CV Allround administratief medewerker Amsterdam
Persoonsgegevens:
Geslacht: Man
Leeftijd: 45
Woonplaats: Amsterdam
Kennis, opleidingen en ervaring:
Opleiding: HBO/ HTS
Stages en werkervaring: 2011
Juli- heden Functie: Medewerker administratie en orderbeheer
Als administratief medewerker ben ik verantwoordelijk voor de opmaak en bewaking van inkoop en verdere afhandeling van de orders. Ik verwerk de orders in het systeem en bewaak het orderproces. Controleer of de orders aan de gestelde eisen voldoen. Controleer of de gegevens met betrekking tot de orders correct zijn aangeleverd. Ik bel de klanten na betreffende huurcontracten en geef input aan relatieverantwoordelijken. Controleer provisieformulieren en voer deze in het systeem.
2011 ABN AMRO MeesPierson.
Feb- juni Functie: Administratief Ondersteuner Private Banking
Ik draag zorg voor verdere afhandeling en (administratief) gereed maken van de betaalopdrachten. En vervaardig in overleg met de relatieverantwoordelijke, een voorstel en werk de verzamelde gegevens uit en verwerk de orders/gegevens in de diverse(geautomatiseerde) bestanden. Ik bel cliënten na betreffende betalingen en bewaak de betalingstermijnen en signaleer stagnatie. Ik registreer, orden en beheer binnenkomende post / email, conform de instructies, teneinde de medewerkers van de afdeling te ondersteunen in het efficiënt verwerken en terugvinden van post / email. Stel correspondentie op, zelfstandig of op basis van aanwijzingen, opdat de uitgaande correspondentie correct en tijdig wordt afgehandeld. Ik plan, agendeer en coördineer afspraken van het afdelingshoofd met intern en extern betrokkenen, rekening houdend met tijdsplanningen, en attendeer op het nakomen ervan gericht op het gestructureerd laten verlopen van werkprocessen.
2010-2011 ABN AMRO MeesPierson.
Mrt.-jan Functie: Medewerker servicecenter Private Banking
Ik verwerk de toegewezen opdrachten in de administratieve systemen van ABN AMRO, volgens de richtlijnen en procedures van PCNL. Ik beoordeel of de aanvraag- en opdrachtformulieren en overige vereiste documenten inhoudelijk voldoen aan de eisen die gelden voor een juiste uitvoering van de transactie. Ik bewaak de voortgang in het verwerkingsproces en verzorg de informatiestroom richting het kantorennet. Ik archiveer de officiële stukken en, volgens het archiveringssysteem van PCNL, zodanig dat deze stukken beschikbaar zijn voor de bank gedurende de (wettelijk) gestelde perioden. Ik voer vereiste verificaties uit en dien navragen in bij klanten, conform de richtlijnen, service levels en procedures binnen het Servicecenter, zodanig dat de authenticiteit en volledigheid van gegevens omtrent opdrachten gewaarborgd is. Signaleer veel voorkomende oorzaken van navragen, reclames en klachten. Beheer rekeningen die samenhangen met opdrachten die binnen of buiten de afdeling zijn verwerkt volgens de daarvoor geldende regels en richtlijnen, opdat de rekeningen sluiten. Controleer de boeking aan de hand van de afschriften. Autoriseer opdrachten binnen de grenzen van zijn bevoegdheid en volgens de daarvoor geldende regels en richtlijnen. Controleer of de opdracht aan de gestelde eisen voldoet. Controleer of de gegevens met betrekking tot de opdracht correct zijn ingevoerd in het systeem.
2007-2009 ABN AMRO Bank N.V.
Okt. - nov. Functie: Medewerker servicedesk fulfilment
Ik draag zorg voor een adequate behandeling van vragen en oplossingen op het gebied van internet bankieren en andere bankproducten. Onderhoud contacten met klanten en interne afdelingen naar aanleiding van vragen hierover. Telefonische ondersteuning aan klanten en interne afdelingen voor vragen en het oplossen van problemen en/of storingen. Ben hét eerste aanspreekpunt voor vragen en het melden van storingen en/of problemen via het ERMS systeem (email vraagbaak). Draag zorg voor beschikbaarheid van stukken uit het archief. Houdt het archief up-to-date en vernietigt stukken wanneer de (wettelijk) gestelde perioden voor het bewaren van stukken verstreken zijn.
Zoek de oorzaak van navragen, reclames en klachten uit. Vraag waar nodig nadere informatie bij interne afdelingen of externe instanties. Signaleer veel voorkomende oorzaken van navragen, reclames en klachten en meldt deze aan de Senior Medewerker ten behoeve van voorkoming ervan in de toekomst. Ik vraag ontbrekende informatie op bij andere afdelingen, externe instanties en klanten. Verstrek inlichtingen over de werkzaamheden aan andere afdelingen, externe instanties en klanten.
2005-2007 GF Entertainment
Jan. - mei Functie: Marketing medewerker
Ben verantwoordelijk voor het uitvoeren van promotie acties. Het begeleiden van promotieactiviteiten zoals sampling van flyers. De planning, coördinatie en uitvoering van de maandelijkse interne nieuwsbrief. Het opstellen en verzorgen van strategische marketing en communicatieplannen. Voorbereiden treffen voor evenementen. Het begeleiden en uitvoeren van evenementen in teamverband. Onderhoud telefonisch contact met klanten en externe partijen, zoals opdrachtgevers en investeerders.
2003-2004 De Kroon Facilitaire Dienstverlener
Okt. - mei Functie: Stagiair
Analyseren en bijhouden van communicatie en marketingprocessen, het opstellen en verzorgen van een communicatieplan en de financiële rapportage, waaronder de marketingbudgetten.
Beschik over kennis van marketing - budgetteringsmethodes, en communicatie strategieën, kennis van onderzoekmethodes, waaronder benchmarking - onderzoek.
1999-2003 Promodukties BV
Mei mei Functie: Teamleider promotiemedewerkers
Aansturen van teams tijdens evenementen en promotiecampagnes en kwaliteitsbewaking van het marketing concept tijdens de actiedag. Bijhouden van administratieve gegevens, het opstellen en verzorgen van dagrapportages en draaiboeken. Contacten onderhouden met externe partijen, zoals opdrachtgevers en overheidsinstellingen.
Opleidingen en cursussen: Interne opleidingen ABN AMRO/ MeesPierson
In opleiding WFT Leve/ Beleggen
23-6-2010 WFT Basis
19-3-2008 Opleiding Compliance Algemeen
08-4-2008 Clientacceptatie en Anti Money Laundering CAAML
Overige informatie:
Rijbewijs: B
Eigen vervoer: Nee
Persoonlijke eigenschappen: Ik ben sociaal ingesteld, resultaat- en klantgericht. Een goede teamspeler, enthousiast en een harde werker met humor. Ik werk graag met gedreven mensen. Mijn grootste hobby naast muziek en uitgaan, is voetbal: volkssport nummer één. Vroeger was ik een gedreven doelman en dat is nog steeds mijn favoriete positie op het veld. Controleren, delegeren, verdedigen en het uiteenzetten van een team is op die positie van essentieel belang. Deze capaciteiten zijn kenmerkend voor mijn persoonlijkheid. Daarom probeer ik door middel van kennis en ervaring deze capaciteiten verder te ontwikkelen. Kortom ik ben een positieve, gedreven en enthousiaste persoon, die op zoek is naar een creatieve en dynamische functie met volop doorgroeimogelijkheden.
Hobby's en interesses:
Gewenste contractvorm: Fulltime
Gerelateerde Cv's
-
Controller
HBO/ HTSAmsterdamParttimeJuni 2016: Part Time Controller bij Young in Prison Augustus 2012 Juli 2015: Finance Manager Greenpeace EU en Senior Financieel Medewerker Greenpeace Nederland Dec 2010 – Feb 2012 : De Bascule,... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker, verkoop specialist boeken tijdschriften
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeV&D als verkoper apics flexjobs orderpicker
Bekijk CV -
Management Assistent
HBO/ HTSAmsterdamFulltime*Afstudeeronderzoek ‘Retire with Graffiti&Street art’.(Een kapitaalkrachtige doelgroep koppelen aan graffiti&street art) *Opdracht Trajectum Lumen (gemeente Utrecht) als projectleider *artKi... Lees meer
Bekijk CV -
Magazijnmedewerker
MBO/ MTSAmsterdamFulltimeUNITED COLOR OF BENETTON. (Holland). July, 2012- June, Currently. (Netherlands) -Making expeditions and preparing orders. -Scanning and control of inventory. -Organizing and delivering the goods... Lees meer
Bekijk CV -
Horeca medewerker
LBO/ LTSAmsterdamFulltimeik heb gewerkt bij horcabedrijf vermaat.
Bekijk CV