jan-nov 2013)
Ik was werkzaam op de afdeling Eerste Hulp onderwijs (zoals cursussen: EHBO, reanimatie/AED) met daarbij diverse werkzaamheden, zoals het beheren van de mailbox EHBO onderwijsamsterdam, het registreren van cursisten in excel, telefoon aanname en adviseren, het maken van facturen en presentielijsten, het verwerken van beoordelingsformulieren en het uitwerken van evaluaties.
Feb 2014 mrt 2014 Stadsdeel Oost: tijdelijk project SamenDOEN
Teamassistente van Oud Oost en Indische buurt
Het ondersteunen van de teamleiders en de teamleden bij het uitvoeren van diverse huishoudens in Amsterdam Oost;
Beheer, verwerken en verspreiden van aanmeldingen naar buurtteams in de mailbox SamenDOEN;
Registreren, analyseren en controleren in systeem RIS;
2 team overleggen (IB en OO) per week voorbereiden: agenda bespreken met de teamleiders, informatie versturen (buurtinfo, bijeenkomsten, aankondigingen e.d.);
Planningen maken van DWI gesprekken, caseloadgesprekken, ruimtes/lunches regelen voor diverse teambijeenkomsten;
Beheer van contactpersonenlijst: invoeren, bijhouden en versturen van lijsten naar teamleden.
Dec 2009 dec 2012 Pantar Amsterdam (nu Gemeente Amsterdam - RBA)
Teamassistente
Het administratief en secretarieel ondersteunen van 25 consulenten en 3 accountmanagers en eigen secretariële werkzaamheden;
Het verwerken van ziek- en betermeldingen van cliënten en nauw contact met de Arbodienst;
Het verwerken van beoordelingsformulieren en POP gesprekken van cliënten;
Het verzorgen van detacheringsovereenkomsten;
Zorgadministratie en vertrouwelijke gegevens controleren, bewaken, verifiëren en invoeren in verschillende systemen: zoals Pview, en RAAK;
Dossiers aanmaken, controleren en stukken archiveren;
Agendabeheer, het verzorgen van in- en uitgaande post, emailafhandeling en telefoon aanname in- en extern.
Mei 2007 aug 2009 Pecoma Business Technology (ICT) Amsterdam
Medewerkster Training & Development (HRM)
Het verzorgen van de operationele contacten met externe opleidingsinstituten en het ondersteunen van de medewerkers van Pecoma bij het (willen) volgen van opleidingen en examens.
Verzorgen van de opleidingsadministratie (o.a. in Navision en budgetsheet);
Begeleiden van diverse opleidingen en incompanys, aanvraag examens en bestellen van studiemateriaal;
Plannen van uitnodigingen, bevestigingen, studieschuldverklaringen en andere documenten;
Eerste aanspreekpunt bij vragen over opleidingen (per e-mail en telefonisch);
Bewaken van het tijdig retourneren van documenten (o.a. studieschuldverklaringen, certificaten en diplomas, evaluatieformulieren en presentielijsten);
Contacten onderhouden met opleidingsinstituten, in- externe docenten, interne medewerkers;
Ontvangen van docenten en cursisten, gereed maken van cursuslokalen;
Afhandelen van diverse opleidingen, evaluaties, certificaten en diplomas.
Dec 2006 april 2007 DWI (Dienst Werk & Inkomen) Amsterdam (via uitzendbureau)
Medewerkster facilitaire zaken
Registratie in het systeem Planon van meldingen van diverse gebouwen Gemeente Amsterdam;
Afhandelen van meldingen, klachten, bewaken van bestellingen, verzoeken en vergaderzalen reserveringen.
Sept 2006 nov 2006 ATH-techniek (Nu Croon Elektrotechniek) Amsterdam (via uitzendbureau)
Afdelingssecretaresse
Plannen, organiseren en voorbereiden van in- en externe vergaderingen en agendabeheer;
Optimaliseren van de bereikbaarheid van het management, zowel in- en extern;
Verwerken / corrigeren uitgaande en binnenkomende post en bewaken van de afdeling;
Zorgdragen voor effectieve en efficiënte secretariële ondersteuning.
Aug 2005 aug 2006 Agathos B.V Amsterdam
Projectsecretaresse
Controleren, verbeteren en opmaken van offertes en tijdig versturen naar de opdrachtgevers;
Beheren, plannen, uitvoeren, digitaliseren en administreren van een traject, waarin de volgende fasen zijn te onderscheiden:
- planning van acteurs en trainers op het project;
- coördineren van de logistieke gang van zaken voor de trainingen (lesmateriaal, cursuslocatie, syllabi, casuïstiek, videos etc.);
- correspondentie met klanten;
- invullen en verwerken van facturering;
- uitwerken van evaluaties na de trainingen.
Agendabeheer, bestellen en bijhouden van kantoorartikelen.
april 1999 juli 2005 Geoplan Nederland BV Amsterdam
Assistent projectmanager
Verantwoordelijk voor de logistieke organisatie en afhandeling van cursussen, trainingen, incompanys en congressen op het gebied van arbeidsomstandigheden in nauwe samenwerking met de projectmanagers, het secretariaat, diverse locaties en docenten.
Begeleiden en plannen van scholingsactiviteiten en externe cursuslocaties;
Onderhouden van contacten en planning locaties, maken van reserveringen;
Onderhouden van telefonisch en schriftelijk contact met (freelance) docenten alsmede het afhandelen van bevestigingen, roosters, declaraties, evaluaties en contact onderhouden met cursisten;
Samenstellen en controleren van (vooraf aangeleverd door docenten) cursusmateriaal, verzorgen van de lay-out en voorbereiding voor reproductie;
Het facilitairen van locaties, catering, audio en gastvrouw voor de docenten en cursisten;
Maken van brochures en persberichten, up-to-date houden van de website, opleidingsgids;
Factureren en controleren van binnenkomende facturen.
NSVE (Geoplan Nederland BV) Amsterdam
Officemanager
Verantwoordelijk voor het controleren en bewaken van het gehele proces van bedrijfsexamens.
Het plannen van examens en aanspreekpunt voor klanten, examinatoren en surveillanten;
Het zorgdragen voor de administratieve afhandeling omtrent aanmelding, voorbereiding en afhandeling van de examens en klachten van opdrachtgevers;
Het informeren van de certificerende instelling over geplande examens en de behaalde resultaten.
1997 1999 Diverse Uitzendbureaus Amsterdam
Financieel & administratief medewerkster en secretaresse. Voor o.a. A2000, Makelaarskantoor Fazantenbos, Holland Casino Amsterdam, Martinair Schiphol, Yaesu Europe Schiphol
1990 1996 Nagtglas Versteeg BV Amsterdam/Amersfoort
Financieel medewerkster
Verantwoordelijk voor het verwerken van crediteurenfacturen, coderen van facturen in de crediteurenadministratie en gereed maken van betalingsopdrachten en het verwerken van weekstaten.
Opleidingen en cursussen: Opleidingen
. 09/2012 - 02/2014
Opleiding Personeel & Arbeid MBO in bezit van diploma
Personeelsmanagement, Personeelsadministratie, Werving & Selectie en Communicatie en Effectiviteit
- 1985 - 1988 MDGO-AW (diploma)
Opleiding voor Agogisch Werker
- 1980 - 1985 MAVO (diploma)
Cursussen:
2013 Het Rode Kruis Amsterdam - Eerste Hulp Basis
2010 Pantar Amsterdam - Agressietraining basis en voor gevorderden
2008 Pecoma Business Technology - LIFO; Persoonlijke gedragsstijlen
2008 Pecoma Business Technology - Basiscursus IT
2008 Pecoma Business Technology - Timemanagement
2007 Schouten & Nelissen - Communiceren met Durf en Daadkracht
Overige informatie:
Rijbewijs: B
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: Mijn achtergrondkennis en persoonlijke eigenschappen als uitstekende computervaardigheden o.a. MS Office, nauwkeurig, resultaatgericht, communicatief, flexibel, oplossingsgericht, dienstverlenend, pro-actief, een teamplayer met enthousiasme en daarnaast ook goed zelfstandig kunnen werken.
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV