CV Online marketeer Amsterdam


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 41

Woonplaats: Amsterdam

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 2011 – heden Online marketing manager Gamelosophers
- Project management.
- Het ontwikkelen van online aqusitiestrategien voor klanten van Gamelosophers. (Electronic arts, Outspark, Alt1 Games)
- Het optimaliseren van online campagnes. (Affiliate, SEM, PR)
- Het onderhandelen van de juiste aqusitiekosten per gamer.
- Het uitbreiden van het affiliate- en partner netwerk van Gamelosophers.
(Referentie op aanvraag)

2011 – heden Communicatieadvies voor Soho Amsterdam
Communicatieadvies Team stages
Communicatieadvies Rain Amsterdam

2010 – 2010 Campaign manager bij The travel agency Amsterdam.
- Uitvoeren van concurrentie- en doelgroep analyses.
- Plug- en seedplannen opstellen.
- Plug- en seedcampagnes lanceren.
(Referentie: Marieke Groosjohan)

2010 – 2010 Afstudeeronderzoek in opdracht van The travel agency. De kernvraag van dit afstudeeronderzoek luidde: ‘Hoe is social media effectief in te zetten voor reclamecampagnes en langere termijn strategieën voor merken in Lifestyle-, FMCG-, Non profit- en de Diensten sector?’ De scriptie is verkrijgbaar op aanvraag.

2007 – 2010 Tijdens mijn opleiding heb ik verschillende projecten succesvol afgesloten. Het ging om strategische marketingcommunicatie-plannen, media plannen en internetstrategieën voor uiteenlopende merken. Eén van deze plannen, een marketingcommunicatie strategie voor mobiel internet op de laptop van KPN, is hier te vinden.

2008 – 2008 Stagiair bij postadvertising bureau Lemon scented tea.
- Het ontwikkelen van een formule voor de berekening van online media waarde.
- Markt- en concurrentieanalyses uitvoeren.
- Pluggen en seeding van campagnes voor uiteenlopende klanten.
- Het schrijven van strategische plug/seed plannen voor o.a. Pernod Ricard.
- Ondersteuning van het account team.
(Referentie: Gijsbregt Vijn)

2007 – 2007 Stagiair bij reclamebureau Palookaville Amsterdam
- Leiding geven aan een team van vier stagiairs.
- Doen van marktonderzoek.
- Ontwikkelen van een strategisch marketingcommunicatieplan voor stichting Teamstages.
- Account management activiteiten.

Opleidingen en cursussen: 2007 – 2010 HBO Major MIC Reclame, Marketing en Communicatie, Hogeschool van Amsterdam (Diploma behaald)

2009 - 2010 HBO Minor Merkenmanagement, Hogeschool van Amsterdam (Diploma behaald)

2006 – 2007 HBO Propedeuse Communicatie Management, Hogeschool Utrecht (Diploma behaald)

2000 – 2005 MBO niveau 4, Horeca Manager- Ondernemer, Hotelschool te Wageningen (Diploma behaald)

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen: Sociaal
Flexibel
Doorzetter
Gezelligheid

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV